Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni uusi missi ON liian painava missiksi! Onko tästä jo tänään keskusteltu?

Vierailija
07.02.2006 |

Itse kahden pienen lapsen äiti ja painan 10kg vähemmän, eikä minulla todellakaan ole " jenkkakahvoja" .

Ihmettelen kuinka hänet valittiin. Perintöprinsessat paljon kauniimpia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi missi aikaa pärjätä maailmalla tai saada mallinhommia, pitäisi pudottaa muutama kilo ja kiinteyttää.

Mikä tässä keskustelussa nyt niin ärsyttävää on?

Vierailija
22/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vyötärö katoava luonnonvara? Muutenkin katson mielummin treenattuja ihmisiä kun " lihavia laihoja" . Taso oli tänä vuonna HUONO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun jenkkakahvat on tähän missiin verrattuna varmaan kymmenkertaiset. Mutta sellaiset hänellä oli, eli ei ole ihan täysin trimmissä.

Mielestäni hän on kuitenkin kaunis ja hoikka, ja täysin normaalipainoinen, mutta ei sillä tavalla trimmattu kuin esim. joku fitness-tyyppi.

Myös muilla oli löysää lantiolla ihan samalla tavalla.

Vierailija
24/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalossa on ULKONÄKÖBISNEKSEN (sinnehän ne on kovasti pyrkimässä) näkökulmasta toivomisen varaa.

Missikisojen arvostus ja suosio on laskenut niin paljon, että itseään kunnioittava ulkonäköbisnekseen haluava tyttö hakeutuu suoraan malliksi, eikä tuollaiseen " olen siveellinen ja söpö" -pelleilyyn.

Varmaan olivat nuo finalistit parhaimmat siitä joukosta, jotka ylipäänsä missiksi viitsivät yrittää.

Vierailija
25/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos näkee vielä parannettavaa tuollaisella tyttölapsessa, päässä on itsellä vikaa

" meidän tulisi häntä kadehtia" - ei missejä palstamammojen kateudeksi valita vaan edustamaan Suomea muutenkin kuin kropallaan.

Toivottavasti ette ole tyttölasten äitejä eikä vaikutuspiirissänne ole yhtään pientä tulevaa anorektikkoa.

Vierailija
26/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa jotain 50-luvun missejä, niitä aitoja ja alkuperäisiä.

Ihan tiedoksi ettei naisen vartalon edes kuulu olla kiinteä ja lihaksikas, terveellä naisella rasvaprosentti on noin 25. Hoikilla ja treenatuilla naisilla on enemmän kuukautishäiriöitä, pitkittyneitä synnytyksiä, ennenaikaisia synnytyksiä, raskaaksitulemisvaikeuksia ja osteoporoosia kuin normaalipainoisilla naisilla. Ja treenattu, painoindeksin mukaan normaalipainoinen nainen ei ole terveellä tavalla normaalimitoissa silloin jos rasvakudoksen määrä ön liian alhainen.

Vierailija
27/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan tulijoita ei ole niin paljon, että löytyisi hyväkroppaisia tyttöjä misseiksi.

Vierailija
28/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään mulla sama " ongelma" mutta en olekaan missiksi pyrkimässä. Suomi voisi lopettaa osallistumasta sekä missimittelöihin, että Euroviisuihin..

Vierailija
29/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka jaksaa jumpata ja pitää itsensä kunnossa. Treenaus nimenomaan auttaa jaksamaan ja kestämään mm. raskauden ja synnytyksen rasitukset. Toki on eri asia, jos puhutaan huippu-urheilijoista, heillähän ei kuukautiskiertokaan ole välttämättä kunnossa. Ei naiseus tarkoita, että pitäis olla jotenkin pehmeää lihaa. Paljon paremmin voi, kun on lihaksiakin.

Vierailija
30/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyttölapsen äiti, mutta en todellakaan ymmärrä miten se tähän liittyy. En kuskaa lastani malli tms kursseille, syömme aivan tavallista kotiruokaa, jos hän isona missikisoihin haluaa, oma päätöksensä.

Vierailija
31/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on fakta. Jos aikoo kropalla itseään elättää, niin pitää olla tiukka vartalo. 63kg painossa ei ole välttämättä mitään pahaa, mutta nuo läskit! Tämä missi jäi iltalehden kuvista heti mieleen juuri sen takia, että ne läskit ja yleinen löysyys pistivät tosissaan silmään.

Oma vaimoni on muuten synnyttänyt kahdesti ja mittansa 175cm/56kg.

Mies

Vierailija
32/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin muijakin on kauniimpi. Omastani nyt puhumattakaan.

Myös missin häijyn näköiset silmät pistivät pahasti silmään.

Mies

Vierailija
33/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästikään ollut riittävästi kauniskasvoisia, läskittömiä missihalukkaita tänäkään vuonna.

Vierailija
34/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostaa kirjoituksensa perässä olevansa mies? Jos nyt ylipäänsä on mies.

Vierailija
35/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Vierailija
36/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä on fakta. Jos aikoo kropalla itseään elättää, niin pitää olla tiukka vartalo. 63kg painossa ei ole välttämättä mitään pahaa, mutta nuo läskit! Tämä missi jäi iltalehden kuvista heti mieleen juuri sen takia, että ne läskit ja yleinen löysyys pistivät tosissaan silmään.

Oma vaimoni on muuten synnyttänyt kahdesti ja mittansa 175cm/56kg.

Mies

Vierailija
37/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ennen toista raskautta samoissa mitoissa ( nyt olen raskaana), mutta mulla oli myös lihasta eikä jenkkakahvoja. Ja ikääkin jo 35. Ei kyse ole painoindeksistä vaan siitä, että ihan selvästi oli hötöä ja ylimääräistä vatsassa. Ei ollut treenannut vatsaa ollenkaan.

Vierailija
38/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se homo-meikkaaja, joka Iltiksessä arvosteli Ninniä läskiksi vois työntää pensselinsä sinne mihin aurinko ei paista!

Vierailija
39/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen silmällä te sitä missiä katotte- sehän on selvästi ALIPAINOINEN!!

Ja eettisesti todella arveluttavaa laittaa lehden kanteen " liian lihava" - teksti ja yläpuolelle nälkärajalla olevan naisen kuva. Ja siitä sitten nuoret tytöt ja naiset ottavat mallia. BRAVOO

Vierailija
40/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ylipainoa(157/55),mutta arvostelen silti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi