Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, joka rakastaa koiriaan kuin lapsia, vastailee hetken!

Vierailija
26.06.2008 |

Nyt on elämäsi tilaisuus räkyttää ja tentata ihmistä, joka "nostaa koiransa jalustalle" ja pitää niitä ihmisen veroisina! (monia koiria jopa arvokkaampina kuin joitakin ihmisiä...)

Ja kyllä, voin antaa vielä lisää kauhistelun aiheita; minulla on myös lapsia.

Antaa palaa!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole elukka-palsta... :)

Vierailija
2/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä lapsiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa eläinpalstoilla ketään kiinnostaa kysyä mitään kun kaikki palstailijat ovat samanlaisia, vai mitä..?

ap

Vierailija
4/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn minkälainen oli lapsuutesi ja olitko onnellinen lapsi?

Haluaisin aidosti tietää mikä saa ihmisen toimimaan niin että eläimet ohittaa ihmiset tai nousee edes tasa-arvoiseen asemaan. Mielestäni se on sairasta.

Lisäksi säälin lapsiasi jotka jää kakkoseksi koiralle.

Vierailija
5/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia olen imettänyt keskimäärin 11kk / lapsi.

ap

Vierailija
6/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopillani koira tuntuu olevan tärkeämpi kuin meidän lapset. Vaikka meillä välimatkaa vain 15km, tulee katsomaan lastenlapsiaan vain pari kertaa kuussa ja soittelee yhtä harvoin.

Vierailija
7/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiani ei tarvi sääliä, sillä en nosta koiria lasteni yläpuolelle vaan lähes tasa-arvoiseksi. Lapset eivät missään nimessä jää kakkoseksi! Vanhemman rakkaus lapseen ei pienene kun sitä jakaa useammalle. Oletko kuullut sanontaa "pieni on sen äidin sydän johon mahtuvat vain omat lapset"? Minä ajattelen juuri noin, poikkeuksena se että lasten lisäksi syliin mahtuvat myös eläimet.

Uskoisin että monet (ymmärtämättömät) ihmiset pitäisivät minua sairaana jos tietäisivät mitä oikeasti ajattelen, mutta se ei haittaa, en aio silti muuttaa mielipidettäni.

ap

Vierailija
8/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika vaikea uskoa että niin kävisi, uskoisin että lastenlapsia rakastan yhtä paljon kuin omiakin ja tahdon olla heidän elämässään läsnä.

Ja meillä on muuten mummi joka ei välitä (ei positiivisesti eikä negatiivisesti) eläimistä eikä silti tule tapaamaan lapsia/kutsu lapsia luokseen kuin max. kerran kuussa, eikä soittele oikeastaan koskaan.

ap

Vierailija
9/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen kaltaisesi. Tosin meillä ei lapsia ole, mutta koira perheenjäsen. Se nukkuu vieressä, on aina mukana joka paikassa.

Vierailija
10/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lemmikit ohita mitään vaan ovat suunnilleen saman arvoisia.

Miksi ei eläimestä saisi välittää ovathan he omia persooniaan josta on huolissaan ja iloitsee yhtälailla.

Tiedoksi vain. Oma lapsuuteni oli oikein onnellinen ja tasapainoinen. Perheessä oli aina koiria ja myöhemmin muitakin eläimiä.

Vierailija
11/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskoisin että ratkaisuksi muodostuisi se että koirille rakennettaisiin pihaan oma rakennus jossa ne voisivat asua.

Vierailija
12/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on välillä nukuttu vierekkäin ja aikanaan meitä oli perhepedissä 2 aikuista, vauva ja 2 koiraa..! :)

ap

(11 oli muuten ap myös)

Vierailija
13/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai veisitkö vaatteissasi koiranhilsettä jatkuvasti kotiin niin että lapset oireilevat silti?

Vierailija
14/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää millainen allergia lapsella olisi jos olisi, ja millaisia toimenpiteitä se vaatisi meiltä. Esim. minun veljelläni on astma ja hän on allerginen eläimille ja silti hän voi huoletta vierailla meillä ja nukkua jopa koirien kanssa vierekkäin sohvalla!

Uskon myös siedätyshoitoon ja siihen teoriaan, jonka mukaan allergiaa voi osittain hallita itse omalla mielellään; moni allerginen koiranomistaja ei saa oireita omista koiristaan vaikka vieraat koirat allergisoivat heitä!

Tarkempaa toimintasuunnitelmaa en osaa sanoa ennenkuin tilanne on päällä, aivan kuten en tiedä sitäkään millaista ruokavaliota meillä noudatettaisiin jos lapsille tulisi paha ruoka-aineallergia...

ap

Vierailija
15/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheessä on ollut eläinpölyä jo ennen raskautta.

Tsiisus näitä kyynikkoja riittää.

Mun mielestä kaikki jotka halveksivat lemmikkieläimiä ovat itse kylmiä, itsekkäitä kyynikkoja jotka eivät osaa tai pysty tuntemaan empatiaa saati kiintymystä toista luontokappaletta kohtaan.

Vierailija
16/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää käyttäytymistäsi joten ymmärrän miksi et osaa erotella ihmisiä ja eläimiä eri kastiin kuuluviksi.

Itsellänikin on ollut lemmikkejä, koiria, kissoja ja lintuja muttei niitä ole nostettu jalustalle. Eläimet on hoidettu ja pidetty hyvää huolta ja niitä on rakastettu mutten voi verrata ihmisiin kohdistuvaan rakkauteen. Ilmeisesti et pystyisi tekemään eläimesi lopettamispäätöstä jos se olisi ihmisperheenjäsenten vuoksi välttämätöntä.

Minä olen joutunut luopumaan eläimistä sillä ihmiset menee aina eläinten edelle.

Vierailija
17/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheessä on ollut eläinpölyä jo ennen raskautta.

Tsiisus näitä kyynikkoja riittää.

Maatalon lapsilla ei allergiaa juurikaan esiinny. Parasta lapselle olisi, että perheessä olisi jo lemmikkieläin ennen syntymää. Erittäin hyvää siedätystä allergiaa silmällä pitäen.

Vierailija
18/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaihtaisi päivääkään lapsuudestani pois. Minulla ei ole muuten mitään ongelmaa ymmärtää ihmisten ja eläinten eroja, päin vastoin! En vain arvosta kovinkaan paljon monia ihmisissä esiintyviä piirteitä, enkä toisaalta näe eläimissä sellaisia piirteitä joiden takia en voisi niitä rakastaa ja pitää perheenjäseninäni.

Minä pidän lähinnä sekopäisenä ja absurdina (tai sitten vain hyvin ajattelemattomana) ihmistä, joka väittää että KAIKKI ihmiset menevät eläinten ohi; kuinka monta koiraa olisit valmis lopetuttamaan esim. jotta Jammu Siltavuori saisi elää..?

Millainen tilanne voisi olla sellainen, jossa eläimen lopettaminen olisi välttämätöntä ihmisen takia? Kysyn vilpittömästi, koska en todellakaan pysty keksimään sellaista tilannetta.

ap

Vierailija
19/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin teorian tasolla, että jos tulisi tulipalo ja ehtisit pelastaa sieltä vain yhden elävän olennon, kumman valitsisit, lapsen vai koiran?

Vierailija
20/42 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin joskus joutuisin tilanteeseen, että joutuisin valitsemaan yhden lapsistani ja jättämään 3 lasta ja koiraa jälkeeni, en usko että pystyisin siihen. Uskon että tuossa tilanteessa me kuolisimme kaikki sinne liekkien keskelle.

Hirveä ajatus!

Jos tilanne olisi esim se että joutuisin päättämään juoksisinko naapuriin ja pelastanko naapurini vai omasta kodista koirani, pelastaisin automaattisesti oman perheenjäseneni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi