Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istukkanäytteen tulokset tulivat....

06.02.2006 |

No niin, piinaava odotus päättyi äsken, kun soitin sinne ja tulokset olivatkin tulleet jo, mutta eivät olleet ehtineet soittamaan...Kuitenkin vastaus oli että normaali kromosominen poika tulossa :-), olo tosi helpottunut ja eipä voinut välttää ilonkyyneliä. raskausviikkoja 15+4

Nyt pääsee nauttimaan raskaudesta aivan toisella tavalla. Onko täällä sellaista pinoa/ryhmää heinäkuussa vauvan saaville?

:-)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kuulla että piinaava odotuksesi päättyi iloiseen uutiseen. Meillä lienee tulosten odottelua vielä jonkin aikaa edessä...

Paljon onnea vauvanodotukseen!

Raaba

Vierailija
2/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia onnitteluista! Jaksamista sinulle odotukseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että noin upeat tulokset tulivat! Onnea odotukseen:)!

kassu31+ samppa rv29+0

Vierailija
4/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan meille heinäkuisia odottaville oma pinokin täällä. Heihattujen, heinäsirkkojen tms pinot löytyy täältä kyllä päivittäin, nytkin taisi olla alkuviikon pino laitettu pystyyn...

Niinaemo rv 18+0

Vierailija
5/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, pitääkin tarkemmin katsoa ja kiitos onnitteluista! Olo kyllä vielä hiukan häkeltynyt tuosta tuloksesta :-)

Vierailija
6/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on muistissa se tunne, minkä hyvät tulokset saivat aikaan!

Ihanaa, oikein hyvää ja onnellista loppuodotusta sinulle!

Vierailija
7/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ja kiitos kovasti onnitteluista, kyllä nautin nyt täysin siemauksin kaikesta, kunhan vain tämä pahoinvointi loppuisi kokonaan, kun sitä on jatkunut näin pitkään, mutta eipä se nyt menoa paljon haittaa...:-)

chamrousse:

Hyvin on muistissa se tunne, minkä hyvät tulokset saivat aikaan!

Ihanaa, oikein hyvää ja onnellista loppuodotusta sinulle!

Vierailija
8/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sitten niin kuin ehdotin ja soitit?

Minulle kävi samoin; en jaksanut enää odotella ja soitin kas vain, tulokset olivat tulleet juuri faksilla :) Terve poika meillekin.

Vierailija
9/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon kovasti sinulle !!!

Minulla tulosten odottelun piina vasta alussa kun viime viikon perjantaina otettiin lapsivesinäyte ja lupasivat tuloksen 2 viikon päästä. kirjeellä jos kaikki on hyvin ja soitto jos ei !

Minusta olisi parempi että molemmissa tapauksissa soitettaisiin, mutta tuo kai vain tapana yksityisillä.

Vierailija
10/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan ehdotuksesta, kannatti se ja nyt olen sitten hyvin onnellinen. :-) Onnea sinullekin!

Rianna80:

Teit sitten niin kuin ehdotin ja soitit?

Minulle kävi samoin; en jaksanut enää odotella ja soitin kas vain, tulokset olivat tulleet juuri faksilla :) Terve poika meillekin.

Vierailija
11/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia :-) ja jaksamisia sinulle odotukseen. Minulle lupasivat silloin soittaa kummassa tapauksessa tahansa, oli tulos hyvä tai huono, mutta siis itse ehdin soittamaan sinne ja vastaukset oli tullut. Minulla meni 10 päivää kun sain tulokset. Toivottavasti saat kirjeen :-)

kesähelinää:

Onneksi olkoon kovasti sinulle !!!

Minulla tulosten odottelun piina vasta alussa kun viime viikon perjantaina otettiin lapsivesinäyte ja lupasivat tuloksen 2 viikon päästä. kirjeellä jos kaikki on hyvin ja soitto jos ei !