Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROKAA LIBERO-KERHON SOIVAA KORTTIA!

07.02.2006 |

Meillekin tuli tänään tämä kortti. Avasin kirjekuoren ja ihmettelin sisältöä hetken - seuraavassa hetkessä kylässä ollut kaverini koira alkoi rykiä jotain suustaan lattialla. Sillä oli suussaan nappiparisto, jonka totesimme irronneen kortista. Koneistohan on ihan paljaana, ei mitään suojaa pattereilla. Toinenkin patteri oli puoliksi irti.

Onneksi koira ei nielaissut paristoa, ja onneksi koira löysi sen ennen vauvaa! Ajattelin varoittaa kaikkia tätä kautta tavoittamiani ihmisiä patterien löysyydestä. Olen lähettänyt sähköpostia myös Libero-kerhoon, saa nähdä kommentoivatko mitenkään...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paristot ovat mielestäni ihan oikein paikallaan. Olisiko sitten kärsinyt pakkasesta tai jotain. No minulla muutenkin niin surkeita kokemuksia kyseisestä kerhosta että kortti vain jatkaa totuttua linjaa. ;)

Vierailija
2/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koneistot kirjekuoren avauksen ja samantien osien lattialta keräilyn jälkeen roskapussin uumeniin... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttö nukkuu parvekkeella, olis meinaan taatusti heränny tohon meteliin.

Vierailija
4/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alko kortti soimaan tiputtuaan postilaatikosta lattialle. kyllä vähän ihmettelin että mikä musiikkilähetys sieltä tuli. eikä se musiikki lakannut ennenkuin rikoin laitteiston. että eipä kovin kiva kortti kyllä ollut..

Vierailija
5/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei soinut ollenkaan... Loistava kampanja ;)

Vierailija
6/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pistää vähän palautetta.

Vierailija
7/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ihmeessä muutkin. Onhan sekin kurjaa että vaippojen tuotot käytetään huonoon markkinointiin ;)

Vierailija
8/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani on avata posti, jahka saan lapset päivälevolle ja voi jestas sitä metelin määrää, mikä siitä kortista lähti.

Sain onneksi hiljennettyä sen, mutta eipä tullut pieneen mieleenikään, että tuollaisen cd-levyn haluaisin. Eli poskeleen meni kyllä tuo kamppanja liberolla.

Vierailija
9/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein ilmaan ja olin juuri saanut vauvan unille ! kyllä suututti !

Vierailija
10/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri, tännekin tipahti postilaatikosta eilen tuo maaginen Liberon-kortti, oli kyllä pimputuksien pimputus, meillä ei lähtenyt taikka ollut osia irrallaan mutta ääni oli kamalan vaivalloista ja soi jos jaksoi soida tyyliin tuo kortti, että ei kamalan mukavaa yllätystä..juuri yhdyn edellisiin (suurinpaan osaan ainakin) että parempaankin niitä ylimääräsiä voittoja vaipoista olisivat satsanneet!!!! pah...

Vierailija
11/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelin ensin että mikesei soi kunnes tajusin siitä läpykästä vetää. Tosin sitten se jäi käteen ja soiminen ei loppunut. Ärsyttävä kampanja. Eipä kyllä tartte merkkejä kerätä kun ei käytetä liberoita.

Vierailija
12/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tajunnut varoa kun en tätä pinoa ollut aiemmin lukenut...

patteri putosi lattialle, mistä poika nappas sen välittömästi käsiinsä ja eikun sormia suuta kohti.. onneksi tajusin ja ehtiin väliin enne ku patteri oli suussa.. ihmettelin että mitä se tämmöinen posti on ku patteri mukana ja sithän se selvis ku näin kortin, ja kyllä kiukuksi pisti!! tosi " ajattelevaista" laittaa lapsiperheeseen tuommoista epäturvallista... no eipä tämä meidänkään kortti toiminut vaikka patteria miten päin laitoin... luulin että mun kortti oli rikki ku kokonaisuudessaan auki, yleesähän nuo soivat kortit on semmoisia että patterit on visusti piilossa, ainakin ne mitä kaupassa myydään...

taidanpa itsekkin laittaaa palautetta menemään!!

Vierailija
13/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muksun kanssa sitä katseltiin ja naurettiin!=) Hyvä idea! Voluumit olis tosin saanut olla vähän pienemmällä mut laitoin teippiä päälle niin hiljeni. =)

Vierailija
14/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ihan iloinen yllätys ja lapset nauroivat kumpainenkin.

Olihan se varmasti laadultaan ei mikään priima, mutta se oli vain mainos...en ymmärrä ihmisten suhtautumista näihin asioihin. Kauhean negatiiivisia ollaan heti kun ei ole just sitä mitä halutaan...

Kampanjan tarkoitus oli kai vain tuoda piristystä. Mutta ah. Mammat rupeaa vinkumaan kun paristot irtoaa ja oli huonosti pakattu ja ja ja ja. Ehkä tulevaisuudessa ei kannata mitään lähettää.

Ihmiset tulevat päivä päivältä vaativimmiksi, jopa ILMAISJAKELUN suhteen. Olen sellaisessa työssä, että joudun päivittäin kuulemaan ihmisten valitusta ja vaatimusta saada enemmän ja parempaa. Kuitenkaan he itse eivät ole valmiita siitä maksamaan.Kaikki pitää saada mutta silloin pitää myös antaa.

Anteeksi avautuminen. Mutta ottaa päähän jatkuva marina joka asiasta. Jopa näinkin mitättömästä kuin musiikkikortista...

niin ja veemäinen päivä takana...............

No hard feelings.

Vierailija
15/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meille tullut kortti soi

TOSI KOVAA!! Vaurioittaa jo vauvan kuuloa. Lisäksi kortti alkoi soimaan itsellään hyllyssä yöllä herättäen koko porukan. Kortti soi monta tuntia ulkona pakkasessa ja hiljeni vasta kun hakkasin kengällä rikki. Ihan hirveä hökötys.

Ja jos kortissa on patterit sisällä, niin on ongelmajätettä ja Libero saa itse toimittaa tuhottavaksi.

Vierailija
16/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin kun posti tuli että mikä täällä piipittää hiljaisesti jotain kummallista ääntä. Lopulta hoksasin avata kuoren ja äänilähde paljastui todella epävireisesti soivaksi kortiksi, en todellakaan saanut selvää mikä sävel olisi pitänyt olla kyseessä niin kummalta se kuullosti. Eikä se hiljentynyt muuta kun hajottamalla koko systeemi :)

Vierailija
17/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMENA-72, minä harrastan tuota ihan kaikilla mainoksilla aina kun intoa riittää...

mua niin risoo kun lähetetään mainoksia jos jostain lehdestä tai pajasta,kirjekuori täynnä turhaa sälää yms liimaa-tämä-voitat-varmasti ... kun jos mä jotain tarvin tai haluan tilata,en tarvitse siihen tuollasta määrää roskaa.

joten mä tungen ne KYLLÄ-kuoret,joiden postimaksu on maksettu ,täyteen niiden omaa postia (poistan mahd.omat tiedot)

ja pukkaan takas...

Tätä kuulemma harrastaa aika moni... ;)

ja sitten sille (en enää muista nimimerkkiä) että en minä ainakaan vaadi mitään tai halua parempaa tavaraa ,vaan että ei ylipäänsä tuollasta harrastettais,kauhee määrä roskaa ja ongelmajätettä..

ymmärrän toki että,asiakas palvelus varmasti kuulee mäkätystä jos jostain ,muttasinne ei varmaan muut soittelekkaan ,kuin ne joilla on negatiivista palautetta,harvemminhan me immeiset hyvästä soitellaan :D

Toivottavasti päiväsi on jo kulkenut paremmin :)

-Maria-

Vierailija
18/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän huono mainos Liberolta. JA ihan oikeasti vaarallinen, tuollainen patteri kun on niin helppo nielaista, jos se vauvan käsiin joutuu. Mäkään en ensin edes tajunnut, että jokin tipahti, vasta kun tarkastelin korttia, huomasin, että toinen patteri puuttui, ja löysin sen lattialta : (

Vierailija
19/36 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ihmisillä pieniä murheita, kun viitsivät tällaisesta suivaantua. Ensinnäkin, mainospostit käsittääkseni saa kiellettyä laittamalla sellaisen hienon lapun postilaatikkoon, jossa lukee " ei mainoksia, kiitos" .

Ja toiseksi. Siitä musiikkihärvelistä pitää poistaa kosketuspinnan välistä se pieni paperi, sitten se soi hienosti. Ja kun hoksaa laittaa sen takaisin kosketuspinnan väliin, musiikki lakkaa. Eikä tarvitse väkivaltaa...

Kolmanneksi. Tämä korttihan on ihan sama kuin mikä tahansa muu kodin tavara eli turvallisuusriski se on siinä tapauksessa, jos vanhemmat eivät pidä huolta, mihin vaarallisia tavaroitaan heittelee.

Relatkaa nyt vähän...

Anselmi

Vierailija
20/36 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anselmi78:

Ja toiseksi. Siitä musiikkihärvelistä pitää poistaa kosketuspinnan välistä se pieni paperi, sitten se soi hienosti. Ja kun hoksaa laittaa sen takaisin kosketuspinnan väliin, musiikki lakkaa. Eikä tarvitse väkivaltaa...

Joo tosiaan siinä oli sellainen pieni läpyskä, jonka siirtämällä musiikki soi.

Mut ajatuksena varsin ärsyttävää mainontaa ja mua myös nyppii tuollaisen epämääräisen jätemäärän lähettäminen ties kuinka monelle vastaanottajalle. Meilläkin kortti lennähti samantien roskiin, eikä tullut mieleenkään keräillä merkkejä moisen levyn saamiseksi. Vaikka merkeillä saatava CD-levy lienee miellyttävämpää musisointia kuin kortin elektroninen piipitys.

Osaisiko joku bittinikkari laittaa Libero-kerhoon palautetta ja linkin tähän viestiketjuun?