Canon Ixus 4.0 digikamerasta... hajosikohan toi vehje...
Ostimme kyseisen kameran viime kesänä. Nyt kamera oli ollut käyttämättä viimeiset pari viikkoa, toiminut siihen asti ok, kunnes viikonloppuna menimme juhliin ja kamera tekikin temput. Painaa on off nappia niin särisee ihan ihme äänellä, piippaa muutaman kerran ja sammuu, sekä zoomi jää ulos ja vehje sammuu. Normaalistihan zoomi vetäytyy sisään. Tuon siis tekee jos kameran nappi on siinä valmiudessa että sillä otetaan kuvia. Jos laitan siihen valmiuteen napin, että selaan muistikortilta kuvia, kamera antaa sen tehdä. Silloinkin zoomi töröttää vain ulkona...
Osaako kukaan sanoa mikä tuohon kameraan tuli? Voinko tehdä itse jotain?
Takuuhan tuossa on vielä voimassa, mutta mihin pitää ottaa yhteyttä takuuasioissa? Siihen liikkeeseenkö josta ostin? Harmittaa jos vehje pitäisi sinne viedä, koska aika kaukaa ostin tämän kameran. :(
Kommentit (5)
http://www.jastekniikka.fi/ Myyjäliikkeeseen on turha viedä, koska ainoa Canonin huolto Suomessa on JAS ja on nopeinta lähettää itse suoraan sinne.
rikot kameraa enemmän. Kun siinä on kerran takuu voimassa, niin anna hoitua sillä.
Toki kannattaa viedä liikkeeseen korjattavaksi, jos ei itse osaa.
Sieltä niiden sivuilta täytät sen saate lomakkeen, johon tulee tietosi kameran vika ja sarjanumero. Ostokuitti ja takuutodistus mukaan pakettiin ja paketti postiin asiakaspalautuksena. Itse olen käyttänyt Turun huoltoa ja on tullut parissa viikossa korjattuna takaisin.