Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa miehesi/mies laukeaa yhden aktin aikana?

Vierailija
06.02.2006 |

Ihmettelen tätä, kun oma mieheni on alkanut saamaan 2 (joskus jopa 3) kertaa peräkanaa yhden aktin aikana. Tämä ei todellakaan kestä kauaa; hän laukeaa nopeasti muutenkin, ihan alle 1 min., mutta jos jatkaa samaan tahtiin, niin saa siihen hyvin nopeasti toisen kerran perään.

Olen kuullut että tämä on yleistä? naisilla, mutta en, että miehillä. Vai onko?????? Tämä ei vaan valitettavasti auta meillä mitään, kun koko touhu ei silti vie paljon minuuttia kauempaa... = - (

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö vain ole niin kiinnostava aihe, että kukaan viitsisi vaivautua??

Ihmettelen tätä vain, kun ei ole tullut kohdalle edellisten miesten kanssa, ja tämänkin kanssa vasta ihan viimeisen vuoden aikana. Hän itsekin hämmästyi sitä; alkuun sai aina vaan sen yhden kerran, mutta kun minun takiani yritti jatkaa aktia, niin huomasi tulevansa vielä toisenkin kerran...

Minä naisena kun vaikeasti saan edes sen yhden kerran...ja siihenkin voi mennä peräti 10-15 min!! Miehellä itse puuhaa kestää alle 2 min.!

Vierailija
2/12 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukeaa sillai sopivan nopeesti/hitaasti. joku aika sitten koin elämäni ensimmäisen kerran tuon, että mies laukesi aktin aikana kahdesti. ensin suuhuni ja sitten kortsuun (eli että oli todistusaineistoa ;)). kalu ei levähtänyt välillä. mä oli todella yllättynyt! mies on " jo" kuitenkin nelikymppinen.

meillä on muutenkin seksielämä vilkastunut ja hurjistunut tosi paljon nyt, kun naperot on vähän vanhempia. elämä on ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie neljänkympin lataus! :)

Vierailija
4/12 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jatkoin hyvin usein laukeamisen jälkeen heti uudelleen. Kuti oli silloin herkemmässä, ja nainen usein olisi jäänyt ilman. Mutta aika usein se toinen laaki jäi saamatta. Tai vähintäin se toinen oli laimeampi.

Nykyään kun osaa jo vähän nautiskella ja pidätellä ¿ yksi kunnon laaki riittää. Tässä hiljattain kyllä kokeilimme naisystävän kanssa tuota. Kyllähän tuo vieläkin toimii :) Saa vain jyystää kauemmin joten nainenkin laukesi pariin kertaan ja alkoipa kuivumaan paikatkin.

Kaikkea se teettää...

M43

Vierailija
5/12 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kun saa kaksi kertaa tosi pienessä ajassa!! Musta tuntuu, että moni mies ei ehdi saada sitä yhtäkään kertaa niin nopeasti, kun meillä lentää jo toinen kerta!!

Ja kuinka nopeasti peräkkäin naiset voi saada? Minä kun en saa heti perään toista millään!

Meillä selvästi kaksi ääripäätä; toinen saa liiankin kanssa kun toinen ei oikein millään = - )

Vierailija
6/12 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies kun saa kaksi kertaa tosi pienessä ajassa!! Musta tuntuu, että moni mies ei ehdi saada sitä yhtäkään kertaa niin nopeasti, kun meillä lentää jo toinen kerta!!

Ja kuinka nopeasti peräkkäin naiset voi saada? Minä kun en saa heti perään toista millään!

Meillä selvästi kaksi ääripäätä; toinen saa liiankin kanssa kun toinen ei oikein millään = - )

Kai se muutaman minuutin silloinkin kesti. Mutta jos jatkoi heti perään (siis ilman että antoi välillä pehmetä) niin toinen kuti oli tiukassa. Niinkuin vielä korostetummin on nytkin.

Nykyään tulee panostettua enemmän pitkään esileikkiin ja hitaaseen nautiskelevaan yhdyntään. Ja välillä kun vähän hidastaa tahtia - taas saa lisää aikaa. Sitten kun räjähtää niin hyvä kun ei irtoa varpaista kynnetkin...

M43

Vierailija
7/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on nyt miehenä kerrottava oma tarinani. Siis kahdesti ellei laukeamiseen on kaikilla uskoakseni mahdollisuus. Se on vain omasta päästään kiinni. Ensimmäisen suorituksen pituudella ei ole muuta väliä kuin se että ei se vehjekään ikuisuuksia kestä hinkkaamista. Ensimmäisen tulemisen jälkeen jos kunto, halut ym on kohdallaan niin hitaasti siitä jatkamalla ei pääse homma lopahtamaan ja homma voi jatkua.

Yleensä tässä seuraavassa kestää jo itsellä niin kauan, että toisen osapuolen paikat muuttuvat liian araksi ja pelkkä kosketus mihin tahansa ruumiin osaan saa toisen hytkymään :)

Pitää vähän aikaa henkittää ja homma voi taas jatkua, mutta mielialat molemmilla antavat tähänkin mahdollisuuden

Vierailija
8/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vaan ei ole samalla lailla naima-aikaa kuin ennen, ja kortsua käytän, niin ei voi tehdä sitä tällä hetkellä.

Mulla se meni tyyliin, että sain eka orkun jonkun 5 min nainnin jälkeen, mutta en vetänyt munaa ulos, vaan jatkoin naimista edelleen (yleensä polviasennossa) ja jos muna pysyi kivikovana, niin mikäs siinä... pikku hiljaa taas kova tahti päälle... toinen laukeaminen saattoi olla todella työn takana, eli saattoi vaatia jopa 30 min todella kiivasta panotahtia.

Jos tämänkin jälkeen jatkoin, kolmas laukeaminen vei jo aivan helvetin kauan (likemmäs tunnin). Tässä vaiheessa vaimoni alkoi olla sannamukaisesti vereslihalla, enkä siis välttämättä lauennut kolmatta kertaa, vaan lopetin panon hänen pyynnöstään (vaikka muna olikin edelleen kivikova ja kolmas orkku saamatta).

Vierailija
9/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 25v

Vierailija
10/12 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin alkaa kyrpä puutumaan pelottavalla tavalla, jos se on kovana yli tunnin putkeen.

Vierailija
11/12 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siis kyse siitä et eka olis joku 5 min sessio ja sit kestäis jonkun 30 min kun tulee uudelleen. Vaan siitä, et hän tosiaan laukeaa 2 kertaa ihan peräkanaa, varmaan n. 3 min. sisällä molemmat kerrat. Kelloa en ole katsonut, mutta tiedän, että meillä ei siihen hommaan koskaan mene enempää kun 5 min. Välillä tuntuu, että se on ihan 1-2 min.

Hänen munansa ei tosiaan sitten " kestä" ? enää sitä toista kertaa. En muista koskaan saaneeni toista naintia ensimmäisen perään. Vaikka se eka kestääkin vain sen muutaman minuutin, niin samana iltana on ihan turha luulla, että seisoisi enää uudelleen. Tai joskus olen suuseksillä kovalla työllä saanut sen seisomaan,niin sitten on kuulemma niin hellä jo ettei ole voinut naida enää toista kertaa. Aina joutuu odottamaan toiseen päivään...ja käytännössä yleensä seuraavaan viikkoon!

Mutta siis asiana kuitenkin se, että laukeaa 2 laakia niin nopeasti!!! Ilmeisesti aika harvinaista?!

Vierailija
12/12 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollen saisi suuseksiä ja jollei olisi hyvä isä lapsilleen, en varmaan enää tässä olisikaan!! = -(