Älä luota if-vakuutuksen vetti" palveluun" vaan kiikuta tositteet toimistoon. Netissä voi jäädä rahat saamatta
Paska netti" palvelu" ja uskomattoman tyly " asiakaspalvelu" puhelimessa. Syytävät kaiken työn asiakkaille ja rokottavat vielä näppäilyvirheistä. Ei kannata ottaa omalle vastuulleen mitään noita näpyttelyhommia! Hävisin 600 euroa.
Kommentit (4)
Ifillä ei saa ja lähettelevät päätöspapereitakin kenelle sattuu. Lisäksi eivät vastaa kysymyksiin, joita heille esitetään. Paska vakuutusyhtiö, mutta en voi vaihtaakaan, kun kukaan ei enää myönnä minulle sairauskuluvakuutusta, kun olen sairastellut niin paljon. :(
että minä yritin viedä tositteet toimistoon, mutta sieltä minut työnnettiin puhelimeen ja käskettiin seuraavalla kerralla hoitaa asiat netissä.
MEillä kaikki mahdolliset vakuutukset on jo siirretty tapoilaan, mutta oma ja esikoisen sairaskuluvakuutukset on vielä (ja ikuisesti....valitettavasti) ifissä. Tietääkö joku, voiko todella sälyttää kaiken vastuun tällätavoin asiakkaalle? Onko todellakin niin, että jos tyhmyyksissään on suostunut tekemään ilmoituksensa netissä, niin kaikki vastuu esim. näppäilyvirheistä on kokonaisuudessaan asiakkaalla eikä yhtiöllä ole velvollisuutta tarkistaa mitään tietoja? Eikä korjata niitä jälkikäteen. Itse myönnän toki tehneeni virheen, mutta tästä viisastuneena siirrän kyllä tastä lähtein kaiken dokumentoinnin ja kirjaamisen ko. yhtiölle.
Ja kehotan kaikkia vakavasti harkitsemaan samaa. Paitsi, jos on aina ihan varmasti virheetön ihminen...
/ap ja nyt jopa pa...
Joka käynnistä oma A4-kaavake, johon samat asiat miljoonaan kertaan...