Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvimmat lennot

07.02.2006 |

Etsin kipeesti halpoja lentoja usaan, mutta huonolla menestyksellä (eli yli budjettini) joten osaako kukaan neuvoa mistä sellaisia löytyisi. Nettisivujen osoitteita siis kaipailen.

Kommentit (7)

1/7 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän skyscanneria lentoja haetessa, se nimittäin vertaa melkein kaikkia lentoyhtiöitä ja näyttää halvimman hinnan, täältä löydät muitakin ohjeita lennon ostamiseen www.halpamatka.blogspot.fi
Toivottavasti oli apua :)

Vierailija
2/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.whichbudget.com./

Varasin vähän aikaa sitten AirBerliniltä lennot Düsseldorfista Helsinkiin ja takaisin. Matka maksoi multa ja puolitoistavuotiaalta lapselta yhteensä 96 euroa. Lentoyhtiötä käytän vasta ensi viikolla, joten sen jälkeen olen viisaampi laadun suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebookerseja jonkun kerran. Eli heilla on joskus hyvia lentotarjouksia ympari maailman, jotkut niista kylla saa samaan hintaan suoraan lentoyhtioiltakin. Eli loytyy tasta: www.ebookers.fi

Vierailija
4/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.supersaver.fi on sellainen nettipalvelu, joka etsii halvimmat vaihtoehdot ja kilroytravelsilla (www.kilroytravels.fi) on myös hyviä tarjouksia välillä. Noista halpalentoyhtiöistä en sitten tiedä, tekevätkö USAn lentoja mahdollisesti.

Vierailija
6/7 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katsonut lentoja toiseen ilmansuuntaan, itään, ja halvin nyt vastaan tullut kombinaatio on ostaa kahdet liput: Suomesta Saksaan ja Saksasta eri lippu itään.

Finnair on kohtuuedullinen yhtiö, joten sillä Saksaan (finnair.fi, ebookers.fi, travellink.fi) ja Saksasta Singapore Airlinesilla SINin kautta perille (ebookers.de). Hinta perheeltä yhteensä n 4500 e, kun Finnairin liput suoraan HEL - välilasku - määränpää ovat n 6000 - 6500 e.

Myös Lontoossa ja Pariisissa on kova kilpailu, joten myös sieltä voi saada edullisempia lippuja kuin Suomesta.

Samoin tietty myös lähtö- ja paluupäivät vaikuttavat. Mitä pidempään olet perillä, sen kalliimpi lippu (monesti rajat ovat 1 kk / 6 kk / 12 kk).

Katso toki myös kohdemaan yhtiöiden Special Offereita / kampanjoita.

Meidänkin tapauksessa löytyisi sellainen ja hinta on n 5400 e mutta matkareitti ja sen myötä matka-aika ovat pitkät eli epämukavat (kun lähtö olisi Tukholmasta tai Köpiksestä ja legejä olisi yhteensä neljä).

Vierailija
7/7 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.Blue1.fi laajentaa reittivalikoimaa maaliskuussa nykyisten lisäksi. Onko kellään kokemuksia? Itse aion varmaan lentää seuraavan kerran Lontoosta Hesaan tällä.

Firman vanhoja kohteita: Amsterdam, Berlin, Gothenburg, Hamburg, Copenhagen, Oslo, Stockholm

uusia kohteita maaliskuusta:

Athens, Barcelona, Dublin, London, Nice, Paris, Rome, Warsaw

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi