Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän sylissä kovaa huutoa????

07.02.2006 |

Mieheni on päivät töissä, mutta iltaisin meisän kanssa kotona. Hän tykkää touhuta 3kk:n poikamme kanssa, mutta poika usein alkaa huutamaan hänen sylissään... Kun otan hänet takaisin, rauhoittuu. Isä on hellä ja juttelee hänelle nätisti. Emme ymmärrä mistä on kyse. Harmittaa todella paljon. Kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on tosin jo 7 kk, mutta etenkin iltaisin on kauhesti minun perääni ja usein isän sylistä huutelee ja ojentelee käsiään minua kohti. Ei tee tuollainen hyvää isukkien itsetunnolle hoitajina.

Me ollaan ajateltu, että ekana vauvavuotena vauva saattaa muodostaa vahvemman kiintymyssuhteen siihen aikuiseen joka on hänen kanssaan enemmän ja ruokkii enemmän, ja tämä on normaalia. Meillä se olen minä. Aina ei tosin mieheni jaksa suhtautua näin järkevästi, vaan pahoittaa mielensä kun pojalla huutaa perääni. Mieheni on myös oikein hyvä ja hellä hoitaja, toivon todella että hän jaksaa olla kärsivällinen pojan kanssa, kyllä se varmasti ajallaan palkitaan.

Vierailija
2/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaisiko pahalta jos joskus kokeilisitte jättää miehet yksin lastenne kanssa? jos lähdet vaikka kauppaan ja jätät heidät tunniksi niin eihän se ihan kauheaa olisi? varmasti näin lapsi ja isä molemmat saisivat varmuutta siihen että itse kykenee ja ruokaa saa myös isiltä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättämään miehen vauvan kanssa ihan kahdestaan. Vaikeaahan se on (tiedän omasta kokemuksesta), mutta kannattaa varmasti. Eikä sen tarvi ekoilla kerroilla olla pitkäkään aika, aikaa voi sitten pidentää kun kaikki alkaa huomaamaan, että tässähän pärjätään... =)

Vierailija
4/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikana poikamme oli isän kanssa ja kaikki meni hyvin. Kävin kaupasssa ja yksin vöhön happihypyllä. Tämä on nyt yhtäkkiä tullut..

Vierailija
5/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin ihan samaa (tosin vähän myöhemmin, mutta ei paljoa). Muutaman viikon päästä isi olikin taas ihana ja mukava vauvan mielestä. Sitten sama toistui n 8kk iässä niin, että, jos poistuin paikalta, itkettiin, mutta sekin kesti vain pari viikkoa.

Vauva alkaa olla nyt niin iso, että alkaa jo erottaa kuka hänen kanssaan leikkii. Luonnollisesti isi on vieraampi kuin äiti, kun olette kotona kahdestaan, mutta ei kestä kauaa, kun isi alkaa jo " kuulua kalustoon" .

Anna ajan kulua, katsotaan parin viikon päästä, miltä näyttää =)