VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli ja Jenni oli vaan niin hyvii viimeks...
Juu, ja vaivautuneita . Onko niillä ollu jotain?
Ei kai sillä Jennillä nyt ihan_kaikkien_Suomen_mies artistien kanssa oo jotain ollu :)
Mikä se oli mistä Maija Vilkkumaa oli niin syvästi järkyttynyt? Jotain mitä Anssi Kela on tehnyt? Näin mainoksessa ja jäi mietityttämään.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä Jennillä nyt ihan_kaikkien_Suomen_mies artistien kanssa oo jotain ollu :)
Ei vissiin ainakaan veskun ja tonin joiden kesken vaivaannusta ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oli mistä Maija Vilkkumaa oli niin syvästi järkyttynyt? Jotain mitä Anssi Kela on tehnyt? Näin mainoksessa ja jäi mietityttämään.. :D
Koska anssi muutti kappaleen 1972 nimen Pyllypalloksi
Vierailija kirjoitti:
En tajuu, esimerkiksi Antti peilaa omaa elämäänsä biiseihinsä, joita ei ole edes itse tehnyt.. Niin teennäistä!
Niinhän ne kaikki tekee, sehän on vähän niin kuin ohjelman idis. Mietipä Sannin laulamaa Levotonta tyttöä Sannin elämän kautta (sen perusteella mitä tiedämme). Tai Antin versiota Kaksi sisarta -biisistä, muisteluna menneestä. Jänniä oivalluksia tulee. Elämä ei olekaan niin suoraviivaista. Tämä päivä oli tämän kauden paras. Ehkä sen sanoma sitten puhuttelee minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta mistäs sen nyt tietää, kun kuvauksista on jo tovi. Onhan se Jenni voinut ehtiä jo Loirinkin kellistää, nyt kun Hirvensalmella tutustuivat.
Tunnelmaltaan ja kappaleiltaan eilinen jakso oli erittäin hyvä. Kelan biiseissä riittää enemmän tarttumapintaa kuin muiden tähänastisten (Vilkkumaa yltää samalle tasolle) ja leikkimisteema oli oikein hauska. Ja ehdittiinhän siinä puhua diippejäkin sen verran kuin nyt viihdeohjelmassa tarvitsee.
Paven veto jäi hieman pettymykseksi. Hän on esittänyt kyllä ammattitaitoaan tekemällä toistaiseksi skaata, rokkia, reggaeta ja nyt swingiä, mutta vähitellen häneltä haluaisi kuulla jo vakavamman tulkinnan humorististen vetojen sekaan. Varsinkin, koska sellaisiin hän kykenee.
Antti yllätti jälleen positiivisesti, hänen kehityksensä laulajana on ollut tosiaan mittavaa. Toki hän vetti Kaksi sisarta selvästi 'nyyhkymmin' kuin alkuperäinen teksti ja jätti siten kuulijalle vähemmän tulkittavaa, mutta se on hänen tyylinsä ja sen hän osaa.
Vickystä taas jäi vaikutelma ettei hän oikein ajattele mitä laulaa - kaikki esitykset kuulostavat rostimaiselta perusiskelmältä. Sellaisena ammattitaitoista toki.
VilleGallelta oli hieno idea tuoda kaveri ja vieläpä originaali fiittaaja mukaan, ja oli myös sympaattista katsoa, miten paljon kappale puhutteli häntä. Itse versiosta en niin pitänyt, mutta se johtuu lähinnä tyylistä.
Sanni ylläätti positiivisesti jo toisen kerran peräkkäin. Kun genre on osunut paremmin kohdalleen hänelle, hän on päässyt osoittamaan lahjakkuuttaan, jota hänellä eittämättä on.
Vilkkumaan esityksen ns. 'kosminen' kaikuva tausta toi kappaleeseen uutta näkökulmaa, sai kappaleen tarinan kuulostamaan suorastaan kohtalomaiselta. Hieno oivallus. Ymmärrän toisaalta sen, että artistin ääni jakaa mielipiteitä.
Erityispropsit Anssille, joka vaikutti vilpittömästi ilahtuneelta muiden ersioista ja arvosti näitä ilman teatraalista mukana heilumista tai tekokyyneleitä
Mä en tiedä onko mulla kristallipallo, mutta arvasin niin että Ville-Galle vetää Puistossa-biisin ja Sanni Levottoman tytön. Tykkään molemmistä biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta mistäs sen nyt tietää, kun kuvauksista on jo tovi. Onhan se Jenni voinut ehtiä jo Loirinkin kellistää, nyt kun Hirvensalmella tutustuivat.
Lopettakaa jo hyvän sään aikana tämä törkeä kunnianloukkaus ja valehtelu, se on rikollista! Jenni ei ole viimevuotisista seurustellut kenenkään muun kanssa kuin Kimmo Laihon ja siitäkin on jo vuosia aikaa. Vaikka kuinka Jenniä vihaatte, tällaisen valheiden levittely on vittumaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää Sanni joku muusikko? :) en yhtään arvannut, että se osaa soittaa :0
Sanni tekee itse biisinsä. En pidä hänen tyylistään narinalaulaa, mutta kyllä hän säveltää ja sanoittaa osaa.
Sanni sanoittaa itse, mutta Hank Solo säveltää hänen biisinsä. Ihan vaan tiedoksi.
pave: miellyttävä ääni, taitava sovitus. tykkäsin.
antti: ihanan eteerinen ja unenomainen versio, ensimmäinen biisi tällä kaudella jota kuunnellessa on ollut itku lähellä.
vicky: vähän kaksijakoiset fiilikset, sinällään ei kauhea veto, mutta joku siinä ärsytti. ja ne vaatteet oli tosiaan hirveät :D
ville: häiritsi se "pete lämpimikseen, kelloa katsoo" tms, minne se hyppely jäi :D sekin oli vähän hämmentävää, kun minusta jaren säkeistö oli paljon parempi. mutta tähän mennessä kyllä suosikkini villen versioista! ja villellä ja jarella tuntuu olevan niin ihanan lämmin, veljellinen suhde. oikein tuntee sen ystävyyden tänne asti.
sanni: paljon parempi kuin edelliset, ei "määkinyt" niin pahasti kuin yleensä. voisi pidättäytyä tällaisessa tyylissä.
maija: ihan nätti veto, mutta vähän pliisu. ois kaivannut vielä jotakin särmää.
pakko vielä sanoa, että rakastan antin kikatusta yli kaiken :D muutenkin ihanan hauska jakso. tosin harmittaa kauheesti, kun ei tullut nummelaa ja mikan faijan bmw:tä, jotka ovat anssin hiteistä suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
pave: miellyttävä ääni, taitava sovitus. tykkäsin.
antti: ihanan eteerinen ja unenomainen versio, ensimmäinen biisi tällä kaudella jota kuunnellessa on ollut itku lähellä.
vicky: vähän kaksijakoiset fiilikset, sinällään ei kauhea veto, mutta joku siinä ärsytti. ja ne vaatteet oli tosiaan hirveät :D
ville: häiritsi se "pete lämpimikseen, kelloa katsoo" tms, minne se hyppely jäi :D sekin oli vähän hämmentävää, kun minusta jaren säkeistö oli paljon parempi. mutta tähän mennessä kyllä suosikkini villen versioista! ja villellä ja jarella tuntuu olevan niin ihanan lämmin, veljellinen suhde. oikein tuntee sen ystävyyden tänne asti.
sanni: paljon parempi kuin edelliset, ei "määkinyt" niin pahasti kuin yleensä. voisi pidättäytyä tällaisessa tyylissä.
maija: ihan nätti veto, mutta vähän pliisu. ois kaivannut vielä jotakin särmää.
pakko vielä sanoa, että rakastan antin kikatusta yli kaiken :D muutenkin ihanan hauska jakso. tosin harmittaa kauheesti, kun ei tullut nummelaa ja mikan faijan bmw:tä, jotka ovat anssin hiteistä suosikkini.
Mä taas olen niin kyllästynyt Mikan faijan bmw:hen ja Nummelaan. Puistossa-biisissä on rajut sanat, julma tarina.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on aivan tajuttoman lahjakas, timanttia. Samoin Anssi. Yhteistä vetoa olisi halunnut kuunnella enemmänkin. Toivottavasti tekevät vaikka yhteisen dueton jonakin päivänä.
Hyvä duetto! Löysin sen IS:n jutuista. Katsoin Vain elämää ruudusta, mutta siellä ainakin duetosta oli vaan pikkupala. Ihan kuin Sanni olisi saanut jotain uutta särmää tekemiseensä Anssilta.
Vierailija kirjoitti:
En saanut selvää näiden Jaren&Villegallen puheista, et miten toi Puistossa- biisi oli niille henk.kohtanen? Jotain syvempää niillä siihen liittyi..?
Puistossa on ollut tosi vaikuttava biisi sukupolvelle, joka on ollut (esi-/)teini-iässä Nummelan ilmestymisen aikoihin. Siihen ei tarvitse varsinaisesti liittyä mitään henkilökohtaista samaistumista biisin tarinaan tms, tämä ikäpolvi vain ikään kuin otti biisin "omakseen". Niin moni meistä osaa tuon biisin ulkoa, niin vaikuttava se on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut selvää näiden Jaren&Villegallen puheista, et miten toi Puistossa- biisi oli niille henk.kohtanen? Jotain syvempää niillä siihen liittyi..?
Puistossa on ollut tosi vaikuttava biisi sukupolvelle, joka on ollut (esi-/)teini-iässä Nummelan ilmestymisen aikoihin. Siihen ei tarvitse varsinaisesti liittyä mitään henkilökohtaista samaistumista biisin tarinaan tms, tämä ikäpolvi vain ikään kuin otti biisin "omakseen". Niin moni meistä osaa tuon biisin ulkoa, niin vaikuttava se on ollut.
Olin 10-vuotias, kun Puistossa alkoi soida radiossa. Olen siitä asti osannut sanat ulkoa ja pitänyt kappaleesta paljon, ja siihen liittyy paljon muistoja. Että voin allekirjoittaa, että on ollut tärkeä kappale ainakin minulle :)
En oikein tajua miksi te jaksatte kehua Sannin honotusta? Ei hän soittanut kitaraa lainkaan livenä, playback soi omassa esityksessä ja rämpytteli Anssin basson alle jotain siinä loppuduetossa. Eikä hän itse mitään versiota ole tehnyt, Leri Leskinen on paljastanut tehneensä ne kaikki vaikka toki jokaisella artistilla on jotain sanottavaa niihin.
Mikähän tossa puistossa biisistä on tehnyt niin suositun ja hyvän juuri sen ikäisten keskuudessa? Nimimerkillä itse -89 syntynyt, ja kun biisi tuli, olin aina ihan liekeissä kun kuului radiosta, ja kun sain kyseisen cd:n niin kuuntelin sitä päivät pitkät!
Näköjään muitakin, ketkä tykkää ko. biisistä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua miksi te jaksatte kehua Sannin honotusta? Ei hän soittanut kitaraa lainkaan livenä, playback soi omassa esityksessä ja rämpytteli Anssin basson alle jotain siinä loppuduetossa. Eikä hän itse mitään versiota ole tehnyt, Leri Leskinen on paljastanut tehneensä ne kaikki vaikka toki jokaisella artistilla on jotain sanottavaa niihin.
Huomasin kanssa ettei Sanni itse soittanut kitaraa. Näki ihan siinä alussa, että lakkasi siinä yhdessä kohdassa soittamasta, mutta kitararämpytys kuuluu silti. Katsokaa vaikka netistä klippi. :D
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tossa puistossa biisistä on tehnyt niin suositun ja hyvän juuri sen ikäisten keskuudessa? Nimimerkillä itse -89 syntynyt, ja kun biisi tuli, olin aina ihan liekeissä kun kuului radiosta, ja kun sain kyseisen cd:n niin kuuntelin sitä päivät pitkät!
Näköjään muitakin, ketkä tykkää ko. biisistä.
Olen samanikäinen ja sain myös joululahjaksi Kelan levyn, kuten suurin osa muistakin meidän luokan tytöistä. Yhdessä kuunneltiin juurikin tuota Puistossa kappaletta. Nummelakin oli ihan jees, mutta ylivoimaisesti suurin hitti oli tuo Puistossa.
En tajuu, esimerkiksi Antti peilaa omaa elämäänsä biiseihinsä, joita ei ole edes itse tehnyt.. Niin teennäistä!