VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Täytyy sanoa, että Vicky on nyt aika noloo. Ensin sanoo ajatelleensa Sannista alentuneesti, sitten vetää paskasti Sannin biisin. En ole Sanni-fani, mutta huhhuh.
Nyt tuli Virveltäki hyvä veto!
Ois sopinu vähän sirommalle äänelle Vickyn biisi.
Noloa haukkua toista noin. Itsellä plakkarissa pelkkiä cover-biisejä, joita vetänyt vuodesta toiseen.
Mä tykkään tästä Vickyn vedosta. Mutta oli kyllä vähän törkeä kun ensin piti sanoa että "ei mua kiinnostanut sellainen pissis". Mitä hittoa.
Mun mielestä Virven paras veto tähän asti!
Olis kiva jos Sanni vois sanoa jotain muutakin kuin Huh huh ja pyöritellä päätä.
Ei oikein mikään oo vielä sykähdyttäny..
Vau, Virve veti ihanasti tunteella. Todella vaikuttava.
Huhhuh, kun tulee huono olo, kun tuon kiljukaula-Vilkkumaan näkee edes ruudussa. Toivotaan, että ymmärtää siirtyä jollekin toiselle alalla viimein
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva jos Sanni vois sanoa jotain muutakin kuin Huh huh ja pyöritellä päätä.
ei noista voi muuta kohteliaasti sanoa!
Virve taitaa olla just niitä "sanon suoraan mitä ajattelen ja olen ylpeä siitä " -tyyppejä. Joskus kyllä kandeis vähän suodattaa, ettei tee itsestään ihan idioottia.
Ja veto oli huono!
Kuvittelenko vaan vai onko Virvenkin ääni laskukiidossa... Jos nyt menisi johonkin laulukilpailuun, niin tuskinpa menisi läpi. Sama homma kuin Vesa-Matti Loirilla, ennen oli upea ääni mutta nykyään lähinnä korisee...
Sanni sanaton. Joka veto ihan huhhuh mieletön.
Oikeestaan ku miettii niin vaan Antille voi joku Sannin biiseistä sopia.
Virven veto oli koko kauden paras! Hän oli myöskin todella rehellinen kertoessaan ennakkoluuloistaan ennen Sannin levyjen kuuntelemista. Voi olla, että parikymppinen katselija vetää noista kommenteista vain herneen nenäänsä ja ohitti niiden jälkeiset kommentit, joissa Virve kehui Sannia. Mutta oikeasti, kun ikäeroa on yli 30 vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, kun tulee huono olo, kun tuon kiljukaula-Vilkkumaan näkee edes ruudussa. Toivotaan, että ymmärtää siirtyä jollekin toiselle alalla viimein
Palsta on muuttunut teinityttöjen temmellyskentäksi. Luoja näitä kommentteja täällä.
Virve on kyllä kaikkein flopein. Ihan kauhea veto.