Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla näin anoppilassa: lapset " saadaan" nukkuun vasta 00.30. Kehutaan että on syöty hyvin, viimeksi

Vierailija
07.02.2006 |

klo 12.30 ja kello on vaikka 17.00 eikä ruokaa anneta vaan vaikka limpsaa. Lapsi osaa itse mennä vessaan niin anoppi juoksee perään ja sanoo tulevansa kummiksi ja " pissaattaa" lapsia. Opettanut serkkutytölle, että pitää poikaserkkuansa pitää pippelistä kiinni tämän pissatessa... Ei anna lasten pukea itse, vaikka osaavat. Syöttävät lapsia - eivät anna syödä heidän itse. Jos ostavat jonkun lelun, sitä ei saa missään nimessä viedä kotiin, se on jätettävä mummulaan! Jos menevät ulos ja nollan keli, puetaan niin kuin olisi -30 astetta pakkasta. Ei uskalleta sanoa yhtään lapselle " ei" , ettei vaan tule mieliharmia - tekevät vaikka mitä ku ei kielletä. Arvatkaa onko rasittavaa " päästää" lapsi mummulaan... Mitä mieltä olette tälläisestä? Olen yrittänyt opastaa lastenhoidossa -- mutta minähän en mitään tiedä lapsista anopin mukaan!! apua...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tietysti on jotain tolkkua (vrt. aiemmin ollut kertomus siitä, kun mummo antoi allergiselle lapselle pähkinäsuklaata). Tuo pippelin piteleminen kyllä tuntuu tosi omituiselta...

Vierailija
2/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummila leluja on ostanut ja nyt saatiin LAINAKSI yksi pikkuauto. Lapset olivat silloin pienempänä ihan pitelemättömiä yhden yökylän jälkeen, kun saivat elää siellä ihan pellossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain tajua, minkä ikäisiä oikeasti pitää hoitaa ja kädestä pitäen ohjailla.

Vie lapsi sinne koko viikoksi, niin johan alkaa anopinkin tyyli muuttua :)

Meillä ei onneksi tätä ongelmaa ole: anoppi lähinnä seurailee sivusta, miten me lasta hoidamme. Oma äitini on enemmän mukana hoitamisessa mutta osaa kunnioittaa meidän tapojamme.

Vierailija
4/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautettava seuraavalla kerralla kiiruusti takaisin! Luulisi, ettei olisi niinkään väliä, kun eivät itse niillä kerran leiki. tv. ap

Vierailija
5/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että mummolassa on oma leluvarasto, jolla leikitään silloin kun mummolassa ollaan.

Vierailija
6/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kyllä sieltä viedä kuin tälläisessä erikoistapauksessa. Tottakai on hyvä että siellä mummulassa on leluja joilla sitten on mukava leikkiä kun sinne pääsee! enhän sitä kieltänytkään.

Vierailija
7/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kotiin ei enää yhtään lelua kaivata ja pysyypähän jotkut lelut kiinnostavina kun eivät ole koko ajan saatavilla. jos ap ne serkutkin leikkivät niillä leluilla?

Vierailija
8/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ja pappa haluavat selvästikin että heillä on siellä mummulassa leluja lapsivieraita varten. Ette kai te muistakaan kyläpaikoista leluja kotiin vie?

Ja ei kai se nyt niin kamalasti haittaa jos noin kovasti haluavat hoitaa, vaikka lapset nyt sattuvatkin olemaan sen verran isoja etteivät noin perusteellisen hoidon tarpeessa ole.

Vierailija
9/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppilassa aika lailla samanlaista. paitsi ettei ne kyllä yöksi ota niitä.

ne on kans just semmosia ettei lapselta saa kieltää mitäään ettei vaan tulis paha mieli. joka askelta varotaan ja aina muistetaan sanoa että " älä vaan kaadu, tai älä nyt vaan lyö päätäs tai voi kamala jos nyt kävis noin ja näin."

sitten kun minä tai lasten isä on kieltäny tekemästä jotain niin se tehdään kuitenkin. esim isomman lapsen syöttäminen. ollaan miehen tehty niin että jos poika ei syö itse niin olkoon syömättä, mutta eihän se anoppi tätä tajua.

näitä juttuja olis vaikka kuinka........ huoh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi