Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(=VANHAT PUOLUKAT HUHUU=)

05.02.2006 |

Olisi kiva kuulla mitä teille kaikille kuuluu? Hannele, JJ, Golda, Luumuhillo, Ilonalle jne jne .Kai te vielä joskus täälläkin piipahdatte...

Itselläni hieman outo tilanne: kp 32/28 ja olen jo ehtinyt kaksi testiäkin tehdä, mutta molemmat näyttivät ikävä kyllä negaa:( Nyt ei auta muu kuin odotella tätiä (ei tarttis kyllä tulla!) tai testata taas uudelleen parin päivän kuluttua. Tämä on kyllä todellista piinailua, ei voi muuta sanoa.

Vanhojen kamujen kuulumisia kaipailee Lillis=)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuitenkin toivut tuosta ja pääsette miehen kanssa yrittämään uudelleen. Voimia!

Neiti Nokkonen: Harmi, että pahoitit mielesi ja koet että sinut hylättiin. :(

Lillis:Onko plussa vahvistunut? Testaatko koska uudelleen?

Toivottavasti plussa vahvistuu!

merineito

Vierailija
22/27 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku vielä puolukoista muistaa..? Kirjoittelin syys-lokakuussa aktiivisemmin ja sitten pidin taukoa 2-3 kuukautta, kun halusin ottaa vähän etäisyyttä koko vauva-asiaan. Tammikuussa uskaltauduin taas lukemaan, kun kotona on näytetty vihreää (tai oikeastaan keltaista) valoa vauvailulle, mutta puolukantylleröt olivatkin siirtyneet muihin maisemiin. Mutta olipa kiva lukea muutaman tutun nikin kuulumisia. ISOSTI ONNEA HANNELE!! Ja Essille tärppionnea!! Ja JJ:lle tietenkin toivotaan tervettä vauvaa!!

Ja sitten hieman omaa napaa, joka voi antaa toivoa myös Haaveilijoille.. Olen kuumeillut siis aktiivisemmin nyt reilun vuoden ajan ja koittanut miestä pehmittää. Yllättäin uuden vuoden jälkeen mies näytti vihreää valoa, mutta yritys on siis tarkoitus aloittaa kevät-kesän vaihteessa. Ja nyt on odottavan aika pitkä!!

Terveiset kaikille puolukoille, teistä oli paljon apua ja tukea viime syksynä!! Kädet ristiin, että jokaisella meistä on ennemmin tai myöhemmin se oma vauveli sylissä!!

Lämpimin talviterveisin Aqua <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Onko sulla ollut keskenmenoja aiemminkin kun osasit sitä odottaa? Toivottavasti toivut pian ja jaksat aloittaa yrityksen uudestaan!

[color=darkblue]Kiitos MARIEELA, MARIPOSA, SERPPU ja NEITINOKKONEN! =o)

MARIEELALLE ja paaperolle jaksuja!

Kyselit monenmoista....... Ihan tyytyväiseltä mies vaikuttaa, tietysti vähän järkyttynyt näin pikaisesta plussasta kun minä olen hyvin alustanut tuplausta kertomalla endosta ja PCO:sta jotka minulla on ja jotka vaikeuttaa raskautumista! Hän odotti että se sitten kans kestäis vähän pitempään ja sitten ei toisaalta voinut uskoa mun olevan raskaana koska " en ollut yhtään erilainen" ! Varmistustestikin piti tehdä! Vaikka omassa päässään tietysti näin aluksi asiaa hautookin ja sulattelee niin vaikuttaa hän silti onnelliselta - ja minun onnella nyt ei tietyskikään ole mitään rajaa...

En ole siirtynyt odotuspuolelle, täällä edelleen jossain määrin seikkailen ja sitten pääasiassa siellä Puolukoiden suljetulla. En nyt näillä näkymin meinaa uuteen ryhmään alkaa tutustumaan ,vaikka voihan se olla että mieli vielä muuttuu. LA on syyskuun loppupuolella, ainakin viimeisten kuukautisten mukaan. Voihan se olla että siitä vielä muuttuukin kun plussakin tuli niin myöhään!

MARIPOSALLE plussatuulia! Toivottavasti masuasukki jo siellä odottaa koska voisi ilmoittaa itsestään kahden viivan merkeissä! +++++++++

NEITINOKKONEN anteeksi pikainen häipymisemme - jossain kohti oli viiva vedettävä kun tulijoitakin olis suljetulle ollut - pahoittelen että sun kohdalla se kävi näin! =o( Miten teillä? Ootko edelleen " puolukkatilanteessa" vai onko teillä tapahtunut edistystä? Kaikkea hyvää sinulle toivottaa

[color=hotpink]HANNELE+Valtteriina rv 6+6 [♥]

Vierailija
24/27 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkblue]Muistetaanhan me! =o) Sun nimi pyörikin edelleen esittelylistalla vaikka ei kukaan tainnu tietää mihin olit kadonnut...

Pikaista ajan kulumista sulle ja sen jälkeen rutkasti tärppionnea!

[color=hotpink]HANNELE

Vierailija
25/27 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit mikä meidän tilanne on. Meillä ei olla enää Puolukka-tilanteessa. Yksi raskaustesti tehty, mutta negaa näytti. Odottelen nyt sitten menkkojen alkua tai testailen jossakin vaiheessa uudelleen. Mies ei ole vielä hirveän innostunut, mutta vauva saa tulla, jos on tullakseen!

Vierailija
26/27 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihka ensimmäinen raskaus elämäni aikana. Mä oon vaan pessimisti ja alkuraskauden riskeistä sen verran lukenut, etten yksinkertaisesti uskaltanut olla niin toiveikas, että olisin luottanut raskauden jatkumiseen. Toki laskin viikkoja, milloin voi tehdä sitä ja milloin tätä, mutten silti vielä jaksanut täysillä uskoa jatkumiseen.

Tänään kävin lääkärissä, ultrassa ja verikokeissa. Suositus oli jatkaa yritystä vasta yksien normaalien kuukautisten jälkeen :-( *tahtoo heti*

Mutta nyt on katse jo tulevassa vaikka vatsaa vielä juiliikin ja vuotoja riittää... Kyllä tää tästä.

Vierailija
27/27 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja (edellisten kuukautisten mukaan laskettuna) huikeat 4+6!!! Ihana fiilis, vaikka täytyy sanoa, että näin toisella kierroksella se tietty hehku on poissa. Ja kun tämä kävi vielä niin äkkiä, en todellakaan uskaltanut toivoa näin pikaista raskautumista:o Eli aikalailla pää sekaisin ollaan edelleen, mutta ihan positiivisessa mielessä:)

Hyvää keväänodotusta kaikille toivottaa Lillis.

Tullaan taas kertoilemaan kuulumisia, jookos?