Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä isästä joka

Vierailija
05.02.2006 |

nimittelee 3-vuotiasta lastaan mm. paska pääksi jos tekee jotain kiellettyä? Asiasta puhuttu-ei auta! Ilmeisesti täytyy erota tämän takia!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä huuti nyt 7-vuotiaalle vuosien varrella vaikka mitä. Kusipää yms. Minusta tuntui pahalta, mutta aina kun miehen kanssa asiasta keskustelin, homma päätyikin niin että minä valitin turhasta ja vaan vittuilen miehelle....

Vierailija
2/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä neuvoa sille hellempiä haukkumasanoja. Esim tuhma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni eivät ansaitsisi sellaista lapsuutta.

Vierailija
4/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle voi ihan oikeasti jäädä tuo mieleen, ja se voi vaikuttaa moneen asiaan tulevaisuudessa.

Vierailija
5/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että tuhma tyttö. Tarkoittaa varmaankin ihan samaa asiaa.

Ei kai sillä väliä millä sanoilla asian ilmaisee. Ei lapset ole tyhmiä ja kun lapsesi tuntee isänsä, niin osaa suhteuttaa sanomiset.

Vierailija
6/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilta vanhemmiltaan/kasvuympäristöstään. Kannattaisi siis koettaa puhua, vielä kerran ja ottaa tuota puolta esille; miltä itsestä tuntuu, jos nimitellään? kehuuko hän koskaan lasta ja millaisissa tilanteissa? Onko teidän vanhempien välit ok? Joskus se tuppaa vaan ' säteilemään' lapsiin se, jos välit ei kunnossa ja johonkin sitä pahaa oloa pitää purkaa.

Puhuminen ja asioiden tekeminen - positiivisessa mielessä on hyvä resepti jos vain itse jaksaa. Ero on se viimeinen vaihtoehto - sen voin tässä sivusta seuranneena todeta....Koeta saada tilanteeseen itsellesi ja perheellesi apuja; soita vaikka neuvolaan näin alkuun.

Vierailija
7/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttunut ihan viime aikoina tuollaiseksi. Itsellä on todellakin keinot loppu kun puhuminen asiasta ei auta. Ilmeisesti täytyy erota, en kerta kaikkiaan löydä muuta keinoa. En minäkään halua katsoa tuollaista " isää" lapsilla. Mikähän saakin ihmisen vuosien varrella muuttumaan? Ja pinnan kiristymään hetkessä?T:AP

Vierailija
8/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää asiat sisällään, niin aika varmasti se jotenkin rupeaa sieltä ulos ' puskemaan' , vaikka sitten täysin syyttömään pieneen lapseen. Suosittelen edelleen sulle, että otat ja kysyt, et onko jotain mistä olisi hyvä jutella ja sun tietää. Puhuminen ja rauhallinen kanssakäyminen pikku hiljaa on ne perusjutut, jolla voit saada homman sujumaan, jos vain itse jaksat koettaa. Mieti siis ja hae juttuapua itsellesi.

Voimia!!

-9