Apua, menen hierojalle tänään ja unohdin sheivata!
Sääri- ja kainalokarvat rehottaa, hävettää :( kiinnittääkö hieroja tällaiseen huomiota?
Kommentit (36)
Varmaan huomaa, mutta eiköhän hän ole nähnyt kaikenlaista. Eli sinne vain.:)
Saattaa kyllä kiinnittää, mutta haittaako se häntä tai sua? Sheivaatko myös lääkärikäyntiä varten? Haittaako gynellä siistimätön puska? Haittaako gyneä?
Onko9 tällä asialla oikeastaan mitään väliä?
Jos ei tikkuja saa sääristäsi niin tuskin haittaa.
Riippuen ihan säärikarvojen väristä, en välttämättä huomaisi mitään jos eivät ole kovin tummat. Ja kainalokarvoja en ole ikinä nähnyt kellään, kun hieronnassa yleensä maataan kädet sivulla ja kainalot jäävät piiloon.
en tuomitsisi tai mitään. Talvi on tulossa, ihan turha sheivata.
Jos olet tavallinen suomalainen nainen niin tuskin edes huomaa. Mutta jos olet kaltaiseni apinanainen, jonka kainalot ja sääret puskevat tuuheaa, paksua, mustaa karvaa niin sitten kyllä huomaa.
Äärimmäisen kiihottava tilanne hierojalle.
Oletko ihastunut hieroojasi, vai mikä oli pointti, vai onko sinulla jotenkin esimerkiksi erityisen tuuhea selkäkarvoitus? - Yhtä kaikki, jos minun hierojani alkaisi v-tuilemaan karvoituksestani, niin se olisi todennäköisesti viimeinen kerta kunhänen luonaan asioin. Ei ammattitaitoisella hierojalla ole tarvetta huomautella kenenkään karvoituksesta - tai sen puutteesta.
Pääasia kuitenkin on, että peppureiän ympäriltä on karvat sheivattu ja muutenkin tehty suolihuuhtelu ennen hierontaa. Siten hieronnan lopussa tapahtuvasta peukutuksesta tulee molemmille miellyttävä kokemus oli sitten nainen tai mies hierottavana.
Karvat kiihottavat osaa ihmisistä, osalle turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia kuitenkin on, että peppureiän ympäriltä on karvat sheivattu ja muutenkin tehty suolihuuhtelu ennen hierontaa. Siten hieronnan lopussa tapahtuvasta peukutuksesta tulee molemmille miellyttävä kokemus oli sitten nainen tai mies hierottavana.
Minulla on komea hieroja, mutta koskaan en tällaista loppuhuipennusta ole saanut
Meneekö naiset mielummin mies vai naishierojalle? Valitsetteko hierojan sukupuolen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö naiset mielummin mies vai naishierojalle? Valitsetteko hierojan sukupuolen perusteella?
Olen käynyt molemmilla. Ei ole väliä.
Onnittelut sinulle! Et ehkä itse ymmärrä, kuinka helppoa ja mukavaa sinun elämäsi on, jos sinulla on aikaa hävetä ja murehtia sheivaamattomia karvoja.
Ehkä tähän ketjuun ei satu kirjoittamaan kukaan sellainen, joka olisi suunnattoman iloinen, jos olisi jotain karvoja jonkun ihmeteltäväksi.
Ei siitä ole edes kokonaista sukupolvea , kun enemmän hävettiin posliinia kuin luomukarvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen. Joskus nojaa kylkeen ja tunnen sen ihoa vasten.
Ei muutaku annat partaterän hierojan kouraan ja sanot että "viittiks hei samalla sheivata mun karvat".
Kuule ei haittaa, on hierottu kuule kaikenlaista. Joillain on hiki, jotkut ei oo käyny suihkussa viikkoon/kuorinu ja ihosta rullaa pieniä ihotoukkia, joillain karvat, joillain arpia, joillain syyliä, finnejä, luomia... ihan sama. Sinne vaan!
T. Urheiluhieroja
Ei kiinnitä :)