Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Parasiittien siritys kuuluu vaan hotellilla.
Vierailija kirjoitti:
Jengi vaan pötköttää ja sirkat sirittää taustalla.
reps :D
niin totta!
Vierailija kirjoitti:
kuka sieltä ny tippu??
Ei kukaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka sieltä ny tippu??
Ei kukaan vielä.
ei tietenkään... muutenhan voi käydä niin että alkaa ohjelmassa tosiaan tapahtuakin jotain! hyvä vaan että vähän himmaavat, on niin hurjan nopea tahti ;)
Oletteko muuten huomanneet Siljan juuri perustaman blogin, jonka tarkoituksena on ilmeisen epätoivoisesti selitellä hotellissa tapahtuneita mokailujaan?:D Ensimmäisessä postauksessa voivotteli, kuinka vuorokauden tapahtumat tiivistetään 42 minuuttiin, ja kuinka hirveää on että tuntemattomat tämän näkevät ja tekevät johtopäätöksiä!! Eikös tämä vähän olekin se tosi-tvn tarkoitus...:D niin ja linkki blogiin löytyi ainakin igstä!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet Siljan juuri perustaman blogin, jonka tarkoituksena on ilmeisen epätoivoisesti selitellä hotellissa tapahtuneita mokailujaan?:D Ensimmäisessä postauksessa voivotteli, kuinka vuorokauden tapahtumat tiivistetään 42 minuuttiin, ja kuinka hirveää on että tuntemattomat tämän näkevät ja tekevät johtopäätöksiä!! Eikös tämä vähän olekin se tosi-tvn tarkoitus...:D niin ja linkki blogiin löytyi ainakin igstä!
No justhan Silja siinä kirjoittaa että TOTTAKAI ihmiset tekevät johtopäätöksiä. Mikä sun pointti oli? Mun mielestä erittäin hyvä blogiteksti ton ikäseltä tytöltä.Tätä keskustelua lukee niin ei taida kellään olla mitään hyvää sanottavaa hänestä. Hän on ihana persoona, uskaltaa olla just sellanen ku on.
Miten ne on niin tosissaan siellä ohjelmassa? Voittaako tuosta jotain miljoonan vai ? Kaikki sipisee ja supisee ja vetää röökiä kaksin käsin. Hauskaa ei ole kellään. Ja se Risto vatuloi sitä tukkaansa joka on viimeks pesty varmaan bb-talossa.
Kalkapää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No justhan Silja siinä kirjoittaa että TOTTAKAI ihmiset tekevät johtopäätöksiä. Mikä sun pointti oli? Mun mielestä erittäin hyvä blogiteksti ton ikäseltä tytöltä.Tätä keskustelua lukee niin ei taida kellään olla mitään hyvää sanottavaa hänestä. Hän on ihana persoona, uskaltaa olla just sellanen ku on.
meillä on kyllä sitten ihan eri käsitys "ihanasta" persoonasta... Ensinnäkään ihana persoona ei olis pilkannut toisen aksenttia ja hihitellyt kuin mikäkin teini-idiootti. Ja sitten paniikissa pyytelee anteeksi kun hups jäi itse teosta kiinni. Muuten ei olisi yhtään välittänyt... Toteshan se Christiankin eilen, ettei ainakaan halua Siljaa treffeille, kun on sellainen bimbo ja juoruilee vaan kaikista...
Voisiko joku ihana linkittää Siljan blogin?
Pidän tuosta ohjelmasta, hyvää nollausta kun on oikein väsynyt :) Christian aiheuttaa hyvin ristiriitaisia viboja. Videon perusteella olin että nääh, kun tuli taloon olin että (Y), mutta nyt tuntuu että koko tyyppi on täysi pelle ja maku mennyt. Tytöistä Janely ja Kelly vaikuttavat aidoilta ja sopivan ulospäinsuuntautuneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin totta!
miksei näille oo keksitty jotain ohjelmaa enemmän, esim. yksilötreffejä sikin sokin vähän koko ajan. Ottaa päähän tollanen saamaton pötköttely ja röökin vetely. Tää on ku bb mut parasiittihotellissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin totta!
miksei näille oo keksitty jotain ohjelmaa enemmän, esim. yksilötreffejä sikin sokin vähän koko ajan. Ottaa päähän tollanen saamaton pötköttely ja röökin vetely. Tää on ku bb mut parasiittihotellissa...
ärsyttää myös nämä vanhat pariskunnat, jotka liittoutumisellaan tekee katselemisesta tosi tylsää. Oikeesti vähän nyt pelisilmää! Toivottavasti seuraava tiputus sekoittais pakkaa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ihana linkittää Siljan blogin?
Pidän tuosta ohjelmasta, hyvää nollausta kun on oikein väsynyt :) Christian aiheuttaa hyvin ristiriitaisia viboja. Videon perusteella olin että nääh, kun tuli taloon olin että (Y), mutta nyt tuntuu että koko tyyppi on täysi pelle ja maku mennyt. Tytöistä Janely ja Kelly vaikuttavat aidoilta ja sopivan ulospäinsuuntautuneilta.
Muuten samaa mieltä, mutta Christianin todellisesta luonteesta ei nyt saa mitään selvää, kun on peli päällä koko ajan. Hyvä että joku on ymmärtänyt tän formaatin idean. Muuten noi samat lahnat makais tuolla ohjelman loppuun asti mitään tapahtumatta. Janely on kivan ulospäinsuuntautunut ja muutenkin aika avoimin mielin tuolla ja sopii siksi hyvin tällaiseen ohjelmaan (=viihdearvoa). Siitä fiksuudesta en muuten kyllä mene ihan takuuseen. :D Jane oli treffeillä niin mukava Christianille, vaikutti vähän ihastuneelta, kun kehuikin tätä niin mukavaksi. Sitten kun meni taloon niin puhui Christianista paskaa kaikille, eikä mennyt edes nukkumaan tämän kanssa ennen kuin C tuli hakemaan hänet... Janely pelaa? Vai onko vaan selkäänpuukottaja? Se selviää parasiittihotellin seuraavassa jaksossa (toivottavasti)...
Janely on karsee wt, jaellut itseään jo sille gay -ääniselle, ketähän kaikkia vielä panee. Toivottavasti noil on tuol kortsuja.
Katsoin etukäteen ensi viikon jakson, ai että tätä myötähäpeää 19-v. pikkutyttö-Siljan seksipuheista...
-Kelly on jotenkin ihana, luonnonlapsi. Miksi mulle on tullut ihan erilainen kuva siitä aikaisemmin?
-Nadia on kanssa symppis, ihmettelin kyllä sitä Chrisin grillausta eilisessä jaksossa.
-Jane on munan- ja huomionkipeä teini, nätti, mutta onko ulkokuoren alla mitään?
-Silja on keskenkasvuinen juoruämmä, jolla ei ikinä tule olemaan pokeria sanoa asioista suoraan.
-Kuka Eerika??
-Johhny on vihanhallintaongelmainen uhoaja, en haluaisi asua tämän tyypin kanssa samassa talossa.
-Janne on tylsä. Ääni ja puhetyyli kiristää hermoja.
-Rasse ihana sinisilmäinen hölmö.
-Jani on... Mauton.
-Patrik miesversio Siljasta.
-Christian on ainut joka osaa pelata peliä, mahtavaa, että pistää vastapalloja vittuileville jätkille.
Järkky toi Nadia tramp stamppeineen. Vääntää väkisin krokotiilinkyyneleitä, mikä myötähäpeä...
Kalkapää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...:D tuota... Kai huomasit samassa postauksessa myös maininnan siitä kuinka epäreilulta tuntuu kun asiat on jo sovittu talossa, ja nyt sarjan myötä vanhat haavat revitään jälleen auki;( voi pikku Silja, ei kai voi tulla yllätyksenä että ne mokailut todellakin näytetään tvssä, eikä siinä parane alkaa näyttelemään uhria... Osittain samaa mieltä olen kyllä vikan lauseesi kanssa, on kyllä todellakin uskaltanut jo nätttää todellisen luontonsa. Luulisi, että olisi edes yrittänyt piilotella kansalta tuota ilkeää persoonaansa mutta ei..
Johnny