Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mahakivut

07.02.2006 |

Eilen illalla alkoi mahakivut oikealla puolen ja yltyi niin että menin yöllä päivystykseen. Kohdusta ei löytynyt sikiötä. Ei sitä löytynyt muualtakaan. Lääkäri sanoi että jossain se kuitenkin on kun raskaushormoonit on koholla. Itse luulen että olen raskausviikolla 6, mutta kierto epäsäänöllinen ja lääkäri sanoi että voi olla vasta 5. Eli voi olla mahdollista että ei vielä näy. Tai sitten on kohdun ulkopuolinen raskaus. Huomen aamulla uusinta tutkimuksiin. Onko teille kellenkkään käynyt että alussa ei ole kohdusta löytynyt sikiötä, mutta kun viikkoja enemmän niin kaikki ollutkin ok.

Kyllä pelottaa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin olevani raskaana +7 jotain viikoilla.Sit menin ultraan ja mitään ei näkynyt ,kylläpä oli valtava pettymys...silti raskausoireet oli päällä..Lääkäri antoi uuden ajan parinviikon päähän ja sanoi et katsotaan sit uudemman kerran..Sanoi kumminkin et viitteitä raskaudesta on..paksuuntuneet limakalvot ja pientä ruskuaispussia oli näkyvissä.No,menin sit parinvkon päästä uudelleen ja siellähän se pikkuinen syke näky,eli olin tullut myöhemmin raskaaksi kuin olin luullut.Kaikki meni hyvin ja nyt vauveli reipas 1,5kk tuolla nukkuu ;)

lettis ja pikkuneiti n.1,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla