Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täältä perheitä/liittoja joissa mies on jäänyt kotiin hoitamaan lapsia?

Vierailija
05.02.2006 |

Minun mieheni jäi tytön kanssa kotiin ja itse pääsin ' lomalle töihin' . Ratkaisu teki hyvää molemmille; nyt vuosien ja usemman lapsen jälkeen meillä ei enää riidellä esim. siitä, ettei toinen tiedä millaista se kotona oleminen lasten kanssa on.

Kannattaa kokeilla, ainakin ne, joilla taloudellinen puoli antaa myöten. Onko muita joilla yhtä hyvät kokemukset tästä ' roolinvaihdosta' ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ei ollut vapaaehtoinen ratkaisu. Taloudellisesti pärjättiin paremmin kuin silloin, kun olin hoitovapaalla, koska miehellä hyvä työttömyyskorvaus, mutta kyllähän se työttömyys painoi miestä enkä usko, että hän kovin paljon jaksoi lapsen kanssa touhuta. Se hyvä puoli oli, ettei tarvinnut pientä viedä päiväkotiin.

Vierailija
2/4 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen työ, josta olisi ollut hankalaa olla kovin pitkään poissa kerralla. Ja mies taas halusi ehtiä viettämään enemmän aikaa lapsen kanssa ja taukoa työelämästä. Näin oltiin kumpikin tyytyväisiä, eikä tarvinnut harkita ihan pienenä hoitoon viemistä. Seuraavankin kohdalla mies aikoo jäädä hoitovapaalle ehkä jopa pidemmäksikin aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teemme miehen kanssa molemmat vuorotyötä ja eri vuoroja. Mulla toisin osa-aikainen työ, ja miehellä täydet tunnit.

Yhtälailla molemmat ovat lasten kanssa ja hoitavat kotia. Niin imurointi, tiskaus ja lasten kanssa kaupassa käynti onnistuvat kyllä molemmilta. Ruoanlaitto ei myöskään ole ollut mikään ongelma, kiitos einesten.

Lapset 3 ja 4,5 vuotiaat ja tämä järjestely ollut reilun vuoden verran.

Vierailija
4/4 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kokemus oli kaikin puolin ja kaikille osapuolille positiivinen ja mies olisi mieluusti ollut pidempäänkin kotona lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan