~~~syysSÄTEET keskiviikkoon~~~
Kommentit (16)
Siis oonko minä ainut joka täällä roikkuu?? Pitäisköhän mun hankkia elämä tjtn??
Tulkaa nyt jotain edes sanomaan :)
Aika hiljaksiin tänne vielä uskallan viestiä laittaa, jos se täti kumminkin yllättää... Tänään on siis kp 32/30, tai rv 4+3. Lauantaina varmaankin testaan uudelleen.
himppu
Täällä sama juttu kun Himpulla. Sunnuntaina testasin plussaa ja nyt vielä hetki odotellaan kunnes tulee varmempi olo että tää on todellakin tätä!!! Nyt siis menossa kp 31/28-30 tai rv 4+2, joten ihan alussa ollaan. Taidanpa tehdä vielä toisen raskaustestin loppuviikosta. Mutta tuntuu kyllä että kyllä se raskaus on nyt oikeesti alkanut, vaikka kovasti menkkamaisia jomotuksia on. Välillä sitä oikein hätkähtää että nytkö se täti kuitenkin tuli.
Mutta siis, tulen tutustumaan teihin tässä aktiivisemmin pikapuoliin. Niin, ja onhan täällä jo entuudestaakin paljon tuttuja odottajia!!!
IHANAA ODOTUSTA!
Villis
Kiitti muuten raskausviikojen laskenta-ohjeista kuumeilu puolella! Päivän jäljessä tullaan :)
Saikulla siis olen, niin kuin eilen vähän arvelinkin. Kuume nousi lähes 38-asteeseen. Päässä tukkoinen olo ja nenä ihan tukossa. Tosi kivaa.. Onneksi on kannettava tietokone ja langaton nettiyhteys niin voi surffata netissä sohvallakin.
Villis ja himppu, en olekaan vielä teitä ehtinyt onnitella eli ONNEA plussasta!
Palailen taas, kunhan olen nukkunut pienet päikkärit.
venla rv 11+0 (jee, uusi viikko taas!)
Himppu ja Villiseepralle oikein paljon onnea!! Ja tervetuloa joukkoon.
Tänään olen sitten pyhittänyt vapaa päiväni kodin siivoamiselle! Pikkuhiljaa alkaa tulla siistimpää. No nyt oli kuitenkin pakko pitää paussi ja tulla lukemaan kuulumisia. Sitten kun vielä jaksaisi aloittaa huomiseen tenttiin pänttääminen.
Itse en katsonut eilen sitä nelosen dokumenttia. joskus ne on ollut kyllä aikas karmeeta katsottavaa, enkä oikein uskaltanut sitten katsoa niiden mainosten perusteella. Mut onneks seiltä tuli muutakin katsottavaa :)
Mutta täytyy palailla tuonne imurin kimppuun....
Anu
Kerrankin koneella jo tähän aikaan, kun poika meni nukkumaan jo. Yleensä ollaan tuntia myöhemmin unille menossa. No poika olikin jo herännyt ennen seiskaa ja miehen kanssakin ehti olla aamulla, ennenkun hän töihin lähti. Itse nukuin lähemmäs puolta kasia ja poika leikki tyytyväisenä yksinään. Olin äimänä kun sit havahduin. (Nukun aamulla meinaan silleen, et toisessa korvassa korvatulppa että saan nukuttua kun mies koluutta. ) Hieman nolotti, kun äiti vaan nukkui ja lapsi yksinään touhusi. ;o)
Mirju, olipa ihana kuulla ultra kuulumisia. =0) Ihan herkisti kun niitä lukasin. Jännä kuulla pääsetkö mekkoja ompelemaan sitten kesällä. Aiotko ottaa riskiä ja niitä ostella varastoon? Onneksi ensi viikolla pääsee itsekin ultraan pikkusta katsomaan.
Nellariina, sinulla taisi esikoinen olla jo kouluiässä, jos oikein muistan? Hän jo kovasti odottaa pikkusiskoa sitten? Meillä poika ei tunnu vielä tajuavan että vauva on tulossa. Sanoo kun asiasta puhuu että, ei äitillä pieni maha, ei vauvaa. No eiköhän se isoveikan olokin tässä tule, kun maha kasvaa!
Venla, pikaista paranemista sinulle! Tuota flunssaa tuntuu olevan liikkeellä, itsekin vielä niiskutan mutta kuumetta ei tullut. Yritähän levätä ja ottaa rennosti.
Himppu ja Villis, tervetuloa vielä uudemman kerran joukkoon! Kiva kun uskallauduitte jo tänne mahan kasvattelijoiden joukkoon. =)
Nellariina taisi kysäistä siitä nelosen dokkarista. Itse katsoin vähän aikaa sitä, mutta aloin jo stressaamaan siihen malliin jos tää meinkin pikkanen syntyis noilla viikoilla, että päätin lopettaa. Itse tiiän, että vaikeasti vammaisen lapsen hoitaminen on niin rankkaa, että itse en tiedä miten sitä jaksaisi. Vähän jäi ikävä olo dokkarista, ei olis pitänyt katsoa ollenkaan.
Meinasin laittaa jo sen pidemmän esittelypinon, mutta pitääkö odotella jo sitä omaa yhteisö perustetaan ja sinne tehdä sitten sellainen? Vai joko polkaistaan esittelyt käyntiin?
Palaan myöhemmin, nyt syömään.
Kidelma rv. 18+2
Eli sinne jos sitten tehdään se esittelypino siis.
Kääk! Osaankohan liittää itseni joukkoon... Paineita. No kokeilen myöhemmin ja kyselen, jos en osaa.
K
Just tuon takia en itse edes aloittanut katsomaan, minä kun olen vielä sellainen kauhukuvien maalailija että varmasti olis jääny mieleen pyörimään ne jutut.
Tyttö on tosiaan jo ekaluokalla, että osaa jo kovasti odottaa siskoa :)
Laitoin tuohon yhteisöpinoon meidän yhteisön osoitteen, eli tervetuloa sinne aktiivikirjoittelijat. Sai sen verran suuren kannatuksen että jos me sitten kokeiltais sitä :)
Jos ei onnistu, niin onhan täällä nämä vauviksen sivut vielä.
Yritin kanssa pitkään tuota yhteisöön " kirjautumista" ja voi huhhuh... kun en oikein mikään mahdoton tekniikanihmelapsonen näiden tietokoneiden kanssa ole niin meinasi tulla hätä käteen...
Omaan vähän sellaisen symbioottisen suhteen tietokoneiden kanssa, että en oikein pidä niistä ja ne minusta! Toki ilmankaan ei toimeen tule!
Hienoa! Uusia masun kasvattajia oli taas mukaan saapunut!
Himppu (ko se oli) ja sitten Villis! Onnea!
Meillä oli eilen np-ultra ja siella se kaveri möyri ja imeskeli peukkua!
Oli kyllä taas niin sydäntä sulattavaa katseltavaa!
Kaikki siis siellä hyvin ja eilen oli vkoja kasassa 11+5 ja pähkinä vastasi kooltaan viikkoja 12+2 eli la ei siirtynyt!
Oltiin tosin siellä kylässä viikonloppuna ja tyttö sai kylmää! Nyt sitten ollaan nuhassa...
Nyt nukkuu suht hyvin kun unipalikat asennettiin sähgynjalkojen alle...
Vime yö oli pikkasen huonouninen! Luojalle kiitos miehellä talviloma!
Mutta nyt mään päikkäreille!
Olo on jo hiukan parempi vieläkin vain väsyttää armottomasti!
OMAA NAPAA....
Nyt kaikille hyvää keskiviikon jatkoa!
-S-
pikaiseen ma-ti pinoja ja Jonzulle voimahalit!
Paljon paljon jaksamista menetyksen keskelle! (((halaa)))
-S-
[color=green]Olihan tuosta yhteisöstä jossain vaiheessa puhe, mutta jos ette sisaret suutu niin en ryhdy sellaseen vaikkakin melko aktiivisesti kirjottelenkin. Luulen, että sitten en kerkiäis muuta tekeenkään kun oleen koneella. Mä kyllä kävin katteleen msn:n sivuja mutta kun nainen olen niin meni vähän yli hilseen toi juttu. Toivottavasti tälläkin puolella ihmisiä liikkuu vielä...
Kävin tänään kaupungilla äitin kanssa shoppailemassa ja samalla katteltiin jo vauvan vaatteita. Kaikkee ihanaa on mutta jotenkin en vielä osannut innostua. Ehkä se innostus tulee tän kevään myötä ja ens talveksi voi alennusmyynnistä ostaa jo talvivaatteita.
Huomenna olis se lääkäri sitten. Vähän jäskättää vaikka en tiedä mikä. Aattelin kyllä kysästä josko nyt kuunneltais vaavin sydänääniä. Ja se varmaan tarkastaa muutenkin onko kaikki ok.
Jeps, eipä muuta tällä erää. Menen syömään (kuten niin moni muukin täällä näyttää tekevän ; ) )
-Taelsa-[/color]
Kävin yhteisöön liittymässä, mutta olen vähän samaa mieltä kuin Taelsa. Tänne tulee hakeuduttua automaattisesti, mutta kun ei vielä ole tottumusta msn:ään, niin se on sitten ekstrareissu ja saattaa hyvinkin unohtua joinakin päivinä. Kun ei aikaa ole ihan kaikkeen... Pidetään siis vaan täälläkin jonkinlaista pinoilua yllä yhteisön rinnallakin mun puolesta.
Itsekin suunnistin tänne ekana näköjään! Vaikka ei tuo msn-systeemi mikään vaikea ole kun siihen oppii. Itse tykkään, että siellä voi kirjoitella vapaammin kun täällä, kun ei ole kukaan ylimääräinen silmä katsomassa.
Voin itse pyrähtää täälläkin jos aika antaa myöten. Mutta epäilen, että jää vähemmälle. Mutta pidetään pino pystyssä!
Onnea huomiselle lääkärireissulle Taelsa!
Kidelma
[color=blue]Eihän me toki suututa, harmillista toki, jos et nyt sinne tule.. Mutta MYÖHEMMINKIN pääsee vielä mukaan sinunlaisesi vakkarit!!! Eli jos tulet katumapäälle, niin.... ;) Ja vielä itsekin tulen automaattisesti tänne, mutta tuolla yhteisössä on kaikenlaista extraa, joka sinne houkuttaa (ja se ettei kukaan ulkopuolinen sitten tosiaan niitä näe!) -eli aikaa siellä saa kyllä kulumaan... :O Mutta ei se rekisteröityminen ihan ylitsepääsemättömän hankalaa ole, 15 on tänään ilmoittautunut joukkoon ja joukossa myös useita vasta-alkajia!! :)
Katsellaan miten tuolla yhteisössä alkaa sujumaan.. ;)
Mutta kuitenkin, käydään täällä kurkkimassa itse kukin, miten ehditään.. Hyviä vointeja ja mukavaa lääkärissäkäyntiä (olihan se lääkäri...*miten voi jo unohtaa*) Taelsa! :)
-Jede
[color=4876FF]Täällä taas yksi ahkera työntekijä pyörii vaan vauviksella :) On tää hauskaa kun tästä saa vielä palkankin, mitenkähän kauan¿
Hippikselle piti tuosta pahoinvoinnista, onneksi ei ole tarvinnut vielä posliinia halata, vaikka ei se kuvotuskaan hauskaa ole. Itsellä oli alussa jatkuva etova olo ja siihen vielä väsymys päälle, niin kyllä mies kiitteli kun vaimoke vaan valittaa ja nukkuu. Tuntu ettei mikään uni riittäny, nyt onneks on se mennyt ohi :)
Kattoko kukaan sitä nelosen dokkaria? Minä en kattonu kun en oikein tykkää niistä. Mallariinakos se sano että ne on niin provosoivia, ihan samaa mieltä olen.
Mirju, aina on kiva lukea ihania ultrakuulumisia, joten ei todellakaan haittaa jos onkin tohkeissaan :) Teilläkin on siis liikkuvainen pikkuinen siellä, meidän tytteli kans viuhtoo niin paljon että ottaa aikansa kun saa kaiken katottua.
Meillä tuo tyttö on nyt jo ottanut ihanan isosiskon roolin, taputtelee vatsaa ja juttelee pikkusiskolle. Kertoo hänelle mitä sitten tekevät yhdessä ensi kesänä :) Minä sitten selitin ettei vauvasta ole seuraa vielä kesällä, mutta tietysti saa auttaa hoidossa.
Kohta tulee asiakas palaveriin ja arvaatte varmaan ettei pahemmin kiinnostais :)
nellariina 18+3