Swivel sweeper
Heip!
Onkohan kukaan tuota härveliä tilannut? Muuten tietoa? Tuijotan täällä ostoskanavaa vaikka pitäis siivota, ajattelin et saattais olla hyvä vektoin tuollainen. Onko nuo ostoskanavan tuotteet muuten mistään kotoisin? Ei oo koskaan tullu mitään tilattua kun olen ollut aika skeptinen niiden suhteen..
T: Mainoksen uhri :)
Kommentit (4)
niin sitä pitää työntää sata kertaa imuria hitaammin että ottaa roskat. mä ostin sellaisen euronkorista, mihin laitetaan mikrokuituliina vaan tasaisen lätkän päälle ja pyyhitään kuivana lattia. se on hyvä. en raaski ostaa mikrokuituliinoja, ja siihen voi nipistää talouspaperia päälle. se sähköistyy hankauksesta ja karva ja pöly kerääntyy. murut tietty ei oikein lähde, mut koirankarvoille just passeli. hiljainen!
Meillä kun ei ole elukoita vaan talo täynnä pieniä lapsia niin ihan roskaa, muruja ym. tulee niin et niillä ruokkis pienen vuohen päivässä :) Kunnollisen siivouksen jälkeen menee ehkä 2 tuntia niin on taas likaista. Toi kai vois olla hyvä siitä et olis helppo ottaa esille, pölynimuri kun on jotenkin niiiiiiiiiiiiin hankala ottaa kaapista ja laittaa johto seinään. Ei kai noi tollaset kuitenkaan ikinä mitään hirmu hyviä oo että silläpä kyselin.
ap
joka kylläkin oli paljon kalliimpikin vielä, mutta toiminta periaate siis täysin sama, vain hiukan isompi ja painavampi,jäykempi.
No pettymys oli suuri kun pari kertaa oon konetta vaan käyttänyt niin nyt akku ei enää kestä kuin ehkä 1min käyttöä vaikka olis latauksessa 24h :( Eli siis ihan hyödytön:( Pari roskaa ehtii imaista ja akku loppuu heti....se siitä siis...en suosittele...ja pölyjä ei ota ollenkaan vaan pyörittää niitä lattialla, isot ,murut menee sisään. Roskiin on mun kone menossa, harmittaa vaan vietävästi, kun meni lähes 100e täysin turhaan roskiin..:(
mitään tietoa ei ostoskanavan tuotteista, mutta toi vehje kyllä kiinnostais :)
ootellaan jos joku tietäis.