Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon Jumalaan, mutta en halua olla enää kirkon jäsen, koska Jukka Paarma oksettaa minua niin paljon.

Vierailija
06.02.2006 |

Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, mutta en halua olla osa sellaista instituutiota, jonka päämies on vain mätä sosialidemokraatti ja kaukana kristinuskon opeista.

Milloin Paarma tuomitsi Halosen mauttoman Jeesus-vitsin, jonka tämä esitti Uutisvuoto-ohjelmassa. Milloin Paarma on tuominnut ateisti Halosen ja sosialidemokraattien aikomuksen lakkauttaa kristillisiä kouluja? Miksi Paarma ei tuominnut tätä irvokasta Jeesus-näyttelyä, joka oli esillä Suomessa? http://www.fmp.fi/fmp_fi/muvieras/nayttely/vaihtuva/2000/v_20001606_ohl…

Sen sijaan Paarma puolustaa ääri-islamistien sairaita väkivallantekoja, eikä ymmärrä, että muhammedin kuvat ovat näille ääri-islamisteille pelkkä tekosyy ja kyse on puhtaasta politiikasta länsimaita ja demokratiaa vastaan, eikä mistään uskonnosta. Kyse on ilmeisesti savuverhosta ja masinoiduista mielenosoituksista, jonka tarkoituksena on häivyttää jokin suurempi tulossa oleva isku länsimaita kohtaan.

Paarma ei ole mikään oikea uskovainen, näkeehän tuon naamastakin, puhdas sosialisti on ja ilkeän ja lieron näköinenkin on.

Mitä voi tehdä, kun kirkkokaan ei ole enää kristinuskon puolella?

Maailma on sairas. En halua olla enää sellaisen kirkon jäsen, joka saarnaa uskonnon sijasta puhdasta politiikkaa. Nyt vain en tiedä mitä löytäisin tilalle ja mihin uskontokuntaan liittyisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ihmiset yhtään osaa lukea lehtiä/katsoa uutisia!?

Paarma on sanonut, että uskonnollisilla tunteilla ei tule leikkiä ja ei siksi itse pidä Muhammed-kuvia sopivana vitsailun aiheena.

Vierailija
2/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Kuulostaako tutulta? Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Muistatko sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis eikö ihmiset yhtään osaa lukea lehtiä/katsoa uutisia!?

Paarma on sanonut, että uskonnollisilla tunteilla ei tule leikkiä ja ei siksi itse pidä Muhammed-kuvia sopivana vitsailun aiheena.

Kun Halonen laukoi mauttomia Jeesus-vitsejään?

Kun kristillisiä kouluja lakkautetaan?

Kun irvokas Jeesus näyttely oli Suomessa?

MIKSI PAARMA EI REAGOINUT, MUTTA NÄITÄ SAIRAITA ÄÄRIMUSLIMEJA YMMÄRTÄÄ!

Vierailija
4/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Kuulostaako tutulta? Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Muistatko sen?

Minä olen ihminen, epätäydellinen ihminen ja teen sen minkä voin. Ihan sama mitä minulle tapahtuu, vaikka joutuisin helvettiin, mutta en voi toimia omatuntoani vastaan, kun näen että vääryyttä tapahtuu. Pitäisikö olla vain hiljaa, kun uskonmies saarnaa politiikkaa uskonnon sijasta. Pitäisikö olla hiljaa ja hyväksyä äärimuslimien sairaat väkivallanteot ja pyssyllä heiluttelut.

Minun uskontooni ei kuulu väkivalta, eikä uskonnon nimissä tehtyjen väkivallantekojen puolustelu. Minun uskonnossani ei naamioduta huivin taakse, heilutella konekivääreitä, uhkailla ja kiristetä ihmisiä. Minun uskontoni ei sitä hyväksy. Minun uskontoni ei myöskään hyväksy niitä raakuuksia, joita islamin nimissä tehdään.

Minusta on käsittämätöntä, että Paarma ynnää nämä sairaat väkivaltaiset mielenosoitukset ja uskonnon keskenään, vaikka niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kyse on puhtaasta politiikasta.

Jos tässä maailmassa ei tuomita uskonnon nimissä tehtyjä väkivallantekoja se tarkoittaa, että tämä maailma on kohta näiden väkivaltaisten, pahuutta palvovien, sairaiden yksilöiden armoilla.

Väkivalta ei kuulu uskontoon. Ei ainakaan minun uskontooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme