(=VANHAT PUOLUKAT HUHUU=)
Olisi kiva kuulla mitä teille kaikille kuuluu? Hannele, JJ, Golda, Luumuhillo, Ilonalle jne jne .Kai te vielä joskus täälläkin piipahdatte...
Itselläni hieman outo tilanne: kp 32/28 ja olen jo ehtinyt kaksi testiäkin tehdä, mutta molemmat näyttivät ikävä kyllä negaa:( Nyt ei auta muu kuin odotella tätiä (ei tarttis kyllä tulla!) tai testata taas uudelleen parin päivän kuluttua. Tämä on kyllä todellista piinailua, ei voi muuta sanoa.
Vanhojen kamujen kuulumisia kaipailee Lillis=)
Kommentit (27)
Kiva kuulla sustakin! Mulle kuuluu TOSI HYVÄÄ! Tossa muutama päivä sitten kolmen negan jälkeen testi näytti plussaa, kp 48/29-32. Kauan se kesti mutta tulihan se vihdin =o) Juu-u, kyllä se on mahdollista että testi näyttää plussaa vasta rv:lla 6!
Plussaonnea sullekin!
HANNELE
Toivottavasti saat plussaa! :)
Mä piipahteln kyllä tällä puolella varsin usein lueskelemassa näitä palstoja.
Mulla ei vauvarintamalla toistaiseksi ole mitään uutta. Mies on kyllä pehmenyt mutta mitään päätöksiä ei ole tehty toitaiseksi.
Mutta kiva juttu on, että pääsen maaliskuun lopulla miehen työmatkalle mukaan Jenkkilään. :)
mitäs mulle...eipä ihmeitä. riehakasta sinkkuelämää vietän...;) isäehdokasta ei oo löytynyt vielä, mut eipä tuota oo vielä tarkoitus niin vakasti ettiäkään...
Sulle toivon plussaa...jospa kävis vaikka samalla tavalla kuin hansulle =)
golda
Hannele-81:
Kiva kuulla sustakin! Mulle kuuluu TOSI HYVÄÄ! Tossa muutama päivä sitten kolmen negan jälkeen testi näytti plussaa, kp 48/29-32. Kauan se kesti mutta tulihan se vihdin =o) Juu-u, kyllä se on mahdollista että testi näyttää plussaa vasta rv:lla 6!
Hannele, MILJOONASTI ONNEA!! Saitpahan pitkään odottaa plussaa, mutta eikös kannattanutkin! :-) Nyt et enää joudu odottamaan! Eikös teillä ollutkin nyt tarkoitus muutama kierto kokeilla ja sit pistää homma jäihin joksikin aikaa...jos siis oikein muistan. Mutta nyt ei tartte! Onnittelut siis sinulle ja miehelle! Miltäs nyt tuntuu?!
Federica Kutuista
[color=darkgreen]Tuntuu tietysti aivan mahtavalta ja niiiiiiiin onnelliselta! Juu niinhän se oli että jos ei nyt ois tärpännyt niin sitten oisin saanu ootella kesään kun miehen mielestä lapsen syntymäpäivä ei saa olla liian lähellä joulua ;o) Mieskin on meillä yllättävän tyytyväinen vaikkakin aluksi melko järkyttynyt, kun minä oon kuulemma antanut ymmärtää että se raskautuminen ei ihan helposti käy ja sitten melkeen saman tien tärppääkin ;o) Tuli kuulemma sitten kuitenkin täysin yllätyksenä vaikka tosiaan tätikin oli 2,5 vkoa myöhässä... Mutta kyllä sitä kannatti se 2,5 viikkoa ootella, vaikka välillä meinas toivosta jo luopuakin...
HANNELE rv 6+4
Teillä se plussa sitten kuitenkin tuli todella nopeasti! Joko on alkuraskauden ultra-aika varattuna?
Lillikselle plussaisia tuulia! Toivottavasti täti pysyykin poissa ja se plussa sieltä vielä tulisi.
Täälläkin on nyt plussattu. Hirmuisesti jännittää mahtaako kaveri pysyä vielä 35 viikkoa matkassa mukana. Mutta ei kai tässä voi kun päivän kerrallaan katsoa ja parasta toivoa...
Essi rv 5 tasan
Hannele-81:oikein paljon onnea,vihdoin se pkussa sieltätuli!Minäkin kipitän ostamaan testin kun nuo mensut ei ollu mitkää normaali.Oireitakin on...Oikein hyviä vointeja sinulle ja masuasukille!=)
Joku kyseli puolukoista niin ollaan vielä täällää mutta nimellä haaveilijat,kun nämä ihan alkuperäiset puolukat poistuivat keskuudestamme=(Harmi=(Mutta todella kiva oli kuulla teistä!Paljon +++++ ja ***** säteitä!
[color=darkviolet]ESSI,
tulihan se tosiaan endosta ja PCO:sta huolimatta tosi nopeasti se plussa! [b]ONNEA HIRMUISESTI SULLEKIN JA RUTKASTI VAUVALIIMAA MATKAAN![/b] Ei ole ultraa varattuna, tuskin yksityiselle menenkään ja neuvolaankaan en ole vielä soittanut. Ootko sinä?
HANNELE
Kuulumisia: Laskettuaika huomenna ja ei mitään tuntemuksia synnytyksen suhteen. Ei supistele ollenkaan! Alkaa käydä odottavan aika pitkäksi...
Onnea tännekin paljon plussista (ainakin Essille) ja tärppionnea yrittäville :)
JJ 39+6 + Tuutti♥
Olipas kiva kuulla sun kuulumisia. Hirmuisesti plussasäteitä sulle! ~~~~~+++~~~~~ Mä en oo lukenut vauviksen palstoja enää oikeastaan lainkaan, mutta Jaanican vinkistä tiesin tulla piipahtamaan. Meillä ei oo tilanne oikeestaan muuttunut mihinkään, paitsi että mies alkaa olla tosi kypsää kauraa, puhuu mun mahasta vauvan kotina jne. Nyt vaan ootellaan sopimuksen jatkoa, että jospa sitten päästäis tositoimiin...
Luumuhillo
Ja Essille kans hirmuisesti onnitteluja plussasta! :) Vauvaliimaa ja tarrasukkia kasapäin!
[b]Ihan mielettömän paljon onnea Hannelelle ja Essille!!![/b] Sattuneista syistä pää on hieman pyörällään enkä kykene laskemaan, mutta onko teilla LA:t lokakuussa? Mulla ehkä on:) Tein juuri äsken uuden testin ja sain kuin sainkin haaleanvaalean viivan siihen ruutuun mihin pitikin! Nyt yritän hillitä itsenäni vielä muutaman päivän ennen kuin repeän liitoksistani. Ajattelin testata vielä kerran, vaikka kyllä kai se haaleakin viiva on oikea plussa=)
[b]JJ:lle[/] mahdottomat tsempit loppurutistukseen!
Ollaanpa taas kuulolla ja näkösällä, että tiedetään miten itse kunkin projektit etenee. Muutama jo hieman pehmennyt mies taisi olla olemassa, kyllä ne ennen pitkää ymmärtää mikä on oikein:)
Lillis -juuri nyt hiukan sekaisin
[color=darkviolet]PALJON ONNITTELUJA haaleasta plussasta!!! Plussahan se on sekin! Kyllä minäkin kahteen kertaan testasin vaikka mulle tuli yhtä vahva ja tumma viiva kuin kontrolliviivakin - ei sitä yhestä kerrasta voi usko todeksi =o)
Kovasti sullekin vauvaliimaa mukaan odotusmatkalle! =o)
Mulla LA on viimesten kuukautisten mukaan syyskuun lopulla. Voi olla että se aika siitä myöhästyy jos ovis olikin paljon myöhemmin, niin ku varmaan voi olettaa koska testi ei aiemmin näyttänyt plussaa! Ehkä me molemmat saadaan LOKAVAUVAT! <3
HANNELE+Valtteriina
Viimeeksi kuulin susta kun kerroit et tää oli ainoa kierto et jos tärppää tai muuten taas joutuu odottelemaan miehen myöntymistä. AIvan mieletön juttu. Mitäs mies sanoi plussasta?? Onko edes yhtään herkistyny näin mahtavasta uutisesta??
Oletko jo tuooa odotus-puolella, syyskeijuissa vai mikä heidän nimensä nyt olikaan vai onko la lokakuussa???
Täällä on viimein ylitetty raskauden puoliväli, eli kohta saan tehdä aamukampaa, heh..
T. Marieela kutuista myöskin kera Paaperon rv 20+2
[color=pink]Onnea Hannele!!!! Aivan mahtavaa että tärppäs heti, niin et joutunu oottamaan kesään asti. Ihanaa. Onnea vielä kerran ja tarrasukkia pienelle!
[color=blue]Meillä piinailu jatkuu ainakin ensi viikkoon, saa nähdä kuin käy.. Oispa kiva jos päästäs tonne odotuspuolelle samaan porukkaan. :)
Mariposa
Eli kesken meni juuri kun uskalsin riemuita alkaneesta raskaudesta. Aika rikkinäinen olo, huomenna lääkäriin. Mutta kai tää tästä, pitää vaan yrittää uudestaan.
Essille jaksamista vaikeana aikana... Toivottavasti pian tärppää uudelleen.
Hannele-81: Mahdottomasti onnea sinulle. Upeaa että teillä tärppäsi näin nopeasti!!!
On ollut vanhoja puolukoita ikävä, kun hävisitte sinne toisille laitumille! En ihan kerennyt mukaan! Olin etsimässä sopivaa kuvaa, jonka olisin voinut lähettää sinne postiin, kun joku ilmoitti että uusia ei yhteisöön enää haluta. Vähänkö v***tti hitauteni. Vähän kun vanhat kaverit olis selän kääntäneet ja hylänneet...
Kaikkea hyvää pulukoille ja toivottavasti ne miehet joskus vauva-asioille lämpenee!
Neiti Nokkonen
olen niin pahoillani puolestasi:(
-L-
Kuttulassa juoruttiin suloisia uutisia ;o) Onnea, onnea!!
Serppu/ ex serpentttiiini
Minä olen ainakin vielä virallisesti puolukka... elämässäni kun ei vielä ole tapahtunut siltä osalta mitään uutta. Mies ei lämpene ja kuume on päällä. Muiden puolesta en halua kertoilla mitään, kertokoon he itse jos haluavat. Mutta käyn tietenkin kertomassa, että huhuilit täällä meitä :)
Sulle toivon täditöntä vuotta ;) +++
Eipä mulla muuta, tylsäähän tää opiskelijan elämä on, kun on aina koulussa ja töissä :)
Moikkis ja jaksuja kevääseen.. tulen taas moikkailee :)