Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨* Enskojen tiistai *¨

07.02.2006 |

Huomenta kaikille!

Aikaisin on taasen herätty töiden pariin. Ovesta kun lähdin ulos paiskautui jäätävän kylmä ilma vasten kasvoja... Onneksi olin pukeutunut kun eskimo napajäätiköllä eikä kylmä päässyt puremaan :O)

On se odottavan aika pitkä! Hirmuisesti haluisin jo päästä testaamaan tai odottamaan päivää jolloin tädin tulisi ilmestyä, jotta pääsisimme uudelle kierrolle ja ovista bongaamaan :o)) Ensi viikkoon olisi odoteltava.

Tulkaahaan tytöt kertomaan päivän kuulumisia.

Erittäin mukavaa päivää kaikille ja paljon +++ pölyä!

- JP -

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vasta nyt koneelle uudestaan ja päivitinkin tietoni esittelypinoon. Täytyykin tutustua siihen tarkemmin kohta. Suuret pahoittelut Essille, koita jaksaa!!!!

Itse olen jo valmiiksi huolissani, olenko hedelmällinen ollenkaan (ilman mitään syytä tosin). Endometrioosia on epäilty, johtuen ajoittaisista yhdyntäkivuista ja lievästä tiputteluvuodosta menkkojen välillä. Tuleepa heti alussa kerrottua henkoht juttuja! No, mutta eka yrityskierto alkoi tosiaan eilen, menkkojakaan ei ole vielä kuulunut pillerien lopetuksen jälkeen.

Eli tämmöisiä taustoja minusta,

tsemppiä kaikille yritykseen!

Vierailija
22/25 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kippish:=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kääntyi tää kierto ihan toisin päin, viime kierrossa mä menin edellä ja nyt sulla on jo huima etukiri! En vois vieläkään sanoo et tää ois kp1, tuhruttelua vaan nääs! ;) Joten todnäk vasta huomenna vaihtuu kiertoon nro 6. Moneskos teillä on?

Niin, Essille pahoittelut! Niiiiiin väärin! Koitahan jaksaa, kyllä varmaan vie voimat tollanen! *halaa*

Vierailija
24/25 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu, onko sinulla joka kierrossa tuhruttelua ennen menkkojen varsinaista alkamista?

Anteeksi, lopetan tästä asiasta pian jauhamisen, mutta se on niin pinnalla, että on pakko saada purkaa jonnekin =).

Vierailija
25/25 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole, sepä tässä eniten sieppaakin! Ennen yritystä ei ollut ikinä ollut tuhruttelua. Ekasta yrityskierosta tuhrutteli 2-3 pvä ennen varsinaista vuotoa, seuraavat pari meni ihan normisti, 4 kierrossa oli menkkaoireita oviksesta eteenpäin 1,5vkoa, loppui, ja viikonpäästä siitä alko menkat täysin varoittamatta (normaalisti siis aivan tajuttomat menkkakivut, olen alun perin " kakarana" saanut pillerit niitä varten). Ja nyt sit tää kierto: menkkatuntemukset alkoi loppuviikosta, ja tänään valkovuodon joukossa rusehtavaa tuhrua. Tosin se on omituista, että äsken vessassa käydessä huomasin että oli tullut " puhdasta" valkovuotoa, ei siis tuhrua.

No mutta siis, aivan ulapalla on tää akka, ei voi ennustaa enää mitään mistään!