Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
1681/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä crisse. Mun mies oli ihan varma että pelimiehenä tiputat pallon,mutta mä sanoin et crisse on rehti mies ja jakaa potin viivin kanssa. Viivi olikin niin kiltti ja hyvätahtoinen ettei olis ikinä voinu elää ittensä kanssa jos ois ottanu rahat vaa itellee. Voitto meni oikeille!

1682/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto tuo kelly on oksettava!!!

Järkytyin kanssa samaa ja petyin siihen, että Janin kanssa rupesivat marttyyreiksi vaikka itse tekivät käynnössä saman Nadialle ja Johnnylle. Ja mikä se Kellyn kamala hepokattihymy oli kun Jani sano jotain "nasevaa" siellä roastauksessa? Taitaa olla tosiaan aika diiva-pikkupissis enkä ihmettele Johnnyn hermostumista. Päällekin puhuu ja oli joo Maatilan Prinsessassa kiusaaja-ainesta.

Mieltä lämmittää kylläkin se, että huomaan Suomen kansan omaavan edes jonkin sortin moraalin; Janelyn ja kumppaneiden pahuutta kauhistellaan ja hyvien puolella ollaan. Onneksi voittokaan ei mennyt pahimmille kiusaajille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei en tarkottanu sitä tatuointi tyyppiä , vaan näin sen pussailemassa miehen kanssa kenellä luki selässä "united brotherhood" .. Ja tää jengi taitaa olla suomen pahamaineisin

aa ok luulin et sanoit instagramissa, mut olikin vaan huhu.

Vierailija
1684/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan idea ei kyllä toteutunut tässä yhtään. Juonittelua ja kännäämistä. Ei minkäänlaista romantiikkaa tai ihastumista.a.

Jenkkiversiossa oikeasti oli jotain sutinaa ja syntyi oikeita pareja ja oli mustasukkaisuutta.

Onko kellään mitään tietoa, että kuinka kauan kilpailijat viettää hotellissa ulkomaan versioissa? Nythän nuo olivat tuolla vain 3 viikkoa, ei siinä ajassa vielä kovin kummoista parisuhdedraamaa saa aikaiseksi.

Vierailija
1685/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö kenellekkään, mitä olisi tapahtunut, jos jompikumpi olisi pudottanut pallon? Olisiko pallon pudottaja saanut sen summan, joka on pöydällä ja häviäjä loput? Vai pallon pudottaja summan pöydältä ja toinen ei saa mitään? Jos häviäjä saisi loput, niin koko hommassa ei ole mitään järkeä, silloinhan pallo olisi kannattanut pudottaa ihan varmuuden vuoksi kun pöydällä oli 15 000. Minusta tuota ei selkeästi kerrottu ohjelmassa.

Vierailija
1686/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisikö kenellekkään, mitä olisi tapahtunut, jos jompikumpi olisi pudottanut pallon? Olisiko pallon pudottaja saanut sen summan, joka on pöydällä ja häviäjä loput? Vai pallon pudottaja summan pöydältä ja toinen ei saa mitään? Jos häviäjä saisi loput, niin koko hommassa ei ole mitään järkeä, silloinhan pallo olisi kannattanut pudottaa ihan varmuuden vuoksi kun pöydällä oli 15 000. Minusta tuota ei selkeästi kerrottu ohjelmassa.

Minustakin se oli epäselvää. Aluksi luulin, ettei toinen saa mitään, mutta olin kuulevinani jossain vaiheessa, että sanottiin "jos olisi pudottanut pallon silloin, kun oli 29 000, toinen olisi saanut tonnin".

Mutta mistä sitä tietää, vaikka toi ohjelma olis jo uniinkin tunkeutunut. :D

Vierailija
1687/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015100520453524_vi.shtml

Miten tuon ikäinen, ja vieläpä äiti, voi käyttäytyä tuolla tavalla? Sä olet Anna niin oksettava ihminen, että ihan järkyttää.

Vähä niinkö mammapalstalle tulis. Täällä jauhethan paskee. Miä myös ;)

Vierailija
1688/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin Janiin päätösjaksossa. Pidin häntä reiluna ja rehtinä. Oli todella ilkeää kiertää sieltä Johnnyn ja Nadian takaa ja kuiskata tuollaisia. Miten Johnny sen enempää möi ystävyyden rahasta kuin hänkään? Yhtä lailla Jani äänesti Johnnya ja Nadiaa. Oliko syynä joku korkeamoraalisempi tavoite?

Olisin ymmärtänyt, jos Jani olisi kuiskannut, että ansaitset pudota siksi, että uhkailet naisia ja käyttäydyt huonosti. Johnny käyttäytyi ala-arvoisesti, täysin sopimattomasti eikä edes itse sitä älynnyt. Ansaitsi pudota todellakin.

En myöskään ymmärrä miksi Nadia ei olisi saanut äänestää Kellyä ja Jania, kun nämäkin äänestivät häntä.

Outoa porukkaa..

Vierailija
1689/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi tosta kanssa hyvä mieli. Todellakin katson seuraavan kauden, mahdollisesti ainoa suomalainen ohjelmaversio, joka on ikinä toiminut.

Paratiisihotellit ja jotkut Selviytyjät täysin kökköjä, tässä ainoa kökkö oli vähän kireä juontaja. Muutoin tapahtui ihan tarpeeksi ja hyvin kuvattu, kaikesta sai selvää jne.

Öö, oliko se Paratiisihotelli nyt hyvä vai kökkö? Ei kyllä auennut minulle tämä.

Vierailija
1690/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tosta toinen kausi? Christian oli ihana, minkä ikänen se muuten oli? Nadian tai Christianin voittoa olisin toivonut. Viivistä en ollut oikein mitään mieltä, mutta luotettavan se oli Christianille :)

Vierailija
1691/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadia oli tämän kisan todellinen voittaja. Oli oma aito itsensä ja rehellinen. Joutui sietämään Johnnyn ääliömäistä käytöstä ja sanoi itsekin muille, että olisi ollut valmis astumaan sivuun kisasta Johnnyn sekoilun takia, jotta muilla olisi talossa mukavempaa.

Joutui kestämään kiusaamista, mutta oli kuitenkin kaikkien kaveri siitä huolimatta.

Hyvä tyyppi.

Vierailija
1692/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta katsoin sen finaalijakson. Rupes itkettämään se Chrisin reaktio voiton jälkeen, oli niin liikkis! Ihana Christian!!! ♡♡♡

Vierailija
1693/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että kukaan "the originals"paskanjauhajista tai kiusaajista ei voittanut.. Tekopyhiä kaikki. Naurettava reaktio finaalissa varsinkin Kellyltä ja Janilta kun eivät ymmärtäneet että se on vain peliä, ja jotain on vaan äänestettävä.  Tottakai Nadian ja Johnnyn oli pakko äänestää heidät ulos tai olisivat itse pudonneet.. hohhoijaa. Oikea pari voitti, ihana Christian, talon piristysruiske, ansaitsi todellakin voiton!

Vierailija
1694/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö Jhonnyn ilmeen kun luuli että Patrik tuli heidän taakse xD

Vierailija
1695/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Jani halusi vaihtaa Nadian Kellyyn keskellä kisaa sen vuoksi, että ei ehkä olisi pärjännyt finaalissa Nadian kanssa joka ei ollut pidetty, toisin kuin Kelly.

Vierailija
1696/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Jani halusi vaihtaa Nadian Kellyyn keskellä kisaa sen vuoksi, että ei ehkä olisi pärjännyt finaalissa Nadian kanssa joka ei ollut pidetty, toisin kuin Kelly.

Eli jani ei ollukkaan mikään hiljanen seinäruusu ja kaikkien kaveri vaan kylmä pelaaja. 

Vierailija
1697/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly ja Jani kyllä ihan naurettavia. Loukkaantua nyt siitä mihin itsekin syyllistyivät.

Vierailija
1698/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kyllä hyvin esille ihmisluonteen todellisuus tässä sarjassa, kun rahasta kilpailtiin. Yllätyin todella, että tippuminen sai Janinkin noin katkeraksi.

Mitä voi odottaa joltain persaukiselta kirvesmieheltä. Kai se vituttaa kun vuosipalkka meni ohi.

Vierailija
1699/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jani ei ollukkaan mikään hiljanen seinäruusu ja kaikkien kaveri vaan kylmä pelaaja. 

Oon kans sitä mieltä. Musta tuntuu että halusi tahallaan antaa itsestään löysäilevän ituhipin no-worries asenteen välittyä muille, se oli hänen pelitaktiikka... finaalikäytös puhui puolestaan. Naurettavaa toimia, kateellisia olivat kaikki jotka eivät päässeet finaaliin. 

Niin ja se sieppi, ei osaa juontaa. Kuin peura ajovaloissa joka kerta.

Vierailija
1700/1782 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kans sitä mieltä. Musta tuntuu että halusi tahallaan antaa itsestään löysäilevän ituhipin no-worries asenteen välittyä muille, se oli hänen pelitaktiikka... finaalikäytös puhui puolestaan. Naurettavaa toimia, kateellisia olivat kaikki jotka eivät päässeet finaaliin. 

Niin ja se sieppi, ei osaa juontaa. Kuin peura ajovaloissa joka kerta.

En nyt ajattelisi ihan noin mustavalkoisesti. Pidin Janista finaalia lukuunottamatta.

Ketju on lukittu.