VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
"Ennen kuolemaa" :D:D:D
joo tän kauden pahin repeäminen :-D ihana Virve!
oi, tuolla taustalla lämpeni savusauna....
Hahaa, Sanni kuittas siitä Pississeksi sanomisesta Virvelle
(katson viiveellä kuten joka viikko,juu oon se sama joka aina mainitsee)
Onpas hiljaista ketjussa. Eikö duetot kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Onpas hiljaista ketjussa. Eikö duetot kiinnosta?
Samaa ihmettelin. Ehkä ihmiset katsoo Nenäpäivän Leppilampeä mielummin? Yh..
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Sanni kuittas siitä Pississeksi sanomisesta Virvelle
(katson viiveellä kuten joka viikko,juu oon se sama joka aina mainitsee)
Mitä sano :)
Tässä Lissu-biisissä on jotenkin kummallinen melodia. Mutta Anssi on niin mahtava, aina vetää täysillä :)
Hauska tuo naurukohtaus.
Minuakin kyllä vähän harmittaa, että tämä loppuu. Olen tykännyt tästä porukasta valtavan paljon, vaikka silloin kun nimet julkistettiin olin pettynyt nimiin. Kelkka on kääntynyt ja arvostus noussut. Olinpa väärässä. Nyt tykkään kaikkien persoonista (en vieläkään ihan jokaisen lauluäänestä, mutta arvostan heitäkin artisteina). Ihanan rento ja positiivinen yhteishenki ollut tällä 4. kaudella. Kiitos Vain Elämää! :')
Pave: nyt pannaan vaan
Antti ja VG: menemään.
Eli Keinutaan oli valinta Antin äänityksista. Ei siis kuultu Juuret, Rakkaus on, ym. Antilta duettopäivänä.
Ei taida Anssiltakaan tulla Nummelaa tai BMW:tä, koska näytettiin pätkä Sannin ja Anssin harjoittelusessiosta.
Mä oisin halunnut Anssilta Nummelan :(((
Toivottavasti Paven duettobiisi olis Yamma yamma, jotta siitä tuliskin uusioversiona kunnon hitti ja kappale saisi paremman maineen! :)
Vierailija kirjoitti:
Noi on huppelissa.
So?
So? Itse olen punavihreä ateisti, mutten toivo Suvivirren kieltämistä. Minusta se on kaunis, perinteinen kappale. Jokainen voi löytää sanoista merkitykset, jotka sopii omaan elämään :)