Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni uusi missi ON liian painava missiksi! Onko tästä jo tänään keskusteltu?

Vierailija
07.02.2006 |

Itse kahden pienen lapsen äiti ja painan 10kg vähemmän, eikä minulla todellakaan ole " jenkkakahvoja" .

Ihmettelen kuinka hänet valittiin. Perintöprinsessat paljon kauniimpia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat eivät valehtele.

misseille on omat kriteerinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mun 56 kiloinen vaimoni pettää mua.

siksi piti mollata ninniä. kun sen luonnollinen iloisuus ottaa

minua päähän. kun jokin ninnin olemuksessa on jotain aitoa,

sellaista mitä mä en koskaan saa.

sori.

MieS

Vierailija
4/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Vierailija
5/40 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne läski-otsikot, kun ei sen Ninnin tosiaankaan tarvii laihduttaa, vaan urheilla. Mutta missikisoista on turha etsiä hyväkroppaisia, timmejä naisia...

Vierailija
6/40 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oon 175 cm pitkä ja painan nyt 57 kg ja mullakin on vielä varaa pudottaa muutama kilo jotta saisin tiukan kropan. Kuntosali pari tuntia päivässä auttaa kyllä ihmeesti ja antaa myös hyvän mielen!

Vierailija
7/40 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla juuri niitä laiheliineja, joilla ei ole lihaksia nimeksikään. Eli lisää liikuntaa niin se läski muuttuu lihaksiksi!

Vierailija
8/40 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnillä on kauniit persoonalliset kasvot, ja persoonallinen on koko muijakin.

kaunein missi oli kuitenkin se, mikäs sen nimi nyt olikaan, tässä 2000-luvulla, tumma tukka, ei mikään lööppi ja oliko kasvissyöjä ja jotain.

Vierailija
9/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, vaikka olisit laiha niin petolinnunperse naamalla ei missikisoja voiteta. Kysymys on kokonaisuudesta :-)

Vierailija
10/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla nuorilla missiehdokkailla jenkkakahvat, eikö nyt vähän voisi treenata vartaloaan tiukemmaksi??

Vierailija
11/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kamala katsoa niitä anorektikkoja!

Vierailija
12/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen isoja kisoja kuitenkin on tämänkin missin otettava kuuri ja saatava itsensä kisakuntoon,joka tarkoittaa automaattisesti muutaman kilon pudotusta.

Vierailija
13/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä.

Vierailija
14/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei uudella missillä semmoisia ollut eli ei sitten vissiin ole ne. Painoa ei ole liikaa, laskekaa bmi! Timmimpi tosin voisi olla eli reeniä vaan.

Vierailija
15/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niillä juuri pitäisi olla sellaiset ihannevartalot, jota me muut voidaan kadehtia?

Mä en taas jaksa tota anoreksia-soopaa. Hoikkuus, treenattu vartalo ei tarkoita, että automaattisesti on anorektinen.

Musta ainakin treenattu tiukka vartalo näyttää paremmalta, kuin löysä jenkkakahvainen vartalo.

Vierailija
16/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut missi tm kisoihin kiinnostunut osallistumaan, mutta naamasta se ei ole ollut kiinni:) Mukavaa päivän jatkoa. t. ap

Vierailija:

Ja ap, vaikka olisit laiha niin petolinnunperse naamalla ei missikisoja voiteta. Kysymys on kokonaisuudesta :-)

Vierailija
17/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tän palstan joillain tyypeillä on turvonnut polla - voi hyvä ihme mitä juttuja. Onko teillä eksynyt väärät napit aamulääkitykseen?

Elämässä on muutakin kuin kilot.

Vierailija
18/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ei kyllä ollut mitään treenattuja tyttöjä muutenkaan.

Vierailija
19/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän normalisoimaan ajatusmaailmaanne - missi on täysin normaalipainoinen eikä mikään xl. Kateelliset lehmät.

Vierailija
20/40 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vähän normalisoimaan ajatusmaailmaanne - missi on täysin normaalipainoinen eikä mikään xl. Kateelliset lehmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän