*SYYSKUISTEN-04 TIISTAI*
Kommentit (25)
Kyseinen sarja ei ole saanut minua koukkuun. Miehen kylläkin. Parisuhteesta. Meillä tulee lauantaina 9v ensitapaamisesta. :-) Siitä asti ollaankin oltu yhdessä. Miten ne vuodet kuluu niin nopeasti??? Tällä hetkellä kärsin parisuhteessa halivajeesta. :-( Haluaisin olla kokoajan kainalossa ja halimassa. Mies tuumii vain, että meidän perheen naiset on kaikki tuollaisia sylikissoja (niin minä, Sini kuin koirakin), aina tarvitsisi olla sylittelemässä. Yhden meistä kun saa hiljaiseksi niin aina on toinen mouruamassa vieressä. On se raskasta olla mies! :-D Sini ja koira nukkuvat menen kinuamaan kainaloon pääsyä..
Lila75
Että terveisiä vaan Lilalle :)
Hyviä pointteja toit esille parisuhteesta, Ynis. Olen samoilla linjoilla. Riittää kun on tunne kuitenkin siitä, että ollaan samalla puolella ja tahdotaan elää juuri tätä arkea tässä ja nyt yhdessä. Läheisyys voi olla välillä sitäkin, että vaan ollaan vierekkäin. Ilman sen suurempia juttuja. Meillä monesti illat ovat juuri sellaisia että istutaan vierekkäin ja katsotaan jotain tv:stä, kommentoidaan puolin ja toisin tai sitten jutellaan vaan niitä näitä... Yleensä mä hilaudun kainaloon :) Seksielämä ei tosiaan ole ihan samalla tasolla kuin joskus mutta ihan hyvää sekin on kun aika sille on :)
Lila, miehesi kommentit olivat kuin suoraan mun mieheni suusta. Että aina on joku perheen naisista pyrkimässä syliin :) Hauskaa. Mekin taidamme täällä tytön kanssa olla oikeita sylikissoja. Tosin, joskus mies myös toteaa että ei ole aina helppoa olla perheen ainoa mies - kun toinen " naisista" lopettaa kitinän, toinen aloittaa. Heh. Ja molemmat ehkä vaativat miestä tekemään asian suhteen jotakin.
Hyvää yötä!
Alli
Mies kasvoi perheessä jossa oli äidin lisäksi isä, 2 poikaa ja poikakoira:)
Lila, mulla varsinkin raskausaikana huomiontarve oli hirmuinen! Eli en ihmettele, jos sulla on halivaje:)
T: Ynis
Zekkaa
http://www.digiexpress.fi
Olen ollut tyytyväinen.
Kuvat voi syöttää netitse ja maxaakin voi verkkobankissa, oikein hjyvä ja kätsää.
Heissuli ja vointeja Teillens,
m - meitsi edelleen lakossa :)
Sain miehen avustuksella polttarikuvat cd:lle ja mies myös valaisi mua, että on täällä tunnin kuvakin, joten ei kun sinne huomenna:)
Mulla on kyllä ihan pöljä olo nykyään. Sekoilin neuvolaan soittaessakin, kun varasin pikkurinsessalle aikaa ja mietin esikoisen tarhaan ehtimistä (vaikkei vaikuta asiaan mitenkään, kun ei tule mukaan). Mahtoi th miettiä, että mitähän toi akka horisee:)
Tänä iltana opin, että parisuhde on kunnossa, vaikka illat menis telkkaria tuijottaen tässä pikkulapsivaiheessa! Siihen vaaditaan vaan se, että molemmilla on hyvä olo siinä telkkarin äärellä. Ihmisillä (myös mulla) on paineita siitä, että parisuhteen pitäis olla jotain hohdokasta ja seksintäyttämää, mutta kun se ei vaan tässä vaiheessa elämää välttämättä ole sitä. Joillain voi ollakin, mutta kaikilla ei tarvikaan olla. Tämä ei tarkota sitä, ettei tarvis ajatella tulevaisuutta. Pitää muistaa, että parisuhde on kuitenkin olemassa ja se suhde voi hyvin niillä keinoilla joilla sitä jaksaa tällä hetkellä hoitaa. Unohtakaamme siis liian suuret odotukset ja nauttikaamme tästäkin ajasta! Meillä itse asiassa on miehen kanssa kaikki ok, vaikka romantiikka ei kukoistakaan ja nyt yritän opetella ajattelemaan, että tähän tilanteeseen saa ihan oikeasti olla tyytyväinen. Minä kai suureksi osaksi olen ollutkin, vaikka olen luullut, että tän parisuhteen pitäis tälläkin hetkellä olla jotain muuta. Kyllä se meidänkin aika vielä tulee! Se täytyy pitää mielessä, ettei sitten käy köpelösti, kun lapset joskus muuttaa pois kotoota:)
T: Ynis