Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua, pliis...

Vierailija
07.02.2006 |

MIkä mulla on? Voisin vaan syödä ja nukkua.. mikään ei huvita, tahtoisin vaan jäädä kotiin enkä mennä töihinkään. Vielä pari viikkoa sitten olin energinen ja innoissani, rakastin työtäni ja elämääni. Nyt vaan syön ja syön ja syön. Paino on alkanu nousemaan, vaatteet puristaa :((( Väsyttää koko ajan.. Jos tää jotain masennusta ois, niin mistä tää noin äkkiä ois voinu tulla? ja ennenkaikkea, MIKÄ TÄHÄN AUTTAA??? Mä haluun oman entisen minäni takaisin, lopettaa tän syömisen ja olla taas pirteä ja energinen ja iloinen!!!!!!!!!!! Auttakaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todennäköisin vaihtoehto!

Onko tapahtunut jotain, joka stressaa tai joka on järkyttänyt? Syötkö monipuolisesti? Ovatko veriarvot kunnossa? Oletko kokeillut vitamiineja?

Vierailija
2/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennushan voi iskeä ihan sormia napsauttamalla... mutta syötkö vitamiineja? talvisin suositellaan syötäväksi ainakin d-vitamiinia... eikä paha ois syödä esim. multivitaa. pari viikkoa voi mennä kun huomaat vaikutuksen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
4/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tämän olevan masennustakaan, koska ei ole muuten masentunutta oloa. Vain tuo hillitön ruokahalu ja tavaton väsymys. Väsymyksestä johtuen ei jaksa eikä huvita mikään.. Mutta, en itkeskele erityisemmin enkä muutenkaan mitään masentuneita ajatuksia.

Oisko kellään vinkkiä, auttaako joku luontaistuote tms tähän? Siis jos oletetaan ettei kilpirauhashormoneista löydy häikkää?

Vierailija
5/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta tässä on.. voiko se kilpirauhasvaiva iskeä näin yhtäkkiä? tosiaan vielä tuossa alkutalvelsta olin ihan piprteä ja ok, nyt olo on aivan kauhea :( Eilenkin illalla valehtelematta viidestä eteenpäin olin niin väsyny että väkisin sain pitää silmät auki.. viimeyönä nukuin 10 tuntia enkä ois jaksanu herätä. Ehkä tän väsymyksenkin vielä jotenkin kestäis, mutta toi syöminen on karannu ihan kokonaan käsistä. Syön koko ajan mitä tahansa, siis..aargh. Ihan varmasti lihon tätä menoa kymmenen kiloa, ainakin :((((( ap

Vierailija
6/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tehnyt mieli vain nukkua 24/7 ja mikään ei huvittanut.

Lääkäri epäili sen olevan masennusta, mutta vaadin päästä verikokeisiin.

Niinhän se sitten löytyi, vaikka arvot olivat hädin tuskin taudin puolella.