Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~SyysSäteiden maanantai-tiistai~~~

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasketti, kuulostaa tutulta toi kuvauksesi: käyn töissä ja tuun kotiin :) Mulla on omasta elämästä usein ihan samat fiilikset! Eli että ei kauheesti häppeninkiä :) Ja meillä mies istuu tietsikalla aika tehokkaasti tai sitten tuijottaa tv:tä aika paljon.. Joskus rassaa! Pelivehkeitä ei tosin ole halunnut.

Yhteisöstä omaa mielipidettä vielä sen verran, että minun(kin) mielestäni siirtyisimme sinne tämän porukan kanssa, joka nyt kirjoittelee suht aktiivisesti. Koska kyllähän me toisemme jo aika hyvin tunnemme ja porukka on aika vakiintunutta. Ja onhan meitäkin varmaan sellainen kolme-neljäkymmentä, että eiköhän siitä jo aika aktiivinen yhteisökin saataisi aikanaan. Ja aluksi tosiaan vaikka nimimerkillä tai etunimellä. Mielestäni yhteisöstä tehtäisiin kuitenkin siis suljettu, jota muut eivät pääse lukemaan ja jäseneksi pääsee hakemuksella, jonka joku " valvojista" voi hyväksyä (kaikista voidaan tehdä valvojia). Tämä suojatumpi kirjoittelu tuntuu edelleen itselleni tärkeimmältä syyltä haluta yhteisöön. Sitten seuraavana tuleekin mahdollisuus valokuvien jakamiseen, jne. ja mahdollisuus tutustua sitä kautta vielä paremmin (jos on kiinnostusta!!).

Kertokaapa nyt te, jotka yhteisöihin kirjoittelette, että onko siellä tällainen samanlainen palstatila johon kirjotellaan, vai millä nimellä se kulkee..? siis Msn-yhteisöissä? ilmeisesti siellä on myös online-chat -mahdollisuus, mutta kai tällainen vastaava palstahommelikin löytyy? en tiedä, kun en ole NIIN perehtynyt asiaan.. Mutta olen valmis opettelemaan :)

no nyt lopetan jaaritteluni asiasta ja lähden kattelemaan taas minority reportia! Öitä!

R

Vierailija
22/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltautunut odotuspuolelle, kun muutaman päivän haluan odottaa ettei se täti vain kaahaa paikalle. Toki näyttää siltä ettei ole tulossa piiitkään aikaan, mutta silti näin alussa pieni itsesuojeluvaisto on kuitenkin paikallaan. Taidan tehdä vielä toisenkin testin, ihan vaan varmistaakseni vielä, kun toi sunnuntainen oli vähän haaleampi viiva kuiteskin.

Jede, Leenu, Senna ja MiiaM taitavatkin olla pikkuhiljaa piinailemassa. Olikos Hannako:kin? *muistelee??* Räjäyttäkäähän naiset oikein jättipotti, niin saadaan lisää lokamasun kasvattelijoita. Aoitko testata sunnuntaina Miia? Ja loputko testailevat sitten ystävänpäivän tienoilla?

Onkohan kukaan koonnut tuosta yhteisöstä mitään mielipidelistaa, eli paljonko on puolesta ja entä vastaan? Ja onko täällä tai odotuspuolella joku joka osaa homman ja opastais kun meitä " aloittelijoita" tuntuu olevan aika lailla, jos siis siihen lähdetään? Kuten Riika jo kyselikin niin olisi kiva kuulla mielipiteitä varsinkin niiltä, jotka ovat jo jossain msn-yhteisössä!!! Niin ja yhdyn vielä mielipiteeseen, että kyllä meitä suht aktiivisia säteitä taitaa olla jo aika hyvä joukko, joten siitä sais kyllä tarpeeksi ison ja mukavan juttuporukan! ;)

Villis rv 4+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on todella epävarma fiilis... eilen tuli tuhruvuotoa ja yön aikanakin oli tullut. Ei taida kaikki olla kunnossa mun " alakerrassa" . Jos nyt alkaa menkat taas, niin tästä tulee historian lyhyin kierto :( On se kumma kun ensin saa kärsiä 5 päivää tuhrusta ja sitten 5 päivää oikeasta tädistä, 5 päivää sai nauttia vuodottomasta ajasta ja nyt taas tuhruttaa :( Pieniä menkkakipuja on, mutta ei mitenkään häiritsevän voimakkaita.

Huijui... täällähän on monella piinaavat hetket edessä =) taidan jäädä yksin tuhruineni tänne, kun kaikki muut menee odotuspuolelle... toivottavasti pääsen nopeasti perässä :)

nyt pitää alkaa etsimään jotain lämmintä ylle -25 astetta pakkasta *paleltaa*

-anzq kp11-

Vierailija
24/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän pitkä plussajuna, onnea uusille plussanneille!!! Haluun mukaan!

Leenu: Kysyit siitä että täytyy käydä koko ajan vessassa ja tuntuu että ois pissatulehdus. Voin kertoo että kuulostaa tärppäämisoireelta, koska viime kierrossa mulla oli täsmälleen sama oire. Se on kyllä jotain ihan normaalista poikkeavaa ja mä ainakin ihmettelin et mitäs tää nyt on. Pidän peukkuja sulle! Ja muillekin plussaa metsästäville kuten Jedelle ja Sennalle!

ON: Tääl on kp 19/29 ja tätä kiertoa ei tullu käytettyä hyödyllisesti (ovis yleensä kp 14-15 kai ja nyt ei pupuiltu siinä ympäristössä kuin kp 11 ja 16). Edellises kierros kun se haamu/plussa (joka muuttui tädiksi) tuli, pupuiltiin jtp ja se näytti siis tuottavan tulosta. Nyt ollaan oltu molemmat niin väsyneitä, ettei oo ispiroinu mikään. Toivottavasti ens kierrossa jaksaa taas yrittää! Nyt en siis oota plussaa vaan tätiä. (En edes muuten tiedä lasketaanko kp:t keskenmenovuodon ekasta päivästä vai mistä.)

Mä oon miettiny nyt myös sitä, että oon kohta ollu ilman ehkäisyä vuoden (maaliskuun lopussa) ja pitäis kai mennä johonkin tutkimuksiin. Mitä mieltä ootte? Toisaalta yks hedelmöittyminen on tapahtunut, mutta ei oo omasta nyytistä silti tietoakaan. Eks se vuos oo sellanen raja, et kannattaa mennä tutkituttamaan ainakin perusjutut? Tosin tätä säännöllistä " yrittämistä" ei oo vielä kovin montaa kiertoa takana. Onko ajatuksia tästä aiheesta???

Hyvää viikkoa kaikille (pakkasista huolimatta)!

Pääsky

Vierailija
25/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä puolella on ollut näköjään kovasti puhetta yhteisöstä, joten laitoin tuonne odotuspuolelle oman aloituksen tästä aiheesta. Käykää kertomassa oma mielipiteenne yhteisöstä, niin tiedettäis mikä on halukkuus sellaisen perustamiseen. Voidaan sitten jatkaa sen suunnittelua tai unohtaa toistaiseksi.

nellariina

Vierailija
26/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltautunut vielä minäkään tuonne odotus-puolelle, katselen tämän viikon loppuun ja josko sitten ensi viikolla sinne varovaisesti kurkistaisin... Tänään olisi kp 31/30, eikä tätiä näy, ei ole edes sen suuntaisia tuntemuksia. Mutta enpä nuolaise ennenkuin tipahtaa ;). Ajattelin tehdä uuden testin varmaankin lauantaina.

Tulin kotiin kesken päivän, kun tuo kuopus on kipeä (TAAS) ja hoidosta soittivat sitä hakemaan. Hiukan hankalaa, kun olisi kiire viikko... Miehellä myös. Mutta täytyyhän tuo nassikka terveeksi saada, muusta viis!!

Villis: miten lasket nuo raskausviikot? Mulla laskettuaika olis 15.10. ja laskin, että olis sen mukaan tänään 4+2...

Paljon plussaonnea kaikille Säteille!

Vierailija
27/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille..taas täällä ja lyhyen ajan sisällä...tänään oon sit saikulla ku oli viime yönä niin kauhea pääkipu, että ei tullu sen takia uni silmään...saa tän päivän sit vaan lepäällä..

kp 4 menossa ja ei muuta ku vaan ootella ia ootella että tuo aika menis nopeeta eteenpäin... saiskohan sitä millään nopeutettua :) ens viikolla alan kyllä piitkästä aikaa taas tikutteleen jos tulis vähä selkiyttä asiaan ku nuo terolutitkin oli viime kierrossa apuna ja vielä seuraavissakin...

pitää taas käydä lukemassa parin päivän pinot, että pysyy vähä kärryillä et kekkä kaikki piinailee ja kekkä on jo plussannnu..

on jotenkin kiva tänne kirjoitella asioista ku moni muu samassa tilanteessa ja muutenkin ihanaa tukea täältä saa :) kiitos kaikille :)

mutta nyt vähä syömään pullaa ja takas peiton alle näkemään unia ja parantelemaan päätä ja näkemään unia tulevasta :))

plussasäteitä kaikille ja paaljon :)

Vierailija
28/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikainen pinoon pomppaus (pyry-tyyliin ;D)!

Ihan just kuopus päiväunille, mutta tulinpahan pikaisesti moikkaamaan! ;)

Tuulialle ainakin pikaista paranemista ja tsemiä uuteen kiertoon, toivotaan että terot auttaisi jne! ;) Kiva oli kuulla sinusta taas, samoin kuin Pääskystä ja Nasketista ja muista! Ei sitä asiaa tarvitse aina olla, kunhan käytte moikkaamassa vaikka.. Ei tässä minunkaan elämässä aina mitään tapahdu, tätä samaa se on päivät pitkät, eikä mitenkään mielenkiintoista; ruuanlaittoa, pyykinpesua, vaipanvaihtoa, nukuttamista leikkimistä jne ja taas uudestaan alusta... :D

Hih, poika viihtyy tässä hetken naureskellen tuolle pupulle, joten vielä muutaman rivin ehtii rustata... ;)

Tuosta yhteisöstä, käykää tosiaan laittamassa Odotus-puolelle sinne Nellariinan avaukseen (syyssäteet huomio`` se taisi olla...?) mielipiteitänne, niin saadaan joku päätös aikaiseksi (eli joko siirrytään yhteisöön tai sitten jäädään tänne ja lopetetaan aiheesta keskustelu toistaiseksi. )!

Juu.. eli ei taaskaan mitään asiaa... Nyt häivyn ;)

-Jede ja kp20/26-28 luullakseni.... :D

Vierailija
29/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti täällä, kävin oman mielipiteeni äänestämässä tuolla o-puolella yhteisöä koskien, käykäähän täältä kaikki myös!!

Nyt menen täyttämään omaa synttärikakkuani ;)

Muksaa tiistaita, jos en tänään enää linjoille ehdi!

R

Vierailija
30/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärionnittelut!! Tänäänkö virallisesti vuosia tulee lisää?? Itselläni parin viiikon päästä täyttyy 27 mittariin, kääk! :S Mutta helmikuisia siis molemmat ;)

Ja Anzqulle piti vielä lähetellä tsemppauksia ja tuhrunkatoamissäteitä!!"

-se sama maanvaiva... :D

Vierailija
31/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen onneksi vähän hellittänyt, mut ikavä tuuli ainakin täällä tuli tilalle.

Sunnuntaisen haamun jälkeen en ole vielä testannut uudestaan, mut pe varmaan testaan. haluaisin kyllä vahvemman viivan testiin.

Laskurin mukaan olisi menossa rv 6+5 ja LA olisi 6.10.

Eilen soitin jo hätäpäissäni neuvolaan ja aika olisi to 16.2. Mut kyl tääkin on piinaavaa aikaa. Viimeksi sain km:n juuri neuvola-aamuna.

Ei tässä ihmeemmin uskalla vielä mitään haaveilla, nyt mennään päivä kerrallaan.

Olipas omaa napaa. Nyt kauppaan ja sitten kokoukseen

Iloisia pakkaspäiviä kaikille!!!

Vierailija
32/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jede, juu tänään on se päivä :)

Kuumeilija, jaksamista ja kärsivällisyyttä sinulle, jokainen päivää on plussaa :) Eiköhän se kunnon viiva perjantaina tikkuun piirry!

no nyt menen ihan aikuisten oikeesti pois tästä koneelta.. lomapäivät kuluu aika tehokkaasti netissä roikkuen :)

R

Vierailija
33/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lueskella nuo loppuviikon ja viikonlopun pinot et ois taas perillä kuulumisista...

Viikonloppu meni sisällä ollessa..himskatin pakkaset!! Mitään ei ole pahemmin tehty ja kaikki ollut kauheen känkkäränkkäpäällä. Tänään vois käydä ulkoilemassa pojun kans...ja illalla kouluun viimeiset menukortit tekemään.

Vois tällä viikolla kokeilla tikuttaa ovista...mut olen varma et se kuiteskin ens viikolla on ku olen siellä reissussa :( Kauheesti ois vielä tekemistä..pyykkikone laulaa tuolla pesuhuoneessa ja kamalasti pitäis saada kampetta mahtumaan matkalaukkuun! Mut ihanaa kuitenkin päästä reissuun :D Pitää ahkerasti pupuilla vielä ennen reissua ;)

Mut nyt mä lähden syömään ja oikaisemaan sohvalle kun poju päikyillä!

memmuli kp 11

Vierailija
34/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo päässy vielä kotia asti..täälä porukoilla on hyvä sairastaa ja koneella istua... kävin tuossa kaupungilla äkkiä ja meillä on sitten kuukauden päästä netti kotona..menee 1kk ku tilaus käsitellään..ei ilman teitä voi olla ni pakko saada kotia taas nettiyhteys :) pääsee päivittäin lukemaan kuulumisia ja omia myös kertoileen..

mutta ei sen kummempaa kuin palaillaan taas asiaan :)

Vierailija
35/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sitä huomaakin eksyvänsä usein tänne koneelle, kun vapaapäivä on.... =0) En kai ole vaan riippuvainen teidän seurastanne?!?

Riika, onnea suuresti synttäreiden johdosta!!! HALAUKSIA! Ihanko miehesi kanssa juhlitte, vai tuleeko teille vieraita kun kakkua siellä teet? Tulehan kertoilemaan miten juhlapäivä sujunut!

Kiva kun kyselit eilen vointiani, lämmitti mieltä! =0) Joo vauva ollut nyt taas vähän liikkuvampi. Ei sitä näköjään osaa olla stressaamatta aina jostakin... Ekassa raskaudessa en näin heikkohermoinen ollut... Ensi viikolla pääsee onneksi kurkistamaan vauvaa, kun ultra on.

Hym... monet taisivat elellä piinaviikkoa. Muistelen että Jadelede, Hannako, Lennu, Sennu ja Miia M ainakin... unohtuikohan joku...? No kaikille kuitenkin malttia ja jaksamista! Toivottavasti se k-kaupan Plussakuukausi pitää paikkansa!

G: meillä yhteinen aika miehen kanssa aika vähäistä, kun lapsenhoito apua täällä meillä ei ole. Ketään sukulaisia ei ole auttamassa, mutta vietetään aika paljon pojan nukuttua luksus aikaa vaan kotona oleillen ja jutustellen!

Mukavaa päivää kaikille!

Kidelma rv. 18+1

Vierailija
36/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on tänään mättänyt, mutta en ole koko päivänä päässy kirjautumaan sisään, enkä siis kirjoittelemaankaan *paniikki!!* Lienenkö roikkunut täällä liikaa työnantajan ajalla, ni ne on pistäneet eston päälle... :-O ..heh..

Jedelede; mulla on vähän sama juttu noiden kiinnittymiskipujen kanssa, en ole niitä itselläni koskaan huomannu olevan. Itse asiassa kuulin asiasta ekaa kertaa jossain näissä Vauvan keskusteluissa. Nythän mulla on toki niitä joka kierrossa ;) (lue:hourupäisenä kuvittelen menkkakipuja kiinnittymiskivuiksi kunnes totuus taas selviää. Aika epätoivoista :))

Villis, kyselit meinaanko testata sunnuntaina. JOS tätiä ei sunnuntaina kuulu, niin yritän lykätä testausta kuitenkin päivällä-parilla (just joo..). Pelkään, että sieltä tulee " väärä" plussa (se kuuluisa kemiallinen raskaus) ja just kun ehdin innostua, niin täti kurvaakin paikalle. Tosin mulla on yks testi kaapissa odottamassa, että... malttanenkohan odottaa :)

Meitä oli aika monta piinailijaa, että toivotaan että helmikuu on todella plussakuu. Aika hauska juttu, vielä hauskempi jos sen plussan saisi itsekin.

Vielä jatkan tosta yhteisö-aiheesta, en oo kerenny käydä vielä o-puolella lukaisemassa mitä siellä on puheltu. Mä olisin kans kiinnostunut niiden mielipiteistä, jotka tuntee homman paremmin. Ja mä myös ilmoittaudun tukiopetukseen!

Ja ei päivää ilman omaa napaa :) Nyt kp 22/27 ja erilaisia tuntemuksia löytyy. Rinnat aristaa ja viluttaa, mahaa vähän nippailee, mutta niinhän se aina tähän aikaan. Onnistun kuitenkin joka kierrossa elättämään toivetta, että jos se oliskin tällä kertaa sitä toista oireilua :) Se on oikeastaan aika rasittavaa. Sitä vakuuttaa itelleen, että älä innostu, menkat ne sieltä tuloo, mutta kuitenkin sisimmässä elää pieni toivon kipinä. Juu, ja vaikka raivomyrsky jo raastaa alavatsaa, niin kiinnittymiskipujahan ne on... joita siis ei koskaan vielä ole ollut ;)))

Mutta nyt positive thinking, helmikuu on plussakuu! Siis ++++säteitä kaikille ja synttärionnittelut Riikalle!!

Miia

Vierailija
37/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista raskausviikoista... hatusta tempaisin kun en ehtinyt ottamaan selvää ja kun ei muistu vanhasta mieleen. Jos mulla alkoi viimeksi menkat maanantaina, niin eikös se rv vaihdu aina sit silloin? Ja olikos sit viime ma 4+1, vai hetkonen... 4+0 ??? Kuinkas se on? Ja sit sunnuntai ennen rv vaihtoa rv 4+6 vai 7? Sekavasti kysytty. Mut jos tiedät tai joku muu säteistä tietäis, niin valaiskaahan vähän meikämammaa!

Villis

Vierailija
38/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut kauhea päivä, töissä ihan puolinukuksissa hoitanu työni, sitten kotiin kiukkuamaan miehelle... Niin, ja nyt mä olen kuvitellut että nää on niitä raskauteen kuuluvia mielialanvaihteluita... Heh, joo, tuntuu kyl siltä että mä oon ihan hemmetin hyvä keksimään näit oireita. Täs kierros on ollu melkein kaikkea, mut nyt en ole voinu pahoin, eikä tissit lainkaan kipeät.. Outoa. Eli tottakai mä käänteisesti ajattelen nyt niin et no raskaudestahan se tietty johtuu, että nyt ei ole niitä aiempia oireita ollut.. Äh, sekoo pää.

Meit on juu sitten monta piinailijaa ystävänpäivän tienoilla. Tehdään kimppaystävänpäiväntestaus..Jedelede(jos maltat jo silloin testata), Miia M, Hannako(?), senna ja ketä vielä oli???

Nasketin gallupiin: Hitto, tiedän miltä tuntuu ku aikuinen mies on ku pikku poika tietokoneen/pleikkarinsa kanssa. Onneks mun mies on nyt pikkusen rajottanu tota, mut yhteen aikaan se oikeesti pelas suunnilleen yötä päivää noit tappopelejä.. Ihan hullua. Kyllä se itekin sen myönsi, et liikaa tulee pelattua, mut niihin jää sitte helposti koukkuun. Ite en kyl jaksais johonki peliin kauaa keskittyä..

Tammikukka ja Hippis:

Hyvä että jollain muullakin kyseistä oireilua on ollut,jostain siitä jo luinkin, mutta en ollut varma oliko se jotain höpöhöpöjuttuu. Ihanaa, jos se tosiaan kiinnittymisvuotoa olis. Päivämäärät ainakin osuis just nappiin.

Hippis: No, näkykö mulle plussaunia??? ;)

Pääsky77: Joo, tosiaan tää pissimisjuttu tuntuu kyl ihan hassulta. Kävin itseasias jo labrassakin antaa näytteen,mut ei viel tiedä mikä on. Kun toisaalta ei tää ihan samanlaista ole ku tav. pissatulehdus, tää enemmän polttelee ja jomottelee sillai jännästi tuolta, ja sit tuntuu et hätä on koko ajan.. Ihmeellistä, mutta kyllä tän kestää jos tää tärpistä johtuis. :) Nyt kyllä oireet jo hiukan eilisestä helpottanu.

No nii tässä taas omaa napaa kerrakseen..

Onnea Riikalle! :)

Ja +++++plussapisteitä kaikille!!!

Lenksu

Vierailija
39/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista, taas vuoden vanhempana, muttei yhtään viisaampana ;)

Riika

Vierailija
40/42 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan siis kotona taas tuon kuopuksen kanssa... Tällä kertaa varmastikin koko loppuviikon, että tulee taatusti terveeksi!

Villis, mun mielestä se viikonpäivä kun menkat viimeksi alkoi, on +0. Laskettuaikakin on samana viikonpäivänä ja on siis 40+0. Eli mulla olis nyt 4+3, koska sunnuntai oli se päivä kun täti viimeksi tammikuun alussa tuli. Kun noihan lasketaan sen 28 päivän mukaan, eli raskauskuukausi ei ole sama, kuin kalenterikuukausi... Tulipahan sekavasti sepustettua :)!

Joo. Siis tätiä ei näy, eikä tunnu. Laitoin miehen asialle ja saa käydä töistä tullessaan apteekissa -> tuoda muun muassa raskaustestin ;D... Kirjoitin sille oikein listan, kun on sieltä monta muutakin tuotavaa (niinkuin se kuumemittari, kun rikoin vanhan...). Mitähän vitamiinia kannattais ruveta napsimaan? Esikon ja kuopuksen aikana söin Multitabseja, mutta varmaan on jotain uusia, ihan raskaana oleville tarkoitettuja tuotteita tullut sen jälkeen. Kun tuo kuopuskin on " jo" 3½v.

Nyt aamupalalle! Kivaa keskiviikkoa! Vaikka tämähän olikin ma-ti pino... =)!

himppu kp32/30 tai rv 4+3