HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Valitseeko tuotantoyhtiö nämä deittikumppanit? Miksi, miksi ne eivät ole edes sinnepäin, mitä ihmiset hakevat? Edes joka toinen? Tulisiko liian tylsää? Kyllähän Tommista ja Astastakin draamaa saatiin, vaikka olivatkin kiinnostuneita toisistaan.
Martta lähtee treffeille innokkaana vasta kun mies on lähettänyt kasvo- ja kokovartalokuvan sekä palkkakuitin ja tiliotteen. Silloin ei haittaa, vaikka mies ei tykkää sipseistä eikä ole energinen ja iloinen, kun homma muuten toimii. :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:20"]
Mitä helvettiä jankutatte noista karkeista ja sipseistä? Toihan oli vaan sarkastinen heitto, kun todennäköisesti ei halunnut sanoa kameroille oikeaa syytä.
[/quote]Niin, minä vain mainitsin, että Martasta ei ota selvää, kun on koko ajan "sarkastinen". (Huomatkaa, että sana sarkastinen on tarkoitettu sarkastiseksi heitoksi :D.)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:20"]Mitä helvettiä jankutatte noista karkeista ja sipseistä? Toihan oli vaan sarkastinen heitto, kun todennäköisesti ei halunnut sanoa kameroille oikeaa syytä.
[/quote]
Helvetti älä jankha jankha siinä!
Tää on paras sarja! Nauran ihan hulluna noiden jutuille.
Kun nämä naiset (Martta, Anni) niin kovasti korostavat sitä, että miehen pitää olla hyvätuloinen ja menestyvä niin mitä he itse ovat? Martta muistaakseni lainaneuvoja eli pankissa töissä ja koulutus tradenomi vai mikä ja Anni matkailualalla eli missä ja missä koulutuksella? Ovatko he itse jotain saaliita miehille? No Martta on toki panostanut ulkonäköönsä kun useita lisäkkeitä löytyy, mutta mitä muuta hän antaa suhteeseen? Ja kuinka pitkä hän on, kun pelkää niin lyhyitä miehiä?
Juha ja Jonna tuntuu olevan ainoat, jotka on jalat maanpinnalle ja molemmat osaa deittailla deittikumppania kunnioittaen. Eihän esim. se Juhakaan ollut deitille mikään match, kun molemmat etsivät miehekästä miestä, mutta eipä silti haukkunut deittiään. Juhasta voikin ohjelman heterojonnet ottaa mallia. :)
Kyllä onkin jo ikävä Bile-Dania :---DDD
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:50"]
Martta nyökyttelee omille jutuilleen kuin joku hiton papukaija..
[/quote]
Nyökyttelee omille jutuille? En nyt tiedä mitä nyökyttelyä tarkoitat mutta jos puhutaan samasta "nyökyttelystä" niin sitä ei tee omille jutuilleen vaan kaverin jutuille, huomaatko hän vain kuuntelee ja nyökkää samalla. Katsoisit vähän tarkemmin ohjelmaa. Omille jutuilleen..niin varmaan=DD välillä tuntuu että tämän palstan tyypit ovat vain itse tyhmiä eikä parjatut hottikset.
[/quote]
Katsoisit itse ääliö! Aina kun Martta puhuu, niin lauseen lopussa nyökyttelee
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:50"]
Martta nyökyttelee omille jutuilleen kuin joku hiton papukaija..
[/quote]
Nyökyttelee omille jutuille? En nyt tiedä mitä nyökyttelyä tarkoitat mutta jos puhutaan samasta "nyökyttelystä" niin sitä ei tee omille jutuilleen vaan kaverin jutuille, huomaatko hän vain kuuntelee ja nyökkää samalla. Katsoisit vähän tarkemmin ohjelmaa. Omille jutuilleen..niin varmaan=DD välillä tuntuu että tämän palstan tyypit ovat vain itse tyhmiä eikä parjatut hottikset.
[/quote]
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/hottikset/1960013-hottis-martta-tunnustaa-teen-miehet-kirjaimellisesti-hulluiksi
No katsoppas vaikka tuo eka video missä nyökyttelee lähes koko ajan. Ja tekee tuota jatkuvasti puhuessaan. Hei Martta
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:56"]Voi luoja noita Martan puheita! Toinen tykkää sipseistä ja toinen karkeista, ei se voisi ikinä toimia (aha). Oli ihan positiivinen yllätys, että tultiin toimeen (niin, onhan se varmaan tosi yllättävää, että jonkun kanssa voi tulla toimeen). Olen tosi positiivinen ihminen (ai oletko, se ei kyllä ulospäin näy). [/quote] Voi luoja, etkö ymmärrä sarkasmia?
[/quote]En näissä yhteyksissä. Eikö siinä pitäisi silloin olla jokin vitsi tai piilomerkitys takana? Ei aina voi vedota sarkasmiin, jos puhuu puutaheinää. Ja Martalla tätä puutaheinää tulee jatkuvasti. Ekassa jaksossa sanoi, ettei halua katsella miehiä ja kyllä sitä kalaa saa, jos haluaa, mutta ei halua. Mutta kas kummaa, hän on ohjelmassa, jossa pointtina on seuran etsiminen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:59"]
Ja vielä tuosta Martasta. Hän ensin treffeillä sanoi, että onpas ihanaa päästä treffeillä tällaiseen simpukkahoitoon ja sitten heti perään, että ei kiitos treffeille mitään simpukkahoitoja.
[/quote]
ööö..joo moikka.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:50"] Martta nyökyttelee omille jutuilleen kuin joku hiton papukaija.. [/quote] Nyökyttelee omille jutuille? En nyt tiedä mitä nyökyttelyä tarkoitat mutta jos puhutaan samasta "nyökyttelystä" niin sitä ei tee omille jutuilleen vaan kaverin jutuille, huomaatko hän vain kuuntelee ja nyökkää samalla. Katsoisit vähän tarkemmin ohjelmaa. Omille jutuilleen..niin varmaan=DD välillä tuntuu että tämän palstan tyypit ovat vain itse tyhmiä eikä parjatut hottikset. [/quote] Katsoisit itse ääliö! Aina kun Martta puhuu, niin lauseen lopussa nyökyttelee
[/quote]
Kilari..
Ai jestas niitä Danin kommentteja taas eilisen jaksossa. Mutta saatiinpahan selville, että Dani tykkää selvästi panna peppuun.
Hieno kommentti Tommilta siitä, että tykkää ulkomaalaistaustaisista, kun niillä on rusketus jo valmiina. :DD
Tommi totesi treffien jälkeen haastattelijoille stereotypiasta (mallien tyhmyys), ettei mallintöiden tekeminen ole vaikuttanut ainakaan hänen aivokapasiteettiin yhtään mitenkään. Niin, entä jos se kapasiteetti oli jo alunperinkin aika alhainen..?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Anni tekee työkseen, kun niin korostaa tuota varakkuutta?
Mua niin ihmetytti jo Temptation Islandissa kun Anni kehui hyvää työpaikkaansa ja tulojaan, se on töissä Vantaalla yhden hotellin respassa eli vakituisen työntekijän palkka on noin 18500e/kk bruttona (jos edes on vakituisena, todennäköisemmin osa-aikaisena). Eli ei ihan hirveän suuri tavoite ole kyllä se että miehen pitäisi tienata enemmän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ihmetytti jo Temptation Islandissa kun Anni kehui hyvää työpaikkaansa ja tulojaan, se on töissä Vantaalla yhden hotellin respassa eli vakituisen työntekijän palkka on noin 18500e/kk bruttona (jos edes on vakituisena, todennäköisemmin osa-aikaisena). Eli ei ihan hirveän suuri tavoite ole kyllä se että miehen pitäisi tienata enemmän :D
Onhan toi 19 tonnia kuussa aika paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi 19 tonnia kuussa aika paljon!
Hups, yks nolla lipsahti :D
En kestä tota Dania, myötähäpeä.... Kuka tollasen kanssa edes haluaa seurustellla??
Mitä helvettiä jankutatte noista karkeista ja sipseistä? Toihan oli vaan sarkastinen heitto, kun todennäköisesti ei halunnut sanoa kameroille oikeaa syytä.