Musta mekko häihin, mitä mieltä ?
Olisi ystävän häät tulossa. Kaapista löytyy pari vuotta sitten hankittu mielestäni tosi nätti, tyköistuva ja kauniisti leikattu _musta_ mekko (polvimittainen), mihin ehkä voisin mahtua tuossa parin kuukauden päästä, kun häitä on tarkoitus juhlia. Vihkiminen ja juhliminen alkaa vasta illalla, joten ihan perinteisestä hääjuhlasta siinä mielessä ei ole kyse. Kutsussa ei ole mainittu mitään pukeutumisesta ja vielä ystävältäni olen varmistanut,että pukeutuminen on vapaamuotoista. Onko musta kuitenkin vähän hautajaismeininkiä..? Itse en niin perinteistä tai muista jäykistä tavoista välitä, mutta en haluaisi loukata ketään tulemalla "surupuvussa" paikalle.
Kommentit (7)
se on aina muodissa, tyylikästä pukeutymista- musta ei kuulu pelkästään suruun, se käy kaikkiin juhlatilaisuuksiin. laita vaikka valkoiset korkkarit ja miksei vaikka huivikin+ paljon iloisia koruja ja nätti kampaus. käy hyvin.
Musta on tyylikäs eikä enää pelkästään hautajaisväri. Kolttu päälle ja hippoihin!
Ajattelin kyllä, että jotain värikästä tai valkoista täytyisi olla mukana, ja mulla olisikin valkoinen huivi sekä pieni valkoinen käsilaukku valmiina poistamaan tuota synkkyyttä, mutta silti vähän mietityttää tuo mustaan mekkoon pukeutuminen.
beiget korkkarit, beige käsilaukku ja näyttävä fuksianpunainen kaulakoru väriläiskänä.
Kyllä se tietty huomiota herätti, etenkin kun olivat kokonaan mustissa. Jos olisi ollut joku kirkkaan värinen huivi ja korut niin tuskin olisin edes huomannut. Kaasoillahan kyllä on tavallaan surupäivä kun menettävät hyvän ystävänsä? Toivottavasti eivät oikeasti menetä.
Jos vain musta mekko mustine kenkineen ja laukkuineen on mielestäni asu liian synkkä.