Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Eläimiä kiusaava Nils Holgersson. Onneksi paransi tapansa.
Kermit sammakko on hyvin ärsyttävä, mutta ei se kaikkien aikojen ärsyttävin silti ole.
Borat ja monet muut Baron Sasha Cohenin hahmot. Kaikki ne hahmot ovat niin kaheleita järkyttävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
...And just like that -sarjan Che, proffa ja kaikki muutkin uudet hahmot.
Che on universumin typerin ja epäonnistunein hahmo ikinä. Samaan syssyyn voi todeta että Greyn anatomian nonbinääri hahmo on sekä hyvin onnitunut käsikirjoituksellisesti että castingin kautta... Toinen pilasi uransa toinen avasi sen nousuun.
Cindy Scary Movie elokuvassa tai siinä kakkosessa oleva hovimestari, jolla oli se vammainen käsi.
Se laulava tekopirteä eukko ja Titinallet. Siinä on ärsyyntyminen huipussaan kun jossain näkee ja varsinkaan kuulee. Suoni meinaa katketa päästä samantien. En tiedä miksi nuo mua niin ärsyttävät. Periaatteessahan niiden pitäis olla ihan söpösiä kai.
Kotikadusta pappi Tuija (Laura Malmivaara).
Karin Luotola (Anitta Niemi)
Onhan noita, mutta nuo nyt tulivat vaan äkisti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Sauli Niinistö. Ei tosin ole fiktiivinen.
Itseäni hän ei kylläkään ärsytä.
Millä logiikalla vastasit otsikon kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri. Jännä, että on Jenkeissä se Disneyn rakastetuin hahmo. Suomessa Aku Ankalla on paljon enemmän kannattajia. Ehkä samaistumme enemmän Akun mielenmaisemaan ja siihen, että elämässä kaikki ei ole ruusuilla tanssimista.
Liekö se siitä kiinni että amerikassa on ollut vuosikymmeniä telkkarissa mikkihiiri-lastenohjelma / show kun taas suomessa disney on esillä aku ankka lehden kautta.
On nuo tietty hahmoinakin erilaiset. Ehkä tää räyhäävä joka asian epäonnistuja jolla työt vaihtuu siinä missä toisilla sukat on suomalaisille samaistuttavampi kun taas amerikkalaiset hakee mieluummin sankarihahmoja joiden täydellisiin ominaisuuksiin itsekin voi kuvitella pyrkivänsä. (marvelin kaikki supersankarit, etc).
Siinä päivän pennin analyysi ilman mitään analyysikoulutusta.
Jessica "Chili" Chilton Chicaco Fire sarjasta. Aivan älyttömän ärsyttävä ja rasittava kakaramaisesti käyttäytyvä hahmo
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri. Jännä, että on Jenkeissä se Disneyn rakastetuin hahmo. Suomessa Aku Ankalla on paljon enemmän kannattajia. Ehkä samaistumme enemmän Akun mielenmaisemaan ja siihen, että elämässä kaikki ei ole ruusuilla tanssimista.
Itse en ihmettele. Luonteiden, ja sitä kautta käytöksen, perusteella nämä menevät juuri siten, että Mikki muistuttaa ämerikkäläistä onnistujaa, jolle kaikki on tilanteesta toiseen helppoa tekemisen meininkiä, kun taas Aku muistuttaa suomalaista epäonnistujaa, jolle kaikki muodostuu via dolorosaksi tekemisen meiningistä riippumatta. Samoin kuin sekä Iines että Minni ovat pilalle hemmoteltuja prinsessoja, jollaisia ei katsella hyvällä suomalaisessa kulttuurissa, mikä lienee syy sille, miksi näistäkään hahmoista ei pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Se laulava tekopirteä eukko ja Titinallet. Siinä on ärsyyntyminen huipussaan kun jossain näkee ja varsinkaan kuulee. Suoni meinaa katketa päästä samantien. En tiedä miksi nuo mua niin ärsyttävät. Periaatteessahan niiden pitäis olla ihan söpösiä kai.
Minä en myöskään voi sietää titinallea, en edes lapsena. Lisäksi se nainen on huippuärsyttävä ja nallet näyttää vaan niin häiriintyneiltä, ehkä ne on ne mittasuhteet tai silmät, en tiedä. En pysty omankaan lapsen kanssa kuuntelemaan tai katselemaan mitään noita tekeleitä, eipä siinä onneksi mitään menetä.
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri. Sekaantuu koko ajan toisten asioihin, suhtautuu erittäin alentuvasti itseään hölmömpiin (Hessu) ja on niin näppärää että!!
En tiedä onko muutosta tapahtunut uudemmissa sarjakuvissa, mutta silloin kun luin vielä antaumuksella Aku Ankkoja (olen syntynyt -86), niin Mikki on kyllä pahemman luokan Mary Sue, tai sanotaan, että Gary Stu.
Ilmankos Aku on paljon enemmän suomalaiseen makuun, sillä hemmo on lähes täysi vastakohta. Siinä, missä Mikki on niin fiksu ja filmaattinen ja onnistuu kaikessa, niin Aku on sellainen samastuttavan kömpelö.
Kallialan Kikkeliskokkelis mies, ehdottomasti. Mikään ei estäisi vetämästä sitä miestä turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään voi sietää titinallea, en edes lapsena. Lisäksi se nainen on huippuärsyttävä ja nallet näyttää vaan niin häiriintyneiltä, ehkä ne on ne mittasuhteet tai silmät, en tiedä. En pysty omankaan lapsen kanssa kuuntelemaan tai katselemaan mitään noita tekeleitä, eipä siinä onneksi mitään menetä.
Ti-ti-nalle on rasittavaa lässytystä ja se kaikki musiikinopetus oli hirveää pakkopullaa itselleni lapsena, koska kärsin hahmotusvaikeuksista enkä todellakaan ollut/ole musikaalinen. Eniten kuitenkin vitutti ne ahdistuneen oloiset lapsivieraat, joista osalla oli puhehäiriöitä, ja nippanappa kuiskausta kovemmalla äänellä saivat sössötettyä asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Ben Stillerin ja Adam Sandlerin esittämät hahmot. En koskaan katso elokuvia, missä nämä kaksi näyttelijää esiintyvät.
Miksi olet ANTISEMITISTI???
Frendeissä Janice ja Phoeben sukulaiset.
Dawson's Creekissä Joeyn kämppis Audrey (Busy Philipps), Andie ja Dawson.
Melrose Placessa Kimberly ja Sydney.
Twin Peaksissä Leo Johnson ja Audrey Horne.
Gossip Girlsissä Jenny Humphrey, Vanessa.
Uuden päivän Jani Hellemaa (se virne).
Game of Thronesissa Missandei ja The Worm.
Star Warseissa Jar-Jar Binks.
The Book of Boba Fettissä se cyber-nuoriso.
Muumeissa Pikku Myy.
Ja muuten noin yleisesti Kaapo, Pipsa Possu, Paavo Pesusieni, Pelle Hermanni, Ransu Karvakuono (se höhöttävä puhetyyli), käsinukke Narsku.