Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+5 Kyllä alkaa masentaa!

Vierailija
06.02.2006 |

Viikkoja siis 40+ 5.Olo on fyysisesti ihan hyvä mutta henkinen puoli... Kokoajan meinaa vaan itkettää enkä voi sille mitään! Voikohan käynnistysaikaa saada sillä perustein aikaisemmaksi ettei pää kestä enää? Näillänäkymin käynnistys on kun täyttyy 42vk.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni käynnistämiseksi 42+0. Itku oli herkässä koko ajan ja tuntui etten kestä enää päivääkään. Kummasti sen tuskan sitten unohti heti kun lapsi oli sylissä. Ei siinä muu auta kuin odotella ja yrittää keksiä jotain tekemistä. Tsemppiä sulle!!

Vierailija
2/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita ollut etukäteen, yhtäkkiä vaan supparit alkoi ja reilun kymmenen tunnin päästä oli ihana poika maailmassa.

Zemppiä vaan, kyllä se siitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole valmis äidiksi jos pää meinaa noin pienestä hajota!!?? Vaivaiset viis päivää " yli" .

No ei todellakaan saa käynnistystä tuolla perusteella (et taida edes tietää kuinka TUSKAA se voi ollaa...)

Sulla on maksimissaan reilu viikko enää, kai sä nyt sen kestät??

t. synnyttänyt ilman käynnistystä 41+5

Vierailija
4/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ensimmäinen syntyi 38+5 ja toinen 40+4. Ja kyllä oli toisessa raskaudessa jokainen ylimenevä päivä niin pitkä että tuntui että järki lähtee. Maha oli jotain aivan kauheeta (iso) ja mihinkään kauemmaksi ei voinut lähtee (sukulaiset asuu kaikki väh.130km päässä) jos sattuu synnytys käynnistyyn. Voimia odotukseen ja synnytykseen. Ei auta varmaan muuta kuin odottaa ja itkeä =)

Vierailija
5/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö suklaata, siinon serotoniinia!

Vierailija
6/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai osashan tuota synnytyksen alkamista jo odotella...

Vierailija
7/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se la muka joku " parasta ennen päiväys" , vai??

Kaikki mulle heti tänne, just joo...

Vierailija
8/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi synnytystä takana, molemmat rv 40+6. Mitään " ennakko-oireita" ei ollut, yhtäkkiä vaan supparit alkoi ja sai lähteä synnyttämään. Joten toivoa on ja ei kukaan ole vielä sisälle jäänyt :) (laiha lohtu, tiedän kyllä).

Vierailija
9/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta muistan itsekkin miltä tuntuu,kun menee yli lasketun ajan.

Vierailija
10/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin jo valmistautunut käynnistykseen 42+. Mutta kuinka ollakaan just sinä iltana kun päätin että siivoan vasta huomenna(yleensä oon tosi tarkka siivouksesta) niin lähtöhän se tuli yöllä :) Eli mulla kävi niin että silloin kun sitä vähiten oottaa tapahtuvaksi niin sitten tapahtuikin.

Tsemppiä sulle loppu odotukseen!! Kumma kyllä sitä raskaana olo tilaa kaipailee taas ;) (vauva 6kk)

siis synnytys käynnistyi rv 41

Vierailija
11/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia että olette edes tullut raskaaksi ja raskaus on sujunut hyvin ja KOHTA onnellisesti ohi...

Mä antaisin mitä tahansa, että saisin mittariin sen maagiset rv4!

t. toista lasta yli vuoden yrittänyt

Vierailija
12/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi 41+3. muuten ei haitannu mitään, oli vaan mukavaa ootella että milloinkas alkaa tapahtua, mutta kun sukulaiset ja kaikki muut koko ajan kyselemässä että" onko MITÄÄN tuntemuksia että saattais kohta syntyä" .

kyllä se vauva tulee kun on valmis! ja eihän ap sulla varmasti mene enää montaa päivää. kohta itket täällä kun et jaksa tuota vauvaa kun se itkeekin ja sitä pitää hoitaa..

Vierailija
13/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselijöille sanoin että sitten maanantaina, maanantaina (silloin tuli 42+2). Ei ottanut päästä tiukkaa vaikka kivahan se vauva olisi ollut aiemmin jo nähdä, mutta toisaalta sielä vatsassa vauvalla oli paras olla. :)

Vierailija
14/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koville ottaa molemmat tilanteet ja ihmisetkin on yksilöllisiä.

Vierailija:

Olkaa onnellisia että olette edes tullut raskaaksi ja raskaus on sujunut hyvin ja KOHTA onnellisesti ohi...

Vierailija
15/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä se koville ottaa molemmat tilanteet ja ihmisetkin on yksilöllisiä.

Vierailija:

On kyllä todellakin vähän sellaista " hetimullekaikkitänne" - asennetta. Meni se mullakin esikoinen 2 viikkoa yli lasketun ajan, mutta en mä nyt sentään mitään itsemurhaa alkanut sen takia tekemään...!!

Vierailija
16/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma ongelma, ei ole pois teiltä lapsettomat! Osaan kyllä pistää asioita mittasuhteisiin, mutta en käy omia tunteitani kieltämään. En jaksaisi enää tätä paksua olemista, väsyttää ja tylsistyttää. Kitkuttelua minuutista toiseen.

Vierailija
17/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon lasketun ajan jälkeen ja loppuaika oli aika hankalaa. Mihinkään ei uskaltanut lähteä, kaikki soittelivat joko syntyy. No lopulta kun sitten syntyivät, tapahtui sitten lähes syöksyllä.

Vierailija
18/18 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman käynnistystä. kaks päivää oli kipeitä säännöllisiä supistuksia, jotka ei vaikuttanut mitään, koska vauvan asento ei ollut normaali.. onhan se odottavan aika pitkä ja monesti sain kuulla, että voi se vauva näköjään mahaankin jäädä. nyt tuo yliaikainen itkeskelee nii pitää mennä ottaa syliin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä