Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumman tekisit perheen kanssa? 1. risteilylle nyt vai 2. legolandiin syksyllä vai 3. jotain muuta?

Vierailija
08.02.2006 |

Kaivataan kovasti vähän vaihtelua, mutta rahaa ei oo ihan joka paikkaan laitettavaksi.

Lapsia on 4 ja kaikki viihtyvät Tukholman-risteilyllä.

Olisiko siis järkevää lähteä nyt risteilylle (halpa) vai säästää lisää ja mennä joskus kesällä/alkusyksystä Legolandiin (aika kallis reissu)?

Vai olisikos muita khotuuhintaisia ideoita mitä voitais tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alle kouluikäisiä niin risteilylle ja jos kouluikäisiä Legolandiin. Ja jos sekä että risteilylle.

Vierailija
2/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on tanskassa niin en kyllä menis....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domintravelilla usein tarjouksia esim. 199/hlö ja hotellikin tiedossa etukäteen usein 2 tähden Hamilton. 6 * 200¿ olisi 1200 ja sitten käyttöraha tietenkin

Vierailija
4/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla linkkiä noiden sivuille??

Vierailija
5/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
6/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti, jos olette käyneet näillä risteilyillä, mutta ette siellä Legolandissa. Kyllä Legoland paikkana on taatusti mieluisampi lapsille kuin joku risteily. Ja aikuisillekin ihan kiva paikka :)

Miten matkustaisitte Billundiin, omalla autolla vai joku pakettimatka? Jos omalla autolla, niin siihenhän voi yhdistää myös muita kivoja kohteita täällä Tanskassa.

Vierailija
7/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tunnu olikein turvallisilta kohteilta :(

Vierailija
9/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä vähän isommille ja mun mielestä on tosi kallis paikka. menee rahat hukkaan jos lähtee liian pienien kanssa.

jos itse tykkäätte ja lapset tykkää risteilyista niin menkää sellaiselle mieluummin.

Vierailija
10/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hinta-laatu-suhde pitäis olla kohdallaan!!

Nyt kun matkoja on niin harvoin, niin tulee mietittyä tosi tarkkaan, onko reissu varmasti hintansa arvoinen!

Vierailija
11/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytät kuvia legolandista ja sitten kerrot että vaihtoehtona on laiva

Vierailija
12/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaanhan sisältyy kaikki laitteetkin eli euroissa alle 2 v. ilmaiseksi, 3-12 v. n.27 e ja aikuiset n.30 e. Kyllä se mun mielestäni oli ihan hintansa arvoinen paikka ja ihan kohtuuhintaista sapuskaakin löytyy. Ja ikähaarukasta sanoisin, että kyllä siellä alle kouluikäinen viihtyy hyvinkin, ehkä jostain 4-5 vuotiaasta lähtien voisin suositella. Onhan siellä pienille lapsillekin laitteita. Itse ollaan käyty ½-vuotiaan kanssa, mutta ihan vaan meidän aikuisten huviksi ja tietenkin katsastamassa paikka tulevaisuutta varten. Ainoa on tietenkin, että suosituimpina aikoina saattaa olla jonoja noihin laitteisiin.

Vierailija
13/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluikäisille lapsille. Itse olin pariin otteeseen 8-12 ikäisenä. Hyviä muistoja...me olimme heti koulujen loputtua kesäkuun alussa ja silloin ei ollut kummemmin tungosta. Tosin siitä on nyt jo yli 20 vuotta aikaa ;-)

Mitäs jos te menisitte nyt vaikka vuorokauden kylpyläreissulle ja sitten myöhemmin Legolandiin?

Vierailija
14/14 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt lapsena sekä siellä että Legolandissa. Jälkimmäinen on ihana ehkä noin 5-vuotiaasta ylöspäin. Kolmårdeniin tehdään muistaakseni myös 3-4 päivän pakettimatkoja (olisiko Ikaalisten matkatoimisto tms., jos nyt vielä on olemassa?), jotka eivät ihan hirveän hintaisia ole. Ja siinä tulisi risteily samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän