Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAmasut! Se on uus viikko...

06.02.2006 |

Aloitin sitten uuden pinkan, kun tuo edellinen oli jo tosi pitkä.

ONNEA kaikille plussaajille, kyllä näyttää olevan taas ensilokakuussa synnäreillä säpinää ;)

Ja, samaan hengenvetoon pahoittelut tädin jyräämille!

ON: kp 23/24(?) ja minä TYHMÄ menin jo aamulla pissimään tikkuun. No, selvä negahan se oli, kuten arvata saattaa, kun tuo kiertokin voi olla pidempi (hakee vielä paikkaansa pillereiden jälkeen, viimeksi oli tuo 24)

No, nyt on vielä 2 testiä kaapissa, joten ajattelin perjantaina testailla, jos ei menkat ala. Menkkajomotusta on kyllä ollut yöllä ja aamulla, että siinä mielessä vois alkaakin jo huomenna. Mutta, sitten taas tissit on olleet kipeinä jo 2 päivää ja se on ollut aina ennen eka raskauden merkki. Jännäksi siis vetää :)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juveliks: täällä ollaan suht samoissa elikkäs kp24/25 ja jotain jomotusta oli eilen illalla, mut ei sen jälkeen mitään erityistä!? Mäkin ajattelin testailla loppuviikosta...testitkin on vielä postissa matkalla etten onneks voi hätäillä ainakaan vielä tänään (=.

Plussatuulahduksia tällekin päivälle!!!+++++++++

Wempula

Vierailija
2/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännityksellä odotan iltaa ja testausta-olisiko kolmonen tulossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen roskishaamun ynnä muun jäljiltä on jaksettava odottaa huomiseen, kun en omista toisia testejä :) Onneksi kp on vasta näin varhainen, niin hyvin pitäisi vielä jaksaa.

Mulla on kyllä sikäli ihan järkisyykin tähän aikaiseen testailuun, että esikoista odottaessa alkoi rv 5+jotain todella paha pahoinvointi - nyt varaudun samaan, joten mitä aiemmin tietäisin, sitä enemmän oisi aikaa tehdä töitä ja kouluhommia pois ja " järjestellä" elämää raskauspahoinvoinnin varalle.

Mutta tänään siis pystyy itsensä varmaankin jalkauttamaan apteekkiin hakemaan testin numero 2.

Coe kp 30/36-38

Vierailija
4/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä takana ensimmäisen synnytyksen jälkeen melkein kaksi vuotta. Nyt ekaa kertaa synnytyksen jälkeen menkat ovat myöhässä ja olen saanut kaksi haamua. Kuitenkin viime keskiviikosta asti on ollut pienen pientä vuotoa. Siis kun käy vessassa niin pyyhkiessä tulee vähän verta. Tuleekohan tästä kuitenkin keskenmeno?!? Voi, että mua pelottaa.. Esikoista tehtiin melkein kaksi vuotta ja lapsettomuuslääkäreiltä saatiin huono ennuste. Silti meidän luomuihme täyttää kohta siis kaksi vuotta :o)

Kovasti plussaonnea kaikille LOKAmasuille!! Tiedän, kuinka tärkeä oma rakas meille kaikille on ja kuinka kurjaa on pettyä kuukausi toisen jälkeen..

Aurinkoista, vaikkakin kylmää päivää!

Vierailija
5/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ihan ensimmäiseksi kaikille plussanneille, teitähän on jo monta ;)

ON: Kp 27/? tein negatiivisen testin ja olin varma ettei tullutkaan lokavauvaa. Muutamana iltana kuitenki ollut pahoinvointia tai jonkin sortin huonoa oloa, samoin tänä aamuna. Myös rintoja " kylmännyt" aikatavalla, mikä ei tavallista. Tänä aamuna sitten ostaa pätkäytin marketin testin ja tuloksena olikin HAAMUJEN haamu. Meinasin jo heittää testin roskiin mutta tarkasti katsottuna kaksi viivaa siinä näkyy. Itse en haluaisi vielä uskoa raskauteen, tulee sitte kova pettymys jos täti nyt saapuukin. Kp tänään 32. Uusin testin muutaman päivän päästä, eiköhän sitten jo tiedä...

Kylmää mutta kirkasta maanantaita kaikille, poistun tästä töihin mietiskelemään haamua ;)

Vierailija
6/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska täti on edelleen myöhässä (kp33/28), meikämamma meni taas testaamaan. Eihän tätä epätietoisuutta kukaan kestä! No, viikonlopun dyykkaukseen verrattuna ollaan hieman edistytty: tällä kertaa testiin (Apteekin oma) tuli haamuviiva ja ihan sallitun ajan sisällä!!! Viisi minuuttia->haalea viiva, toiset viisi minuuttia->edelleen haalea mutta silti selvä viiva. Eikä tarvittu edes mahtavaa mielikuvitusta(ni) viivan näkemiseen, kyllä siinä oli ihan selvä pystyviiva, vaikkakin väriltään hyvin vaalean punainen. (Lauantain roskishaamun tiirailussa sitä kuuluisaa kuvittelutaitoa tarvittiinkin enemmän;) Onko nyt siis kuitenkin niin, että lokavauva olisi kuin olisikin tulossa?!?!? Jotenkin en pysty uskomaan tätä, olin niin varma, että tämä kierto meni vauvahaaveen suhteen harakoille.

Suonette anteeksi, etten nyt pysty kuin oman ).( kaiveluun. Toivottavasti muuttuu pikkuhiljaa (.) Palailen illemmalla paremmalla ajalla ja pienemmällä käsien tärinällä:)

Edelleen hämmentynyt Lillis=)))

Vierailija
7/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa olossa ei mitään mainittavaa....ainakaan vielä. Mut täytyy täällä urkkia muiden olotiloja ja testituloksia. Muuta en nyt voi kun puhallella lisää noita plussatuulia++++++++++++

W

Vierailija
8/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on niin, että tää tyttö taitaa pudota taas kyydistä...

Kävin vessassa äsken ja vatsa tuntuu olevan vähän kovalla. Sitten yritin pynnätä ilman toivottua tulosta niin paperi oli kuitenkin ihan kirkkaassa veressä kun" etupuolta" pyyhin. Näin alkaa aika usein täti saapumaan ja nyt kävi jo mielessä sekin, että voisiko tolla " pynnäämisellä" saada vaikka varhaisen keskenmenon aikaiseksi, kun molempia lapsiani odottaessakin kävi näillä " isommilla vessareissuilla" niin, että aloin vuotaa verta. Ja tosiaan näin normaalistikin ennen kuukautisia vuodan silloin verta....

Täytyy varmaan pidättää jatkossa tässä vaiheessa kiertoa sitä isompaa hätää parisen viikkoa... :-) Huumoria vähän vielä löytyy kuitenkin...

Roikun täällä mukana kuitenkin kunnes varmasti toisin todistetaan!

babyunelma kp 26/28-30 (ovisplussasta 10 päivää)

Vierailija
9/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Onko terveempää hoitaa surkeaa mieltä ylensyönnillä vai raskaustesteillä?

:)

Mulle tuli kurjaa kiistaa erään kaverin kanssa, ja ajattelin että parannanpa mieltäni ostamalla kaksi raskaustestiä, jotta voin tehdä toisen jo tänään. Kieroutunuttako??

Ei tarvi vastata!!! :) Se oli retorinen kysymys.

Ainakin entisenä ylipainoisena tuntuu terveemmältä kuin ostaa kaksi jättiviineriä, yksi tälle päivälle ja yksi huomisaamulle... :) :)

Coe

Vierailija
10/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää kaikille!! *niiata niksauttaa nätisti* Olen uusi palstalainen täällä ja ensikertaa " äänessä" .. Olen tässä jättänyt pillerit pois ja ensimäisiä luomumenkkoja odottelen. Kierto on nyt 23/28(29) en ihan tiedä tuota kierron pituutta nyt vielä mihin tasottuu. Ovis oli jonka ihmekyllä huomasin todella helposti, myös siihen liittyvät asianmukaiset hommelit hoideltiin :) Nyt on ollut jos jonkinmoista tuntemusta: Mielitekona on tullut piimä jota en yleensä juo ollenkaan, paitsi edellisessä raskaudessa.(tosin ei kai mielitekoja näin aikaisin voi ilmetä) Vatsaa koski ihan kuin menkat alkaisi, mutta se muuttui sitten oudoksi painon tunteeksi ja päivä väliä kun on taas hiukan kramppaillut. Rinnat oli eilis iltaan asti ok, mutta saunaan mennessäni huomasin nännien olevan erittäinkin herkät, koskettaminen jopa sattui (päivä onkin mennyt ajoittaisella " varmistamisella että onko ne vieläkin hellät). Muita muutoksia rinnoissa ei ole (harmi miehelle.. minusta kun ei pamelaa saa sitten millään) Kiukuttanut on ihan yli omien tarpeiden.. voihan se olla että nää on vain oireita hormonien vaihtelusta kun ehkäisyn lopettamisesta on niin lyhyt aika. Mutta odotellaan mitä ensi viikko tuo. Ja hei te kauemmin kuumeilleet, milloin kannattaa edes kokeilla testin tekoa??

Vierailija
11/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisenä lokamasuna uskaltauduin tunkeutumaan pinoon ja mitä näinkään...[color=red]lillis06[/color] ihanaa, ihanaa... haamukin on plussaa!!! Vaikka niin epäilitkin, että pupuilut on jäänyt vähiin =)

Vierailija
12/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oltais pupuiltu silloin, kun

mun

mukaan olisi ollut otollisin aika, niin en tiedä mikä olisi tilanne. Mutta nyt se on mikä on ja yritän parhaani mukaan sopeutua:) Aika jännä fiilis, vielä ei ole oikein kunnolla kolahtanut. En uskalla vielä edes kurkata odotus-puolelle...

Peukutuksia+++sulle Anzq ja kaikille muille samoin!

-L-

Vierailija
13/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu täällä siis kp24/25 ja ainakaan vielä ei ole menkkakivut alkanu (= lupaa siis hyvää toivottavasti. Mulla alkaa useesti yöllä menkat, joten saas nähdä miten käy! Nyt täytyy lopettaa täällä roikkuminen tältä illalta, joten huomiseen.

Wempula

Vierailija
14/38 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen roskishaamun testasin Acon10:lla :)

No, on mukavaa nähdä edes joku viiva taas testissä :) Nyt jaksan odottaa keskiviikkoaamuun uutta testiä. Jos silloin ei tule kunnollista niin heitän pyyhkeen kehään.

Coe

Vierailija
15/38 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tuntemuksia ei ole, tässä kun on jo pari viikkoa kärsitty flunssasta niin muita tuntemuksia ei oikein tähän kroppaan mahdu. Tosin erikoista on ollut se, että valkovuotoa on mielestäni ollut koko ajan, ns. kuivaa kautta en ole bongannut. No, en kyllä uskalla toivoa plussaa kun en ihan varma ole siitä oviksen ajankohdastakaan. Tikutettu ajankohta ei ihan täsmää muihin merkkeihin, joten vähän meni arvailuksi tässäkin kierrossa.

33 on mulla ollut maksimi kierronpituus ja nyt vannoin, että yhtään testiä en tee ennen kuin se 33 on täynnä. Ja se olis perjantaina. Kaksi testiä on kyllä kotona odottamassa, mutta nyt aion pysyä vahvana, kun ei olokaan mitenkään raskautuneelta tunnu.

Vierailija
16/38 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi ON: 24/24(?) ja ei mitään hajua kumpaan uskos. Minulla on ollut aina ilman pillereitä kierto 27-32, mutta nyt kun pillerit joulukuussa lopetin, niin kierto on ollut lyhyempi, viimeksi siis tuo 24.

Menkkajomotus on loppunut, sitä kesti vajaan vuorokauden. Toisaalta tissitkään ei ole enää arat niinkuin 2 edellistä päivää. Lämmöt ei kerro mulle mitään, ei myöskään nuo limajutut. Tänä aamuna vaan mies sanoi, että " sulla taitaa valitettavasti olla menkat tulollaan, ku oot ku persiille ammuttu karhu" . No joo, täytyy myöntää että oon ollu koko aamun aika ärtyisä. Hmmm....

No, odotellaan tässä, vaikka mieli on malttamaton. Perjantaina aion testata, jos ei punaista näy ennen sitä.

Sitten nuista testeistä: Minulla takana 3 raskautta, joista 2 8eka ja viimeinen) näkyi testissä vasta kp 34-35 (kun kierto siis oli sen 27-32). testasin molemmilla kerroilla muistaakseni kp 30 puhtaan negan.

Toinen raskaus sen sijaan näkyi kp 29 erittäin selvästi, vahva viiva ilmestyi tikkuun heti. Ekan testiä en muista, mutta toinen oli apteekin oma ja kolmas joku marketin halpaversio. Nyt on käytössä mammaksi.fi tilatut tikut..

Vierailija
17/38 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti omaan (.) eli kp25/25 ja ei merkkiä tädistä....mut onhan tässä viel aikaa tädin vierailulle! No, toivottavasti ei tätiä näy...Ei oo onneks testit tullu postissa, muuten varmaan olisin jo testannu (vaikka lupasin itselleni testata aikaisintaan torstaina)

Juveliks: *tsemppaa seurana*, kun samoissa mennään (=

W

Vierailija
18/38 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko täällä lokamasuissa muita kotiäiteja? Tuntuu, et ite roikkuu täällä netissä jatkuvasti (=

Tänään piti postin tuoda mulle testejä, mut eipä kuulunut...joten en voi testata huomenaamullakaan. Tänään mittailin lämpöä, niin 37,1 näytti . Ja merkkejä tädistä ei onneks vieläkään havaittavissa. Kp siis 25/25

Osaisko joku sanoo et miten keskenmeno vaikuttaa kuukautiskierron pituuteen....onko kenties pidempi kuin normaalisti???

Wempula

Vierailija
19/38 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ryökäle vielä päivää liian ajoissa.Ilmeisesti ovis ollut sitten aikaisemmin. No odotettua oli, että täti tulee. Meikäläinen kun ei helposti raskaudu. Ehkä vielä joskus.

kp 1 /27-28 (30)

Vierailija
20/38 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan alun km, jälkeen kierrot oli muutaman kerran tuota 30. Että voi olla et pidentyy tai sitten ei. Kaveri tuli km jälkeen heti uudestaan raskaaksi...