+++Ensikot maanatantaina+++
Kommentit (30)
Maanantait on aina vähän hankalia päiviä viikon ekoja kun ovat!
Mutta paljon tsemppiä ja halauksia Naksu =)
Mukavaa viikon alkua ja plussa tuulia kaikille!
Pahoittelut Naksulle! Tää on aina vähän jännitysnäytelmää. Itelläni on vieläkin menkat hukassa kp 85 taitaa olla menossa.
Juu...lauantaina tuli minusta vaimo ja miehestäni ukkomies. Oli ihanat juhlat ja vihkiminen meni myös mukavasti. Nyt vaan opettelemaan uutta sukunimeä.
Uutta putkeen vaan! Niin kauan kun ei vaihdevuodet ala, meillä on mahkuja!!
Nimim. Itsekin korkealta 4 päivää sitten tipahtanut Jessica (ja nyt jo uutta intoa täynnä menossa ostamaan greippimehuja...)
ROUVA Kömpiäiselle! Ihanaa honeymoonia : )
- Jessica -
No voi harmi Naksu,mutta peli ei oo vielä menetetty!!!!!!++++++++++
Onnea espreelle!
Ja onnea rouva Kömpiäiselle!!!!!!
Mkäs fion tilanne on?
Pepsillä on tänää eka neuvola klo13.Ei kai siel mitää ihmeempii tehä,sydänääniäkää ei voi kuunnellla ku viikkoja nii vähä.
Voikaaa hyvin!
-Pepsi ja vompatti rv8+0
[color=green]Naksulle[/color] voimia!
[color=green]Kömpiäiselle[/color] paljon onnea rouviintumisesta!
Omaa napaa: Täällä eletään tylsääkin tylsempää aikaa kun tietää että täti on tulossa, mutta ei vielä ole kuitenkaan tullut. Saattaa mennä hyvinkin kaksi viikkoa, ensin tuhruttaa ja sitten vuotaa kunnolla. Plääh :/.
Ihana kun saa nukkua pitkään!
Naksulle pahoitteluja, Nyt voin sanoa puhtaalla sydämellä että tiedän kyllä miltä tuntuu. Tänä aamuna piti vielä teidän kannustamana tehdä yksi testi ja negahan se oli.
Johtopäätös on nyt se että ovulaatiota ei ollu ja kierrosta voipi tulla melkosen pitkä :/
Ja muutaki uusia tuulia olen päättäny elämäni suhteen. Koulun vaihto on edessä, ja nimenomaan alan. Minusta ei opettajaa ei tule. Ajattelin hakea töitä nyt kevääksi ja kesäksi omalta paikkakunnalta ja sitten syksyllä ehkä kouluun takaisin jos pääsen. Helpottaa jo pelkkä ajatus :)
Plussasädetystä kaikille!!!
fio, kp31
Olin viikonlopun nettipimennossa, ja niin pitkät pinot olitte saaneet aikaan, että en varmaan kaikkien kuulumisia muista¿
Onnea Espree plussasta!!!! Ilmoitteleppa laskettu aikasi, mielellään vastaamalla Ensikoiden esittelylistaan, niin päivitän sut plussanneeksi!
Voi, Naksu, pahoittelut negasta! Kauheen vaikee löytää lohduttavia sanoja, mutta yhden lohtuhalauksen saat täältä!
Ja Fiorella ansaitsisi nyt kyllä se plussan jo välittömästi! Ei oo oikein, että teitä noin kiusataan!
Aurorallekin pahoittelut negasta!
Onnittelut Rouva Kömpiäiselle!
Mooli: sit tässä kierrossa sulle plussa!
Luinko huonosti, kun en huomannut, mutta mitä Twiggyn haamun tapaiselle kävi?
Tervetuloa Kandivaihe! Hyppää kyytiin vaan, vaikka yritys ei vielä ois alkanutkaan! Jaksaisitkos vielä vastata tuohon Ensikoiden esittelylistaan laittamalla siihen lyhyen esittelyn itsestäsi, niin lisään sut sitten sinne.
Kivaa, kun Quiero ja Pepsis kurkkivat vielä tännekin puolelle! Tahtoo niin kauheesti tiedän kanssa odotuspuolelle!!! Oon ottanut taivoitteeksi, että saisi plussan ennen kuin te siirrytte tuonne vauvapuolelle. :)
Voih Naksu - miten epäoikeudenmukaista!!!!! Kyllä sulle se plussa kuuluis - ja pijan!:=)
joo, oltiin pitkästä aikaa ihan Hgin yöelämässä lauantaina:=)
Jee, Jessican kaa mennään taas samoissa, kp4/26 (21)!!! Tää onpi sitte se plussakierto meille muillekin:=) Terkkuja vaan Turkuun:=)
Pepsis - mukavaa neuvolaa!!
Dio *moi*
Lähetän Fio sulle tädin täältä etelästä, jos haluut sen, ettei kierto venyis pitkäks...pääsisit sitte uuteen yrityskiertoon!!! Ja mukavaa, että ammattiasiat alkaa selkityä:=) *haleja*
-mooli
tää taas oikein työpäivä, täällä mäkin vaan hengailen vaikka töitä ois ihan ylitöiksi asti : ) Jotenkin vaan ajatukset seikkailee...
Jeah, Mooli, mehän ollaan ennenkin menty samoissa; taas yritellään! Helmikuussa vielä plussat, eikö?
Missäs muuten Hesassa " kuuluu" nykyään käydä ulkona? Silloin kymmenen vuotta sitten kun mäkin vielä kävin jossain (heh), niin oli varmaan aika eri mestat kuin nykyisin...
Iiih, Pepsi, kuin ihanaa jos kuulet jo pienen vompatin sykkeen!! Mä voin rehellisesti tunnustaa että oon tooooosi kade. Siis oon tietty myös ihan yli-iloinen siitä että kaikkien koettelemustesi jälkeen olet nyt onnellisesti odottavassa tilassa = ) Öh, siis ymmärrät varmaan mitä tarkoitan
*jää selkiyttämään ajatuksiaan ja harjoittelemaan selkeämpää ulosantia*
Jessica
Twiggyn on nyt nolona myönnettävä, että näin vaan jonkun viivan paikan siinä Advancen testissä. Vaihdoin erimerkkiseen ja selkeä nega sieltä tuli. Mulla ei vissiin kanssa oo ihan kaikki ruuvit paikallaan tän asian kanssa, kun mulla kuitenkin oli jonkinlainen tädinkin vierailu tossa viikko sitten. Nyt mulle tosiaan jäitä hattuun ja teille kaikille suuri kiitos sekoilujen kuuntelemisesta! Ikävintä tässä asiassa on se, että sain jo avomiehenkin toiveet nostettua. Se oli silmin nähden pettynyt. :(
Plussanneille suuret onnittelut ja Kömpiäiselle onnittelut naimisiin menon johdosta. Kaikille pettyneille tsemppiä ja plussatuulia jatkoon!
Menossa on kp 9/30 ja kohta aletaan taas elää parhaita pupuiluaikoja. En tikuttele ovista enkä muutenkaan seuraa sen tuloa, mutta yritetään pupuilla vähintään joka kolmas päivä. Eiköhän se tärppikin sieltä jossain vaiheessa ilmesty...
Kävinkin vasta eilen iltamyöhään viikonlopun pinon lukemassa ja kirjoittelemassa. Mutta pino olikin hävinnyt tuonne kauas " menneisyyteen" jo...
Eli oma napa kp 33/25-30 eikä edelleen tätiä eikä muitakaan oireita havaittavissa. Eilen testasin aamulla puhtaan negan, joten toivoisin että kp1 koittaisi pian. Ettei venyis mahdottoman pitkäkäksi tämä kierto.. Vannoin etten ovistestejä hommaa kosken kahden edellisen kierron aikana ole testiin plussaa saanut...Nyt kuitenkin alkaa olla rakennusaika pahimmillaan, joten jtp-tekniikka ei taida raksaväsymyksen takia onnistua enää. Elikkäs tuntuisi et tikutus olisi kuitenkin paras tapa olla missaamatta tärkeää aikaa=) Elikkä kysymys, millä testillä olette sen selkeän ovisplussan saaneet, eli mitä kantsisi hankkia? Ja onko ketään, joka ei olisi ikinä plussaa testiin saanut mutta silti ovuloinut ja plussannut? Kun alkoi jo pelko hiipiä mieleen, että jos en ovuloikaan?!
Mukavaa alkanutta viikkoa:)
Kävin lukemassa pinon eilen illalla ja kivasti olitte kaikki kirjoittaneet sinne :O) Itse en jaksanut kirjoittaa kun oli pikkuisen hutera olo la illan juhlimisesta ja väsy painoi silmää. Kivaa oli kyllä ja sain ajatukset hetkeksi pois vauvajutuista...
Uusi vko ja nyt sitten odotellaan tietoa olisiko käynyt niinkin onnellisesti, että saisimme plussaa? Kp. 19/27-29. Ensiviikolla kylläkin odotettavissa täti mutta täytyypä kuunnella kroppaa, mitä se sanoo... Peukut pystyyn!
Aurora: Itse tikutin ensimmäisen kerran apteekin omalla ovulaatiotestillä ja sain täysin selvän viivan kun lh- taso oli noussut. Muina päivinä oli himmeämpiä viivoja. Minulla testi toimi kyllä. Itse kokeilin testiä aikalailla testailumielellä kun halusin tietää, oliko ovis testin ja omien laskujen mukaan sekä vauvaovistestin ovisajat samat ja olihan ne kutakuinkin. Kannattaahan sinun kokeilla testiä.
Mukavaa alkuviikkoa kaikille ja plussapölyä *+++++++++*
- JP -
vähän taas noita mun hätiköityjä viestejä; siis Pepsi, mä luin tosi valikoivasti viestisi, enkä siis tajunnut ettei niitä sydänääniä vielä voi kuunnella... sorry!
Lukihäiriöinen Jessica
Voi ei Naksu, höh. No mut, älä luovuta vielä! Pidän edelleen peukkuja, koska kaikki on mahdollista. +++++++
Ja Twiggylle myös pahoittelut. Ikävää, ettei se plussa sitten ollutkaan. Mut uutta yritystä vaan ja ehkä tässä kierrossa jo tärppää:) Toivotaan niin.
Fio: Ootko luokanopettajaksi opiskellu vai mitäs? Mihin alaan meinaat vaihtaa? Mäkin vaihdoin koulua viime syksynä, enkä kadu yhtään.
Rouva Kömpiäiselle onnittelut myös täältä!! :) Ja toivottavasti se täti suvaitsis jo pikkuhiljaa saapua paikalle. Toi kierto on jo ihan älytön.. En muista nyt, olitko käyny jossain kierron takia, tai ootko menossa??
Moolille ja Jessicalle onnea uuteen kiertoon, nyt plussia teille jo! bdbdbd
Ja yritä Jessica jaksaa töissä, kylhän sit nyt pakko on välil käyä tääl pyörähtämäs:)
Aurora: Älä säkään vielä heitä kirvestä kaivoon, jos tätiä ei näy, niin voihan se plussa vielä tulla:) bdbdbd mut jos ei tule, ni tulis ees se täti, et pääsette uuteen kiertoon.+++++
Jepen: Peukut on pystyssä täällä. Toivottavasti se plussa sieltä tulee:)
bdbdbd
Kaikille enskoille iiiiiso hali ja rutistus. Plussasäteitä tasapuolisesti kaikille:) +++++++++++++++++++++++++++
unohdin perjantaina tikuttaa ovista, enkä pahemmin hermoillut sen suhteen, kun en uskonut että ois voinut vielä näyttää plussaa. Tämä aamuna kuitenkin lämmöt 36.4, kun tavallisesti ennen ovista 36.3 tai alle!
Ja nyt kun rupesin miettimään, niin perjantaina oli kuitenkin kp 19, joten lyhyemmän mukaan ois voinut ollakin ovis jo!!
Samperi, jos sit ovis olikin viikonloppuna: ei pupuiltu yhtään, kun olin kaverin luona viikonloppua viettämässä! La ja su testi näytti negaa. Toivottavasti ne lämmöt on huomenna alhaalla, tää voi olla joku tilapäinen nousukin, kun on alkukierrosta niitäkin ollut... Ja hitto, jos olis ollut jo plussaa, kun mun piti mennä niihin labrakokeisiin viikon kuluttua ovistestiplussasta! Meneekö nekin nyt sit pieleen?
Muita oviksen ohitusoireita ei kyllä vielä oo eli tissit ei kipeet, paitsi kun oon kauhuissani puristellut niitä ja pelännyt, että kipeytyvät, mikä tarkoittaisi sitä että ovis oli ja meni!
Vitsit mä kyllä ruoskin itseäni, jos mokasin itse tän kierron!
Diotima kp 22/29-46
Voi ei, miten kurjaa, Naksu! Harmittaa tosi paljon sun puolesta! *halaus* No, toivotaan parasta ensi kierrossa, jos täti nyt tulee. Toisaalta onhan se silti yksilöllistä, miten reagoi niihin testeihin eli jospa raskaus ei välttämättä vielä näykään siinä apteekin oma-testissä. (elättelen vielä toiveita..)
Pahoittelut myös Fiolle!
Onnea vaan paljon rouva Kömpiäiselle!!
Omaan napaan sen verran, että plussa varmistui tänään ihan vahvaksi. Laitan Dio tässä jossain vaiheessa sen viestin esittelypinoon.
Täytyy nyt kyllä hehkuttaa greippimehun ja vitamiinien puolesta. Join joka päivä tässä kierrossa greippimehua ja sen lisäksi söin niitä multi-tabs 2+ vitamiineja ja laitoin miehenikin multivita-kuurille. Lisäksi vielä nautin jossain vaiheessa vähän sitä punaviiniäkin..
Plussapölyä ja voimia kaikille!
Espree
Liian nopea entteri sormi
Elikkäs onkein paljon onnea espreelle vauva uutisista
ja rouva köpiäiselle rouviintumisesta myös!
Omassa navassa on niin tylsä vaihe menossa että ensimmäinen luomu täti on aloittelemassa kyläilyä ja vierailun loppua tässä kovasti odotellaan että pääsisi tutkailemaan uusia tuulia plussaisia toivottavasti!
Odottavan aika on pitka..
Onnea siis rouva kömpiäiselle!
Ompa tämä tänään taas vaikeata = )
Eli toi aloituksen moka sopii just tähän aamuun... Eli pieleen meni!! Puhdastakin puhtaampi negahan se siihen apteekin omaan ilmestyi.. Ja kohta lorahtaa! Eli jännitysnäytelmä päättyi mitä tylsimmällä tavalla.
Espreelle onnittelut!