Helmi on miehen nimi arabian kielessa! Arabia sentaan on maailmankieli etta miettikaan kannattaako tytolle antaa miehen nimi!
Kommentit (9)
Helmi on hieno suomalainen kaunis nimi. Ihan samantekevää, mitä muslimit ajattelee. Tai toisaalta, eipä ehkä Helmi-tyttö joudu niin helposti aikuisena muslimin kanssa naimisiin.
on turha sekoittaa vanhaa arabialaista kulttuuria ja muslimien pysäyttämää arabikulttuuria toisiinsa. verinen muslimiaikahan alkaa vasta 600-luvulta.
Eikä polkemassa ja polttamassa toisen maan lippuja... Joten saavat kutsua lapsiaa miten tahansa, mutta minä en heitä arvosta...
Helmi on hieno suomalainen kaunis nimi. Ihan samantekevää, mitä muslimit ajattelee. Tai toisaalta, eipä ehkä Helmi-tyttö joudu niin helposti aikuisena muslimin kanssa naimisiin.
Arabi ja muslimi eivät ole sama asia. Aloitusviestissä puhutaan arabiankielestä, ei muslimeista.
Näitä on paljon, jotka voivat olla miehen tai naisen nimiä ihan Suomessakin.
Ei mitään väliä, vaikka nimeni arabiaksi olisikin miehen nimi.
Lisäksi a-loppuiset nimet mielletään maailmalla naisen nimeksi. Niinpä tuttavaani, Ilkka-nimistä, luullaan yleensä etukäteen naiseksi. Siis ennen tapaamista. Hän on asunut monessa maassa.
Mitä väliä?
Ihan sama, mitä siitä arabit ajattelevat.
mutta mulle se on pojan nimi ja se on mun (poika)lapsen nimi. Ei haittaa yhtään. Ainakaan mua ;)
Pojan nimi se silti on myös saksankielisissä maissa.
sua ehkä katsotaan paheksuen...