Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Ensikot maanatantaina+++

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Ensiks [color=red]onnittelut espreelle![/color] Nyt tosiaan tarrasukat jalkaan masukille!

[color=Gold]Onnea Kömpiäinen - siis Rouva Kömpiäinen!!![/color] Mukava kuulla, että häät meni hienosti. Ennätättekös häämatkalle tähän väliin? Vai oletkos kertonut aikeistanne, silleeen, etten ole huomannut...

[color=firebrick]Fio ja EmmaAnna[/color], kun te kerran sitä tätsää huhuilette, niin toivottavasti se teille pien tosiaan löytää, jotta pääsette uuteen yritykseen. Ja kuten laralei kyseli, mikäs ope susta piti tulla ja mitäs nyt meinaat?

Tervetuloa [color=DarkOliveGreen]Kandivaihe[/color] ja olikos tuolla esittelypinossa myös [color=DarkOliveGreen]cactus[/color] liittymässä mukaan. Eli joukkoon vaan reippaasti!

[color=blue]Twiggy[/color], harmin paikka tuo viivanpaikka. =( Mutta oletkin jo ihan reippaalla mielellä jatkamassa uutta yritystä, hyvä niin. Tärppionnea sinne!

[color=orange]Jepen ja mooli[/color] oli olleet radalla, varmaan tekee tosiaan hyvää saada vähän ajatuksia muualle.

Peukkuja pitelen sulle [color=DeepPink]Dio[/color], että et ois missannu ovista. bdbdbd

Mulla on sellainen olo kuin tuo koko oviksen bongailu alkais olla ihan salatiedettä. Viime kierrossa kaikki täsmäs: lämmöt laski ja nousi, advance tikkuun tuli molemmat viivat kunnolla ja rinnat kipeyty jälkeenpäin. Ja tää siis kaikki noin kp19 tietämissä. Ja ennen vahvoja viivoja muutamana päivänä ne hailakat viivat. Nyt kp18 ja aamulla yli 0.2 asteen lasku lämmöissä, mut tikkuun ei tullut häivähdystäkään väriä siihe toisen viivan kohdalle kun iltapäivällä testasin. Kävin jo varmuudeks ostamassa apteekista noita ClearBlue ovistestejä. (Olivat muuten sikahintaisia!) Huomenna testaan kyllä niillä. Ja mun ajattelumaailmahan kulkee niin, että vika on testeissä, ei mun hätäisyydessä tai siinä, et en ovuloikaan tässä kierrossa.

Oikeesti alkaa pelottaan tää oman pään sisällä tapahtuva kuohunta, kun ollaan vasta toisessa kokonaisessa kierrossa, milloin edes ollaan tärppejä odottamassa ja nyt jo oon ihan varma, että tärppiin vaaditaan meillä ihan ihmeitä. Miks ei voi vaan rentoutua ja antaa asioiden menää omalla painollaan. Kyllähän tähän okään mennessä pitäis tietää, et elämällä on tapana heitellä ihan toisella lailla kuin oli ite suunnitellu. Voi blääh! Taidan kaivautua sohvalle kattoon jotain ihan turhaa telkusta kun miehuskin on työmatkalla humiseen. Tiskit kyllä odottais, mutta odotakoot...

Plussatuulia kuitenkin muualle ja parempaa mieltä toivottelee, Amy

Vierailija
22/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa Naksu, ku nega tuliki sitten haamun jälkeen. Ei oo kyllä reilua! Eikös testihaamu voi merkata sitäkin, että raskaus ois saanu alkunsa, mut alkio ei oo esimerkiks kiinnittynykään kohtuun? Et on vaan hipassu kohdunreunaa ja raskaushormonia on alkanu erittyä pikkasen. Jostain muistelen lukeneeni niin.

Rouva Kömpiäiselle tosiaan onnea ja kiva kuulla, että häät sujuivat hyvin!

Meillä taitaa olla Moolin ja Jessican kanssa kierto samassa vaiheessa: täälläki kp4. Muistinkos oikein? Nyt oiski hienoo, jos plussattais kaikki tässä kierrossa! No, joo...Aattelin kyllä, etten kiinnitä minäkään tässä kierrossa erityistä huomiota ovikseen. En ala tikuttelemaan enkä muutenkaan hätäile siitä, vaan koitan elää " normaalia" elämää. Ei jaksa nyt ihmetellä, että tapahtuuko se ovis oikealla puolella, että ois raskautuminen mahdollista. Kyllä sen huomaa, että kun kaiken maailman oireita alkaa tarkkailemaan, niin kaikkea löytyy ja ilmaantuu...

Täytyypä kokeilla tuota Espreen konstia kuitenki eli aion minäki greippimehua juoda ja vitamiineja popsia tässä kierrossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis [color=red]Twiggy[/color] tosi harmi juttu =(. Tsemppiä uuteen kiertoon!!

Onko muilla tuhruttelu vaivana? Onkohan siitä jotain haittaa raskautumisen kannalta? Monesti minulla tuhruttelee noin viikon ennen kuin täti malttaa kunnolla asettua taloksi. Nyt tuli mieleen, että ei se varmaan ainakaan edesauta raskautumista =(. Olisiko kenelläkään tietoa tästä?

++Säteitä++ joka puolelle =)!

Vierailija
24/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Naksu, paljon haleja täältä ja Fiolle samoin. Ja Twiggynkään haamu ei sit vahvistunu, voih. No, mutta ei me luovuteta, eihän? :)

Kömpiäiselle huisisti onnea rouvakastiin siirtymisestä. Nimen kanssa menee varmaan tovi :) Mulle kävi niin että kun itse vaihdoin sukunimeä niin rupesin ¿ristimään¿ kaikki perheenjäsenenikin uudella sukunimellä esim. sähköpostia kirjoittaessa ja sitten ihmettelin että mikseihän ne viestit mee perille....

Tervetuloa vain joukkoon kandivaihe ja oliko muitakin uusia...

Kaikille oikein paljon plussatuulta tälle viikolle.

t. Afternoon (kp 32/27-32) tätiä odotellessa että pääsis uusiin verikokeisiin....

Vierailija
25/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaa vaan kirjoittelen.

Unohdin onnitella Kömpiäistä rouviintumisesta *onnittelee nyt*:=)

Ja koirashampoolle ihan sikapaljon onnea plussasta!!!!:=)

Jessica, kai sitä Helsingissä voi käydä ulkona missä vaan...mut kai ne meikäläisen ikäluokassa ne suosituimmat on Studio51 ja Teatteri. Ja Seduhan avaa maaliskuussa Kampin keskuksessa taas uuden kuppilan.

Mukavaa iltaa kaikille!

mitäs Pepsiksen neuvolassa?

-mooli

Vierailija
26/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksulle pahoittelut ja *halit*

Kömpiäiselle onnea " naimisesta" (anteeksi kielenkäyttö)!!! Mihin on suunta honeymoonille??? Nauttikaa toisistanne!!!

Fiorella: Mulla on kanssa ollut tässä halua opiskella muuta. Tai no en alaa vaihtais kokonaan mutta opiskelisin lisää. Mutta huono puoli on siinä, että ostettiin miehen kanssa oma koti ja velkaa on. Ei siis rahat riittäisi mitenkään pelkästään opiskeluun. En haluaisi tehdä töitä ja opiskella, koska minusta ei ole siihen. Opiskelu jää aivan kakkossijalle sitten. En ole kovinkaan opiskelija tyyppiä ollut koskaan. Pänttäämällä kokeista läpi pääsen mutta sen kokeen jälkeen unohtuu kaikki mitä pänttäsin. pläääää..... ajauduin jo vähän eri aiheeseen. Mutta siis kiva kun löysin oman jutun!!!!!! =)

Aurora: Voi harmi kun nyt mitään ei tapahdu. Jos sieltä sittenkin se plussa on tulossa kohta.... =) Sitä toivotaan!!! Mä olen apteekin ovistestien kannattaja. Ostin niitä itsekkin tähän kiertoon. Ne maksaa puolet enemmän kun noi netistä tilattavat, mutta niissä ei ole mitään epäselvää. Viime kierrossa käytin niitä nettitestejä ja en ovista bongannut. Mutta pari kertaa olen testannut aikaisemmin apteekin testeillä niin näytti selkeesti oviksen!!!

Espreelle onnea plussasta!!! Minä olen itsekkin tammikuussa aloittanut multi tabs special 2+ syömisen ja nyt yritän tuota greippimehun voimaa ja ovistestejä. Oviksen jälkeen sitten punkkua... Mies syö myös Multi tabseja. Jo on kumma jos ei ala tärpätä!!! Sä annoit kyllä paremmat fiilikset plussasi takia =)

Amy: Kiitos kysymästä, kyllä meidän piti mennä laivalle. Kaikki oli valmiina ja niin edelleen, mutta sitten pari tuntia ennen laivan lähtöä mies sai kuulla että työkaverin (myös meidän kaveri) lapsi oli joutunut sairaalaan ja mieheni pitäis mennä seuraavana päivänä töihin. No meillä oli päiväkodissa vatsatautia tai on edelleenkin liikkeellä ja todettiin että ei sitten lähdetä. Ei olis ollut kivaa sairastua laivalla. No ei me menetetty mitään. Rahat säilyy Siljalla puoli vuotta. Seuraava risteily kun varataan niin ne hyvittää sitten nuo maksetut rahat.

Toivottavasti helpotti Amy kun sait täällä purkaa tunteitasi ja pääset huomenna aloittamaan aurinkoisena päiväsi =)

+++++

En ehdi nyt oikolukea mitä kirjoitin, koska nyt on kiire saunaan miehen kanssa.... Selvennän jos ette ymmärrä!!! =)

Vierailija
27/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan tylsiä, kun ei lähetä honeymoonille juuri minnekään. Ainakaan vielä. Tavotteena ois kuitenkin kesällä 2007 päästä Eurooppaa kiertämään reilaamalla. Ellei sitten kävisi niin onnellisesti ettei päästäkään...jos oisin vaikka siinä onnellisessa tilassa ettei uskalla lähteä ulkomaille. No sen näkee. Joka tapauksessa niille rahoille löytyy käyttöä. Ei mitkään rahat oo koskaan jääneet käyttämättä:)

Vierailija
28/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oikeesti helpotti tuo aiempi purkaukseni. Oikein kun tympäännyin niin tiskasinkin ja pistin pyykkivuoret järjestykseen ja lopuks juttelin hyvän ystäväni kanssa, joka tietää projektistamme ja sain loput höyryt purettua hänelle. Eli nyt on hyvä käydä nukkumaan. :o)

Masu: ikävää, että teidän reissu meni mönkään, mutta onneksi voitte ottaa sen sitten myöhemmin. Onhan ainakin, mitä odottaa muutakin kun nämä aatokset täällä...

Öitä kaikille!

-A-

Vierailija
29/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanille Enskoille tuesta!!! Ette tiedäkään miten paljon merkkaa kun toiset elää noin täysillä mukana omassa piinassa!! Ootte saanu mut hymyilemään näinä muutamana piinapäivänä enemmän ku ne ketkään muut!!!! Ja ihan näin kirjoitusten voimalla!!!! Ootte siis aivan mahtavia! Kiitos!

Nyt vaan toivon että se täti tulisi pian tänne, jotta " päästään" uuteen kiertoon.

Voi, oisin niin mielelläni vielä illan päätteeks lukenu kivoja neuvolakuulumisia Pepsiltä, mutta ehkä huomenna ehdit kirjoittelemaan?!

Nyt painun vällyjen väliin, ikihorkka on vallannut kroppani ja olen siis aivan jäässä! Hyvää yötä!

Vierailija
30/30 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama vika, Afteri! Mustakin on alkanut jopa kuulostaa oudolta mun vanhempien ja veljen sukunimet, ja ihmettelen, että eikös ne ollutkaan XXXX :) Sähköpostiin olen myös monesti laittanut oman uuden sukunimeni, eikä se edes enää ole niin uusi, kun mehän mentiin naimisiin kesällä 2004.

Tsemppiä Naksulle ja fiolle ja Twiggylle!

Nyt pakko jatkaa kouluhommia, lyhyestä virsi kaunis!

-Q- ja -q- 12+0 tasan :D