Missä rakenneultra Jyväskylässä?
Millä lääkäriasemilla/ yksityisillä vastaanotoilla olette jyväskyläläiset käyneet rakenneultrassa? Millaisia kokemuksia ja mitä suosittelisitte? Löytyyhän noita puhelinluettelosta, mutta itse en ole koskaan asioinut yksityisellä täällä Jyväskylässä, niinpä mielellään kuulisin kokemuksistanne.
Kommentit (5)
Mä kävin rakenneultrassa gynePraxiksessa Tapionkadulla. Lääkäörin nimi oli Tuomo Kalliola. Oli todella ammattitaitoinen ja tarkka mies. Jäi käynnin jälkeen hyvä mieli. Hinta oli kelan korvauusten jälkeen muistaakseni 78 euroa. Sieltä sai myöskin nipun kuvia mukaan, lääkäri vielä kirjoitti joka kuvaan mitä missäkin on, niin ei tarvinnut sitten itse kotona arpoa. Ultramedissä mehiläisessä on myöskin rakenneultra, siitä ei itsellä kokemusta, mutta ovat kaverit kehuneet sitäkin..
in-tiimissä ja olimme todella tyytyväisiä, henkilökunta mukavaa väkeä sekä saimme kaiken tiedon mitä haluttiin.
terv. hipu 36+1
minut ultrasi Carl-Mikael Löfhjelm. Hän tutki tosi tarkkaan ja kertoi mitä masussa näkyy. Sukupuoliarvion teki pyydettäessä ja antoi vielä muiden kuvien lisäksi kuvan masukin " vehkeistä" mukaan :)
Kelan korvauksen jälkeen jäi maksettavaa 66,09e.
Esikkoa odottaessani kävin In-Tiimissä. Tosi hyvä kokemus sekin, olisin mennyt sinne tässäkin raskaudessa mutta olin liikkeellä liian myöhään. Heillä taitaa olla pitkät varausajat. Ja muistaakseni hintakin on kovempi.
Molempia suosittelen!
Caramon rv 37+2
Näiden perusteella Mehiläinen vaikuttaisi edullisimmalta. On varmaan näistä myös isoin yksityinen lääkäriasema...
Täytynee varata aika piakkoin jonnekin, jos sattuu olemaan jonoa. Nyt mennään kuitenkin jo 15. rviikolla.
(vai mitenköhän se kirjoitetaan?) sijaitsee Halssilassa. Muutama ystäväni on myös käynyt samalla naisella. Ystävällinen ja miellyttävä nainen, joka kyllä kertoo perusteellisesti mittauksista jne. Gynekologinen tutkimus tehtiin samalla. Hinta oli kelakorvauksen jälkeen n.85e (v.2004). Kuvia sai mukaan, jotka tosin olivat melko pieniä. Sukupuolta ei taida haluta edes arvailla, ei ole tutuillenikaan sanonut. Me saimme kaiken oleellisen selville, eli vauvalla oli kaikki hyvin.
Tällä kertaa menen kuitenkin rakenneultran sijasta 4d ultraan Helsinkiin...