Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta lääketyöntekijän/lääketeknikon työstä?

Vierailija
07.02.2006 |

Millaista työ on , entä millainen palkka?Toivottavasti jollain on kokemusta alasta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ajattelit, mulla kokemusta apteekista...

Vierailija
2/3 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millainen koulutus sinulla on,viihdytko työssä,palkka?Olisi kiva kuulla mielipiteitä apteekissa työskenteöystä.

Itse olen miettinyt oppisopimuksella lääketeknikoksi, mutta jotkut ovat lääketyöntekijänä ilman alan koulutusta.Onko palkoissa eroja, jos on koulutusta?Ala kiinnoistaisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millainen koulutus sinulla on,viihdytko työssä,palkka?Olisi kiva kuulla mielipiteitä apteekissa työskenteöystä.

Itse olen miettinyt oppisopimuksella lääketeknikoksi, mutta jotkut ovat lääketyöntekijänä ilman alan koulutusta.Onko palkoissa eroja, jos on koulutusta?Ala kiinnoistaisi....

opiskelen tällä hetkellä, mutta ennen kuin menin kouluun, olin apteekissa kesätöissä. Palkka ei ole päätähuimaava, lähtöpalkka taitaa olla n. 1300¿ tai jtn.

Siellä apteekissahan suurin osa työntekijöistä on naisia, eli varsinkin isossa apteekissa oli paljon selän takana puhumista.

Palkassa on n 100¿ eroa, mitä saat jos omaat koulutuksen.

itse aion kyllä vielä kouluttautua lisää, tuo palkka on minusta aikas surkea...!

että näin... kuitenkin on mielestäni ns. tulevaisuuden ala ja ainakin töitä riittää...

oppisopimuspaikkoja on tietääkseni aika vaikea saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän