Onko teillä ulkomaalaisia ystäviä?
Kommentit (9)
mäkin kävin aikoinaan aina flirttaamassa kaikkien turkkilaisten pizzahemmojen kanssa ja sain syödä yleensä ilmaiseksi. Mutta kaikella on hintansa, tiedäthän...
Jo ne ihanat silmät kun katsoo niihin silmiin, ah sitä ihanuuden tunnetta. Ovat myös romanttisia ja aivan ihania, eivät ollenkaan sellaisia tuppisuita mitä monet suomalaismiehet.
Kyllä minä sen muistan, kun olin 1971 ensimmäistä kertaa ulkomailla ihan Saksassa asti. Siellä tapasin marokkolaisen miehen ja oli heti rakkautta ensi silmäyksellä. Minä muistan ikuisuuteen asti ne silmät. Ja sen ihanan rakkauden, sellaista en ollut koskaan ennen tuntenut. Kyllä siinä jäi nämä kotimaan Sepot ja Jormat toisaalle.
tuttavina sitten monia muitakin kansallisuuksia
Minun mies on ulkomaalainen, kotoisin Kreikasta
,,,pari kiinalaista, muutama Kosovon albaani, pari Albanian kansalaista, muutama ukrainalainen, yks Israelissa syntynyt, pari espanjalaista, yks Sri Lankalainen..nää nyt tuli ekaksi mieleen.
Vaikka en edes itse asu Suomessa. Täällä kotimaassa toki muidenkin kansallisuuksien edustajia tuttavapiirissä, pakistanilaisesta ja amerikkalaisesta tanskalaiseen.
Pari virolaista, jenkki, irlantilainen, venäläinen, australialainen...
Minulla on täällä Suomessa asuvista niin mm. erään lähipizzerian työntekijät tunnen kaikki nimeltä ja heidän perheenjäseniään. Olen ollut siellä pizzeriassa töissäkin. Ovat siis turkkilaisia.