Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on tää helppoa:)

Vierailija
06.02.2006 |

Äitiysloma loppuu kohtsillee. Jo mua onkin väsyttänyt. Nyt laitan vaavelin kunnalliseen päivähoitoon lähes ilmasex ja meen ilmoittautuu työttömäksi. Ei tarvii tehdä midn päivisin ja saan enemmän käteen kuin neidin hoitamisesta eli työttömyyspäivärahat mieluummin ku kotihoidontuen... Joskin kyllä mä hoitasin neitii kotona jos siit maksettais hiukka enempi. Kiva harrastaa ja kokkaillsa tääl ihan rauhassa taas päivät. mieski varmaa tykkää kun en oo niin tired aina päivän jälkeen kun oon neitiä hoitanu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...toivottavasti kukaan ei vaivaudu vastaamaan...

Vierailija
2/7 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän vastasit jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

provon et veti norttia ketjussa koko raskaus ajan ja lapsi ihan terve

Vierailija
4/7 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sitä ap:tä ketuttaa XD

Vierailija
5/7 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maata kotona työttömänä ku hoitaa lastani. Eikö täs tsydeemissä ole joku mätä sillo? Mä mielelläni hoitasin beibee jos siitä maksettais ees hieman enemmän kuin esim. työmarkkinatuki

Vierailija
6/7 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vidduuks mä voin

Eikö täs tsydeemissä ole joku mätä sillo?

hoitasin beibee

Vierailija
7/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos Suomessa olisi sama laki kun Ruotsissa sossu puolella niin joutuisit pistää joka kuukausi ainakin 20 työpaikkaan hakemuksen, muuten ei tuu sossusta rahaa. Plus joutuisit käymään jossain paikassa pari kertaa viikossa etsimässä netin kautta töitä. Siellä olisi henkilöitä vahtimassa että sä myös etit töitä. Ja nimi listaan ennen kun lähet, muuten ei sossusta tipu rahaa.

Mutta, niin, Suomessa se on helppoa. Mä syvästi toivon että Suomessa sossu ottais saman tyylin ja lopettais tommosen elämäntapa työttömyyden. En vaan voi käsittää kuin sä voit viedä lapses hoitoon. Mä ainakin ikävöin lastani kun se on tarhassa.