Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##syysSÄTEET maanantaina" "

06.02.2006 |

Voi ei miten huonoja uutisia täällä onkaan:( Jonzu olen todella pahoillani, ei osaa muuta sanoa, eikä varmaan mitkään sanat lohduttaisikaan :((

Nyt unohtui kaikki muu mitä piti sanoa, joten myöhemmin sitten.

nellariina

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sinua Jonzu mietin jo heti aamusta. Toivotaan vielä, että se olisi harmitonta. Mutta jos sitä itseään on, niin haleja osaan vaan lähettää. :(

Meillä pakkasta -25 ja ei auta kun kiskoa toppahousut päälle ja viedä koira ulos. Sitten töihin.. Tänään kyllä sellainen olo, ettei huvittais.. Ja se on harvinaista.

Maanantaita kaikille,

mallariina ja masulainen rv 17+0

Vierailija
2/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi täytyy lähettää Jonzulle voimahaleja!

Pakkasta tuntuu kyllä olevan täälläkin ihan tarpeeksi. Koko viikonlopun viettänyt sisällä, kun esikoiselle pukkasi taas flunssa. Tuntuu olevan taas liikkellä...

Viikonloppuna oli juttelua myös mahan kasvusta toisissa raskauksissa. Itse odotan toista, ja maha on kyllä jo erotettavissa. Yksi kaveri poikkesi perjantaina, ja huomautteli tuosta mahasta :)

Kirpeät pakkasterveiset kaikille!!!

Anu ja rv 11+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonzu minullakin on ollut mielessä tässä heti herättyä. Toivottavasti ei olisi ollut sitä mitä niin pelkään, vaan että hän olisi päässyt pelkällä säikähdyksellä. Voimia ja halauksia, jos pahin on tapahtunut.

Täällä myös pakkasta on -25 ja ei yhtään huvitä lähteä ostoksille kaverin kanssa vaikka niin puhuttiin. Ei kuitenkaan ilkeä toppahousuissa kaupoille mennä. No eiköhän me ostoskeskuksissa olla enemmänkin ja selviää tuolla hengissä. Aateltiin kierrellä kaupoilla, käydä syömässä ja elokuvissa.

Ei mitään muuta ihmettä. Poika nukkui yön aika kivasti yskimättä ja itsekin oon vähän pirteämpi. Vauva eilen illalla liikkui enemmän, mikä helpotti mieltä. Oli pari päivää vähän hiljaisempi.

Kaikille mukavaa pakkaspäivää!

Kidelma rv.18

Vierailija
4/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen opiskelumotivaationi on kadonnut? Täällä on vielä hetken verran sunnuntai-ilta ja yritän opiskella huomiseen tenttiin. Myöhäinen ajankohta on enemminkin osoitus saamattomuudestani kuin ahkeruudesta... Koko tentti on tuntunut niin toisarvoiselta tämän raskauden rinnalla. Hyi minua. Yritän ryhdistäytyä. Ja kun pitää jaksaa opiskella ihan kesään asti, niin ei ehkä kannata aivan vielä aloittaa lusmuilua :)

Luin juuri erään keskustelun netistä (en täältä), jossa joku kutsui 12 viikkoista sikiötä kasaksi soluja. Minusta kyllä tämä lapsi on jo ihan oikea ihminen, tuntui melkein loukkaavalta moinen rinnastus. Kasa solujahan sitä ollaan jokainen, mutta oma lapsi tuntuu heti alusta paljon enemmältä, ainakin itsestäni. Vähän sekava selostus, mutta mietin tässä, miten näen ja koen tämän kasvavan lapsen oikeana ihmisenä jo alkumetreiltä.

Anu82: kiva tietää, että en ole ainoa, jolla vatsakumpu työntyy toiveikkaana esiin. On tosiaan häkeltävää ekaan raskauteen verrattuna. Asiaa ei voi salata enään. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Mars mars takaisin opiskelujen kimppuun (plaaaaah).

Vierailija
5/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluksi Jonzulle valtavasti voimahaleja ja toivon sydämestäni, ettei kyse ole pahimmasta!

Olivia: Onneksi vuotosi loppui ja toivottavasti se pysyy nyt poissa!

Pakkasta tuntuu olevan joka puolella, täälläkin eletään -25 asteen pakkasessa. Koiruudet pääsevät vain ihan pienille lenkeille, kun niiden reppanoiden tassut palelevat. Mulla on nyt vapaapäivä mutta eipä tässä taida voida ulkoilua harrastaa. Pitänee siis paistaa sämpylöitä. En olekaan niitä tehnyt pitkään pitkään aikaan.

venla rv 10+5

Vierailija
6/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Olipas ollut vilkas viikonloppu, mutta sehän on vaan hyvä. Ihan tarkoituksella en avannut konetta koko viikonloppuna kun mieskin oli reissussa jotta en ihan tule riippuvaiseksi tästä...

Paljon oli tapahtumia ollut. Toivottavasti JONZU se vuoto ei ollut sitä itteään vaan jotain ihan muuta. *voimahalaus*

Mites sen OLIVIAn vuoto?

NELLARIINA oli ollut lapsivesipunktiossa ja terve tyttönen sieltä tulloo. ONNEA kovasti. Mekin ollaan mietitty että kaikki mahdollinen otetaan vastaan mitä saadaan. Tietää sit aiankin onko lapsi terve.

Eilen tuli sellanen pelko persiiseen, että mitä jos masuasukki onkin kuollut tai jotain kun huono-oloisuuskin on kadonnut. Nyt tosiaan ei huonovointisuutta ole ollut koko viikonloppuna eikä tänäkään aamuna. Tosin viikkoja tulee huomenna täyteen 10 joten olisko sillä jotain tekemistä asian kanssa?!? Loppuviikolla mulla olis se lääkäri ja nyt kysyn kyllä että kuunnellaanko jo että saadaan varmuus onko kyydissä joku... Mua pelottaa vieläkin ajatus, että tää mun raskaus on vaan luonoäidin joku pikku kepponen...

Pirkanmaalla kylmä eli -24. Taidan hautautua peiton alle kun ei oo mikään pakko lahteä vielä mihinkään.

Hei ny!

-Taelsa-

Vierailija
7/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#FF4500]Telsa: Kyllä se pikkuinen ihan kunnossa on, eihän se huono olo välttämättä jatku tuon pidempään :) Mutta ymmärrän kyllä huolesi, tämä raskausaika on yhtä huolehtimista. Toivottavasti lääkäri saa sydänäänet kuuluviin niin saat varmuuden. Onko siellä mahdolisuutta ultrata? Ajattelin vaan jos ei äänet vielä kuulu niin näkis ainakin.

Punktiosta tosiaan tuli hyvä tulos, mutta pitää muistaa että tyttö on kromosomien ja parin muun sairauden osalta terve, muita punktio ei kerro. Tämä lisäyksenä koska yhdellä toisella palstalla kun hehkutin että meille tulee terve tyttö. Heti tuli kommenttia ettet voi olla varma ja hullua mennä tollaseen tutkimukseen yms. paskaa sato niskaan :(

Ei siis saanut iloita tästä :( Tokihan minä tiedän mitä tutkittiin ja mitä selvisi. Kyllä sai taas moni kommentillaan pahan mielen aikaiseksi. Ihan hirveä ihminen olen kun halusin selvittää onko lapseni terve.

Mutta se siitä, pakkasta on täälläkin. Yritän ajatella että enää tämä kuukausi ja sitten alkaa jo kevät tehdä tuloaan :) ja kesä- ja äippäloma.

Jos lähtis sitten ruokkikselle...

nellariina 18+1

Vierailija
8/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt perillä viikonlopun tilanteesta.. Jännitystä Jonzun kanssa ainakin. Toivottavasti asia on ratkennut jo... huoli on suuri.

Nellariina: Kyllähän nuo sikiötutkimukset herättää aina suuria tunteita. Jotenkin sitä itse yrittää ajatella, että kai ihmiset saa itse tehdä mitä haluaa kun kerran niihin on täällä mahdollisuus. Mutta sitten se on varmaan väistämättä se kauhukuva mielessä, että jos sieltä paljastuu jotain ja sitten päädytäänkin raskauden keskeytykseen.. tai joudutaan ainakin miettimään sitä, ja mikä stressi siinä sitten onkaan. Ulkopuoliset ajattelee tuota juttua suoraan sinne asti ja päättelee, että automaattisesti ihan jokainen on lopettamassa raskauden, jos jotain poikkeavuutta todetaan. Automaattisesti hirviö, jos tutkimuksiin haluaa.. :( Ja kun ne on kaikki mahdollisuuksia, mitä meille kaikille tarjotaan - ei näissä voi toisten päätöksiä arvostella, on niin vaikeita asioita. Se on sellaista omiin ajatuksiin vertailua: kun en minä tee tutkimuksia, en kestä muita jotka tekevät. Omituista, mitä tuo pää kehitteleekään asioista, jotka eivät itselle oikeastaan kuulu. Varsinkin vanhempien odottajien halua osallistua noihin tutkimuksiin pitäisi mun mielestä ymmärtää... Sitä on ehkä joskus vaikeampi sulatella (omassa sekopäisessä ja kierossa mielessään), että ihan nuoret ihmiset tekevät kaikki mahdolliset tutkimukset. Älä kuitenkaan pahoita mieltäsi enää - olet oman päätöksesi tehnyt ja ollaan nyt kaikki iloisia hyvistä tuloksista :). Ainakin suuri osa ongelmista on poissa luvuista, eikä tarvitse pelätä niistä ainakaan turhaan. Ja se on sitten ihan varma, että tyttö sieltä putkahtaa maailmaan :)

Meillä puhutaan koko ajan pojasta ja mietitään poikien nimiä. Miksiköhän? Mun mies taitaa olla innokkaampi ajattelemaan, että poika tuosta meidän esikoisesta tulee. On kuulemma parempi niin kuin että jos tulisi tyttö. Hmph. :D

Vierailija
9/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii, en minä enää ajattele koko asiaa, enkä mieti mitä muut ajattelee, koska se oli meidän oma ratkaisu. Tosiaan monet ajattelee heti että jos haluaa selvittää mahdollisen downin, ollaan valmiit myös aborttiin jos se oliskin. Eivät ajattele että jokainen meistä on yksilö ja joku haluaa valmistautua etukäteen sellaiseen, kun se mahdollisuus kerran on. En minäkään tuomitse niitä jotka ei missään nimessä menisi tutkimuksiin ja siksi toivon ettei myöskään minua tuomita.

No nyt ei enää aiheesta :) kiehahti vaan kun tosiaan tuolla toisella sivustolla sain lokaa päälleni, enkä samaa haluaisi täällä. Toki oman mielipiteen saa sanoa :)

Miehet ne taitaa monesti haluta sitä poikaa. Meillä mies piti tärkeänä sitä että lapsi on terve. Mutta kun tieto tytöstä saatiin, tuumas ettei pääse vieläkään ostamaan sitä radio-ohjattavaa autoa :) Jos poika olis tulossa niin olis varmaan jo hakenu sen auton.

ja taas menoksi....

Vierailija
10/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Jonzulle hirveän suuret pahoittelut. =( Kyllä tuli tippa linssiin viikonlopun kuulumisia lukiessa. Minä jäin kuitenkin vielä toiveikkaana ajattelemaan, että josko se olisi sitä jonkun mainitsemaa istukkaa¿? Tule kertomaan kuulumiset sitten, kun siltä tuntuu.

Nellariinan kokemuksista tuli myös paha mieli. En voi ymmärtää, miksi ihmisten pitää ehdoin tahdoin aiheuttaa toiselle paha mieli. Joskus itsellänikin tekee mieli pikkumaisuuksissaan tuoda esiin, ettei ymmärrä jonkun ystävän ratkaisua (siis vaikka raha-asioissa), tms. Olen sitten kuitenkin ajatellut, että mitä siitä voittaa? Ei mitään, päinvastoin: ystävälle paha mieli. Ei kai se ystävyys tarkoita sitä, että päin naamaa (eikä varsinkaan selän takana) arvostella toisten ratkaisuja. Olen päättänyt, että niin alas en vajoa, vaikka kuinka olisi joskus omasta mielestään ¿viksumpi¿. Sitä paitsi kolikolla on aina kaksi puolta.

Tietysti nettikeskustelut ovat vähän eri juttu kuin ¿perinteinen¿ ystävyys. En kuitenkaan koe tarvetta täälläkään arvostella toisia. Ja mitä siihen Nellariinan asiaan tulee, niin en voisi kuvitellakaan, että itse olisin tehnyt jotenkin toisin kuin Nellis! =)

[color=violet] Mutta sitten positiivisempia juttuja. Ilmeisesti kuumeilupuolella on taas tullut hurjasti plussia, ihanaa! Täytyy mennä sinne lukemaan pinot. Tänne heti sieltä kirjoittelemaan plussanneet ja muutkin!!! ==)

Ja sitten uskokaa tai älkää¿ Soitin TAAS neuvolaan *nauraa itselleen*. Ne ihan oikeasti saa varmaan siellä hepulin. Selvisi sitten se rokotusasia (jonka selviämistä en jaksanut odottaa ekaan kertaan): mitään rokotuksia ei anneta koko raskausaikana, jollei ole ihan pakko. Elikkäs jahka ultrassa todentuu (toivottavasti) tämä raskaus, niin perun meidän häämatkan Thaimaaseen. Tilalle ajattelin sitten ehkä Pariisia, koska siellä ei tarvi mitään hepatiittirokotuksia, ja jäykkis-riskikin lienee ihan samaa luokkaa kuin Suomessa, kun ei ole sillä tavalla ¿lämmin¿ maa. Ainakaan huhtikuussa. Ja onhan se romanttinen paikka. ♥

Selvisi samalla soitolla kunnolla se ultra-asiakin¿ Eli ekalla kerralla ei vielä ultrata. Hyvä, että tuli varattua yksityiselle aika, johon ¿ENÄÄ¿ kaksi viikkoa, jihuu! Pakko nyt kyllä mennä, että tosiaan selviää matka-asiakin varmaksi.

Huomenna lähdenkin työreissulle, eli en taas pinoon pääse ennen viikonloppua. Oikein lämpimiä ajatuksia teille kaikille koko viikoksi!

T. Pyrtsi 5+2 (jee, viikko vaihtunut!)

Vierailija
11/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pikkuhiljaa nämä päivät pyörivän enemmän ja enemmän kyseisen sivuston kimpussa :)

Tammikukalla oli opiskelumotivaatio ja nellariinalla työmotivaatio kateissa: voin myös ilmoittautua niihin! Tai motivaatiota olisi saada kaikki valmiiksi ennen kesää, mutta se aloittaminen on pahinta!

Kävin tuossa lukemassa rauhassa viime viikon pinoja (mulla siis oikeesti tylsää) ja huomasin, että joku oli ns. sortunut tupakkaan. No voin tunnustaa myös, että lauantaina lähti hermot sauhuina ilmaan. Nyt kyllä kaduttaa toooooodella paljon. Mutta avokin sanoin; parempi ehkä se yksi sauhu kuin iänikuinen kiukku asiattomia kohtaan.

Meilläkin muuten avokki puhui koko esikoisen raskauden ajan pojasta. (Me ei tiedetty sukupuolta etukäteen) Perusteli " vaatimuksia" siten, että hän tarvii työkaverin, ja tytöistä ei siihen ole :) (hänen mielikseen tuli poika) Nyt kuulemma saa tulla tyttö, niin olisi minullekin seuraa.

Täytyy yrittää löytää rohkeutta, että uskaltaisi kävellä kahvilaan.....

Vierailija
12/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sämpylät paistettu ja niitä jo vähän maisteltukin. Pääsi taikina kohoamaan vähän liikaakin, kun juuri sattui kaveri soittamaan ja jutellessa hujahti melkein tunti.

Tuohon testi- ja tutkimusasiaan olen samaa mieltä, mitä tällä muutkin ovat sanoneet: ovat jokaisen oma asia ja kukin tekee niin kuin hyväksi kokee. Tuttavapiirissä on sekä sellaisia, jotka eivät ole mihinkään testeihin eivätkä np-mittauksiin tms. menneet sekä niitä, jotka ovat kaikki tutkimukset käyneet. Onneksi kummatkaan eivät ole toisiaan valinnoista mitenkään mollanneet vaan ovat sitä mieltä, että jokainen tekee ratkaisunsa itse eikä siihen ole muilla nokan koputtamista. Harmi Nellariina, että sait ryöpytystä niskaasi, sitä tuntuu aina joskus myös näillä vauvan sivuilla olevan. Onneksi ei sentään meidän säteiden pinoissa.

Pyry: Pariisi kuulostaa aivan ihanalta häämatkakohteelta myös. Eiköhän Eurooppa tosiaan ole jäykkäkouristusriskin suhteen samaa luokkaa kuin Suomikin. Kansanterveyslaitoksen (www.ktl.fi sori en osaa linkkiä tehdä) sivuilta muuten löytyy hyvin tietoa odottajien (ja muidenkin) rokottamisesta. Kävin sieltä katsomassa itsekin hepatiittirokotukseni vahvistusrokotteeseen liittyviä asioita. Esim. osoittesta http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/oppaat_ja_kirjat/rokottajan_ka…

löytyy tieto, että jäykkäkouristusrokotuksia annetaan odottaville äideille yleisesti maissa joissa esiintyy vastasyntyneillä jäykkäkouristusta mutta länsimaissa niitä annetaan vain, jos on iso riski saada jäykkäkouristus.

Mutta nyt taidan lähteä katsomaan, josko pakkanen olisi yhtään hellittänyt.

venla

Vierailija
13/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitin alkuun http-hommankin. No, opin taas jotain uutta :)

Vierailija
14/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ostettu B-vitamiini taitaa vielä ällötykseltä terän, mutta hutera olo jatkuu silti... Onneksi ukkeli jaksoi lukea kirjoja niin ei ennättänyt panna koko taloa ylösalisin

Viime yönä mulla oli mahassa sellaine viiltävä kipu ja sitten jotain pientä kipua. Keljua. Tietääkö kukaan onko se normaalia? ja jos tulis keskenmeno niin tuleeko välttämätäää vuotoa vai ei? Sellaista pientä vuotoa mulla oli jokus viikolla 4, ennenkuin tein testin, mutta en ole siitä ollut huolissani. Alunperin meinasin lähteä tänään kertomaan pomolle, että turha odotella syksyllä töihin, mutta tuli sitten olo, että enpä tiedäkään, odotellaan vielä.. Harmi kun ultra on vasta ikuisuuden päästä...

Tämä oli nyt näköjään aika vali vali viesti... Sorry

Pakko lähteä syömään jotain

t. K rv8 + esikoisukkeli 1v3kk

Vierailija
15/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut tuo Jonzu mielessä koko päivän.... :( Toivoisin niin kovasti, että hän tulisi ilmoittamaan, että olikin säikähtänyt turhaan... Ilmoittelehan itsestäsi heti kun vaan jaksat!

Taelsa, eiköhän siellä masussa ole kaikki ihan kunnossa vaikka ei nyt juuri enää pahaa teekään. Muistan hyvin nuo viikot kun sitä oli ihan hermona, että onko siellä mahassa ketään. Koko ajan kuulosteli omaa kroppaa. Nyt vasta kun liikkeet tuntuu, niin olen jotenkin osannut rauhoitella itseäni, vaikka voihan sitä vieläkin tapahtua mitä vaan. Sitä se on tämä äidin huoli. Huolet ei suinkaan lopu synnytykseenkään vaan siitähän ne vasta sitten alkaa....

Nellariinalle onnittelut tytöstä ja hyvistä punkiotuloksista! :) Niistä asioista on monta mielipidettä. Itsekin kävin np-ultrassa ja varmasti punkiota tarkkaan olisin harkinnut, vaikken aborttia olisi pystynyt tekemäänkään. Mä kun olen sellainen, että kaikki otetaan vasta mitä annetaan. Tosin jokainen tekee omat päätöksensä, enkä minä niitä lähde tuomitsemaan. Mielestäni tuomitseminen ei ole kenenkään meidän asia.

Tammikukka ja nellariina painivat siellä motivaation puutteen kanssa. Mulla oli sellainen puute jo loppuvuonna, joten päätinkin sitten olla jatkamatta määräaikaista työsuhdettani ja jäädä kotiin. Nyt tuo motivaationpuute on seurannut minua kotiinkin...kaikki kotihommat jää viime tinkaan. Ei kiinnostais sitten yhtään tehdä kotitöitä. Täällä netissä on paljon kivempaa! :))))

Anu, tuskin nuo yhdet sauhut kamalan vakavaa on. Minä tyhmä olen polttanut kahdessa ekassa raskaudessa aina silloin tällöin. Nyt sitten päätin, että kolmannen raskaudessa en polta ja rv:n 5 jälkeen en ole yhtään tupakkaa polttanut. *on ylpeä itsestään* Toivottavasti tuo koko sauhuttelu jää sitten kokonaan pois kuvioista. Nyt ennen raskautta en polttanut kuin 1-3 tupakkaa päivässä ja vasta sen jälkeen kun pojat meni nukkumaan. Eli ensimmäisen tupakan poltin vasta n. klo 21.

Mulla on huomenna viimeinkin se rakenneultra! Oon oottanu sitä niin kuin kuuta nousevaa. Mies lähtee aamulla Helsinkiin kursseille ja siitä syystä minä menen ultraan taas yksin... Se vähän harmittaa, mutta pitää pyytää kuvia miehelle mukaan. Toivottavasti siellä ei ilmaannu mitään ikävää. Se ultra on vasta klo 15 ja sen jälkeen lähdenkin sitten poikien kanssa mun äidin luo loppuviikoksi. Yritän käydä vaikka iltasella sitten kertoilemassa ultrakuulumisia.

Mutta nyt menen leipomaan sämpylöitä.

[color=red][size=6]♥[/size][/color] mirju ja pikku-pööpöti 21+1

Vierailija
16/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun odottajille huomio! Lehdessä oli ilmoitus Merioulun uudesta yksityisestä neuvolasta, jossa on ilmainen tutustumiskäynti ja ULTRA helmikuun ajan! Jos haluatte alkuraskauden ultraan, niin tuossa olis ilmainenkin vaihtoehto. Tuolla kesäkertuissa oli jo kaksi ajan varanneet ja toinen menee jo tänään ja toinen huomenna.

Pyrylle vielä, Pariisi on varmasti ihana paikka! Mun sisko opiskelee siellä, mutta vielä en ole ehtinyt hänen luona vierailemaan. On varmasti kiva paikka ja paljon nähtävääkin!

Vierailija
17/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonzu: Täältä lähetän kaikki mahdolliset sympatia- ja voima-ajatukset sinnepäin. Toivon kuitenkin minäkin vielä parasta sinun tilanteeseesi.

Kaikille työ/opiskelumotivaationsa kadottaneille piristäviä säteitä****

Meillä sitten oli tänään se tytön lääkäri ja korvatulehdushan siellä oli. Nyt sitten vaan odotellaan kuurin vaikutusta, josko kohta päästäisiin taas normaaliin päivärytmiin.

Enempiä en taaskaan jaksa kirjoitella... elättelen toiveita pienistä päiväunista, tyttö kun ei suostu edelleenkään nukkumaan:( Tänään sentään söi jo maitoa ja velliä:)

Jaja ja pikkarainen rv 17

Vierailija
18/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]

JONZULLE ja OLIVIALLE jaksuja!!!! Toivon että kaikki kääntyy parhain päin... *voima haleja*

[color=red]Tiedän meinaa tosissaan tuon huolen vuodosta vaikka minulla se ei niin runsasta ollutkaan. Mutta nyt ultran jälkeen olo on ollut paljon parempi, edelleen tulee välillä sitä tuhrua mutta uskon että kaikki menee hyvin, ainakin 90% minusta uskoo, välillä tietty pelko vie voiton.

Ja minä kanssa suosittelen tätä alkuraskauden ultraa, helpottaa ja konkretisoi huomattavasti tätä raskautta ja uskoa uuteen elmään. Ihana tunne ♥ Joten lykkyä tykö Pyrtsi! Aika matelee siihen ultraan mutta kyllä ne päivät ihan oikeasti vaihtuu ;)

Ja Mirjullakos se ultra oli huomenna, ihanaa ja onnea kovasti! Yritähän ehtiä tulla kertoo uutiset!

Nellariinalle onnittelut tytöstä ja hyvistä uutisista. Tämä on sellainen aihe että siihen on vaikea sanoa mitään ennenkuin tulee tilanne kohdalle. Itse kyllä olisin mennyt myös lisätutkimuksiin jos olisi suositeltu ja ollut mahdollista. Mutta jokaisella meistä on oikeus juuri siihen päätökseen minkä valitsee ja kokee parhaaksi.

Ja kyllä sillä Hippiksen babylla on kaikki hyvin :) Mullakin on väsymys kaikonnut ja pahaolo tulee oikeastaan vain silloin kun en ehdi syödä tarpeeksi usein. Joten aikas seesteinen olo on.

Mutta nyt tsekkaa makaronilaatikko uunista...nälkä jo olis! Ja sit illalla jumppaan, PYRY; en tosiaankaan ole enää ollut niin aktiivinen jumppaaja mutta yritän reipastua, pe olin pumpissa ja ihan hyvin jaksoi, JEE!!! Tänään voimatotal steppiin, pitänee hyppiä rauhallisesti, muuten nuo ulokkeet tuossa edessä räjähtää ;)

Reipasta mahankasvattelu viikkoa kaikille!

Terkuin Kathy ja Viuhti rv 9+2 (menen nyt ultran mukaan ;) )

ps. Eka neuvola torstaina, jee...

Vierailija
19/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäädä viikonloppu päälle, väsyttää ja vetämätön olo. Nyt saa tosin löllöilläkin illan, kun käytettiin miehen kanssa koira juoksemassa heti töiden jälkeen.

Mirjulle onnea huomiseen rakenneultraan! Mulla se on tasan kolmen viikon päästä. *malttamattomana*

Jaja; hyvä, että neidin sairastelun syy selvisi ja saitte lääkkeet.

Kaisa; harmi tuo matkan sairastelu, mutta mukavaa, että teillä oli muuten hyvä reissu. Mua kyllä himottaisi nyt ihan joku rantalomakin, vaikken sellaisista yleensä ole niin innostunut. Saisi vaan lepäillä, syödä hyvin ja nautiskella ilman sen kummempaa stressiä nähtävyyksistä. :) Mutta taitaa meidän lomailut jäädä vauvan syntymän jälkeen, paitsi sinne Lappiin mennään huhtikuussa.

Nyt olo on aivan kuitti, joten sohvalle makoilemaan.

Hyviä vointeja kaikille säteille! *Jonzua vielä ajatellen*

mallariina ja masulainen rv 17+0

Vierailija
20/22 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelun merkeissä, menin viimein yhdeltä nukkumaan. Muksu herättelikin sitten reippaana jo klo 7.30, vaikka minä kovasti yritin ehdotella, että tule tänne äidin viereen köllimään. Laittoi yölampun päälle ja sanoi, NO NIIN! Ei siinä auttanut muuta kuin nousta.

Meilläkin on kesäloma mielessä jo nyt. Pikapuoliin miehen pitää ilmoittaa mitkä viikot haluaa olla lomalla. Tänä vuonna onkin ruhtinaallisesti lomaa, yhteensä 6 viikkoa. Tupla viime kesään verrattuna. Ajateltiin niin, että säästää 5 viikkoa vauvan syntymän tienoille ja pidetään yksi viikko kesällä, kun vielä yksilapsisena perheenä päästään menemään. Ongelma on vain, että en tiedä millaisessa lomakunnossa olen esim. heinäkuun loppupuolella, LA on 30.8. En halua elokuulle lomaviikkoa jättää, esikoinen syntyi melkein 2 vko etuajassa.

Yleensä olemme telttailleet, mutta mies sanoi, ettei vie minua minnekään ison mahani kanssa telttailemaan :) En nyt niin innoissani siitä edes olisi. Tuskin mahtuisin edes makuupussiin, sen verran iso olin viimeksi ainakin. Yksi vaihtoehto olisi vuokrata mökki yhden järven rannalta, mutta sinne on 5h ajomatka. Paikka on kiva ja siinä on pieni leikkipuistokin aika lähellä ja kalastusmahdollisuus (mies kalastaa). Pitäisi päättää nopeasti, tai ei jää kuin luu käteen. Tuo ajomatka on vain hurjan pitkä, varsinkin meidän perheen " tila-autossa" , hih.

Miten muut, oletteko ajatelleet tehdä jotain kesälomalla ennen vauvan syntymää vai pysytellä pihapiirissä?