Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vauvan mutta mies ei. Mitkä konstit käytössä

Vierailija
05.02.2006 |

Asumme yhdessä, mutta emme ole kihloissa tai naimisissa. haluan vielä ainakin yhden lapsen tai useammankin jos hyvin käy. Suhteemme on hyvä, mutta miehellä ikää sen verran enemmän ettei eläkepäivät teini-isänä kiinnosta. Itse olen parhaassa synnytysiässä. Meillä muutama teini ja uhmaikäinen talossa. Hankkiako vauva vahingossa vai vaihtaa mies vai unohtaa vauva-ajatukset ja keskittyä itseensä kun teinit muuttaa pois, tyhjältä tuntuu elämä yhden lapsen kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
2/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne myös sinun lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä lapset jotka jo on on edellisestä liitosta molemmilta. En halua lasta sitoakseni miehen liittoon. haluan lapsen en liittoa josta en lapsen vuoksi pääse eroon tarvittaessa. Ero äskettäin oli raskas juuri lasten vuoksi ja haluan lapsen vain itselleni. Mites keinohedelmäitys, vai hankinko yhdenillan seuraa. Hyi yök en haluaisi.

Vierailija
4/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on takana niin suuria elämän muutoksia, että voisit ihan hyvin vuoden odottaa ja antaa kaikkien rauhoittua. Hanki sitten vaikka keinohedelmöityksellä jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sen verran merkittävä iso asia, että se kannattaa keskustella perusteellisesti läpi ennen yhteenmuuttoa? Miksi hirveellä kiireellä muuttaa ensin yhteen ja sitten vasta alkaa miettimään parisuhteiden tärkeimpiä asioita.

Vierailija
6/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omia yhteisiä lapsia ja olen miettinyt miten voisi ehkäisy pettää, mutten ole keksinyt aukotonta systeemiä. Kaikesta voi jäädä kiinni. ; ))))

Vierailija
7/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on omia yhteisiä lapsia ja olen miettinyt miten voisi ehkäisy pettää, mutten ole keksinyt aukotonta systeemiä. Kaikesta voi jäädä kiinni. ; ))))

Tosin miehen pakottaminen isäksi " unohtamalla" pilleri tms, on törkeää!!!! Joten ehkä ei kannata. Suomessahan nainen ei joudu äidiksi vasten tahtoaan kun abortti on laillinen. Miehellä ei ole mitään valinnanvaraa.

Vierailija
8/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemalla asiat selviää. Jos on parisuhteessa on opittava tekemään kompromissejä ja luopumaan jostain itselle tärkeästä molempien. Jos ei ole valmis siihen, ei ole valmis elämään toisen ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi