Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajoavat solut

Vierailija
06.02.2006 |

Sain papa-vastaukseni eilen. Lääkäri ilmoitti, että siinä näkyi ns.hajoavia soluja, ja samaan hengenvetoon, ettei minun tarvitse olla kuitenkaan huolissani. En kuitenkaan saanut selvää käsitystä, mitä nämä " hajoavat solut" ovat. Onko kellään tietoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä syöpä mulla on, kun en kysynyt sitä lääkäriltä..

Vierailija
2/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanon tuolle yhdelle tyypille,e ttä minusta on erittäin normaalia, että ihminen häkeltyy eikä saa kysytyksi asioita, kun pu8huu lääkärin kanssa. Yleensä lekurilal on kiirekin, eikä itse edes huomaa kysyä jotain asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkki mistään sairaudesta. Mikroskooppilasille laittaessa melkein aina osa soluista hajoaa.

Vierailija
4/4 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kutonen vastauksestasi. Näin minä arvelinkin asian olevan. Kysyin sitä lääkäriltä, eikä hän osannut sen tarkemmin sanoa, kuin että:" Ne on vain hajoavia soluja, ei sitä oikein tiedetä miksi niitä siinä vastauksessa näkyy." Tuo oli mielestäni turhan epämääräinen vastaus. Asia oli minulle täysin uusi, en ollut aikaisemmin kuullut hajoavista soluista papa-näytteen yhteydessä, eikä ollut kavereillakaan tuommoinen vastaus eteen tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi