HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ihmetyttää tämä Martan ulkonäön haukkuminen. Katsoin eilisen jakson ja ainakin omaa silmääni miellytti. En tosin osannut arvata, että noin paljon on keinotekoisesti parannellut, toki rakennekynnet ja ripset huomasin. Objektiivisestikin tarkastellen Martta on keskimääräistä kauniimpi.
Ei toki niin kaunis, että saisi sellainen miehen mistä haaveilee. Eikä luonteeltaan tai älyltään sellainen, että saisi haaveilemansa lihaksikkaan, komean ja menestyvän pankkiirin. Mutta keskimääräistä kauniimpi joka tapauksessa. Martalla sopisi esimerkiksi hieman omahyväinen ja itsekäs, komeahko pelimiespalomies.
Minustakin Martta on nätti ja silleen, mutta tuo luonne ja se miten täydellisenä itsensä näkee tekee tytöstä heittämällä rumemman kun mitä ulkoisesti on. Tässä sarjassa on ollut mielestäni kaksi aitoa hottista, Martan kaveri ohjelman alusta ja se kasvissyöjädeitti.
Nimenomaa se Martan tyttökaveri oli superhottis, sopisi huomattavasti paremmin tähän ohjelmasn!
Terv. heteronainen 23v.
Tsekkasin tuon Martan tyttökaverin blogin ja olen ihan samaa mieltä. Martan kaveri on ulkonäöltään 10, Martta itse ehkä 8½.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ihmetyttää tämä Martan ulkonäön haukkuminen. Katsoin eilisen jakson ja ainakin omaa silmääni miellytti. En tosin osannut arvata, että noin paljon on keinotekoisesti parannellut, toki rakennekynnet ja ripset huomasin. Objektiivisestikin tarkastellen Martta on keskimääräistä kauniimpi.
Ei toki niin kaunis, että saisi sellainen miehen mistä haaveilee. Eikä luonteeltaan tai älyltään sellainen, että saisi haaveilemansa lihaksikkaan, komean ja menestyvän pankkiirin. Mutta keskimääräistä kauniimpi joka tapauksessa. Martalla sopisi esimerkiksi hieman omahyväinen ja itsekäs, komeahko pelimiespalomies.
Minustakin Martta on nätti ja silleen, mutta tuo luonne ja se miten täydellisenä itsensä näkee tekee tytöstä heittämällä rumemman kun mitä ulkoisesti on. Tässä sarjassa on ollut mielestäni kaksi aitoa hottista, Martan kaveri ohjelman alusta ja se kasvissyöjädeitti.
Nimenomaa se Martan tyttökaveri oli superhottis, sopisi huomattavasti paremmin tähän ohjelmasn!
Terv. heteronainen 23v.
Tsekkasin tuon Martan tyttökaverin blogin ja olen ihan samaa mieltä. Martan kaveri on ulkonäöltään 10, Martta itse ehkä 8½.
Blogin nimi?
Ei tuo Martta ole muuta kuin tusinatyttö ilman tälläytymistä https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/s960x960/1211…
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Martta ole muuta kuin tusinatyttö ilman tälläytymistä https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/s960x960/12119...
Mahtava kroppa tolla. :O
T: Mies 27
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Martta ole muuta kuin tusinatyttö ilman tälläytymistä https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/s960x960/12119...
Aika lätty perse
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on todella seksikäs. Tosi hyvä kroppa ja kasvotkin ihan sievät. Tatuointi ruma.
Paljon paremmaltahan Martta näyttää ilman hirveää tälläytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danihan on selkeesti noista kivoin. Ihan hauska ja heittää noita juttuja selkeesti ihan huumorilla. Tosin se läskiperse-homma oli törkeä.
Niko, Tommi ja Martta taas kuvittelee oikeesti olevansa jotain perfectejä.
Jep, Danilla on koko ajan semmoinen pilke silmäkulmassa meininki.
Mun mielestä taas ei oo pilke silmäkulmassa, vaan hermostuneesti ilmehtii ja vääntelee naamaansa. Samaten Tommista paistaa epävarmuus kilometrien päähän. Suvi taas ärsyttää, koska pitää itteensä jotenkin niiiiin erikoisena ja mielenkiintoisena. Tavikst nyssykät ei ole mitään hänen rinnallaan. Entä Niko sitten? Ällöttää ne kaksimieliset jutut. Kyllä luonne ja jutut voi pilata melko siedettävänkin ulkonäön. Myötähäpeä on suuri kun ohjelmaa katsoo. Välillä tulee läiskäistyä facepalmit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on todella seksikäs. Tosi hyvä kroppa ja kasvotkin ihan sievät. Tatuointi ruma.
Jos miettii miten paljon sitä on leikelty ja tuunattu, niin aika säälittävä kroppa. Hoikka on, ihan tasapainoinenkin, mutta näkee kyllä, että on tehty rahalla eikä vaivalla. Ratuointi ja hiuslisäkkeet on rumat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. heteronainen 23v.
linkkiä, instanickiä?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. -Albert Einstein
Toivoisin niin, että Tommi ja Martta pääsisivät treffeille keskenään jossain jaksossa! Ois varma mätsi?
Otan silikonirinnat, laitan päälleni oikein avokaulaisen asun, olen ylipainoinen joten rintani suorastaan tursuavat näkyviin, laitan vielä treffitarran tissiini kiinni.
Ihmettelen kun miehet puhuvat tisseilleni eivätkä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin niin, että Tommi ja Martta pääsisivät treffeille keskenään jossain jaksossa! Ois varma mätsi?
Varmaan olis taas Tommin mielestä liian iso pylly. Mut tissit on jo onnex kehittyneet, hei. Martan harrastuxet olis kans plussaa, ko niis tulee niinku hei hiki, tiättex.
Kyllä sitä Jonnaa voisi vähän panna. Aika hehkullinen pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Siis herkullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis herkullinen.
parhaat päivänsä nähnyt 3-kymppinen wt suttura
Rosanna nättää ihan keski-ikäiseltä naamastaan.
Jos mun mies käyttäisi tollasia paitoja ku Nikolla, polttaisin ne roviolla. KAAMEITA!!
Kenen kanssa Elena oli treffeillä???