Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko anorakki kätevä?

05.02.2006 |

Hei, pähkäilen tässä että ostaisiko 3,5 vuotiaalle pojalle välikausi takiksi anorakin vai tavallisen..? Anorakki voisi olla hänen ehkä kätevämpi itse pukea, vai? Eli kumpaa suosittelette, tavallinen takki vai anorakki?

Kiitos avusta = )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että onkohan se lapsen hankala itse pukea. Mielelläni kuulisin myös mielipiteitä anorakista! Millähän merkillä on välikausi anorakkeja? Ja mitä värejä?

Vierailija
2/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin 5v tyttärelleni Ticketin anorakkeja, mutta jätin ostamatta.

Tytölläni kun on usein ponnaria ja lettejä sun muuta hiuksissa, niin varmasti sotkeutuvat ja takertuvat vetoketjuun anorakkia pukiessa.

Anorakin pukeminenhan on suunnilleen sama kuin pukisi puseron päälleen, joten luulisin että käy helposti pojilta joilla ei ole niitä ponnareita haittona! =)

Pojalleni (1v) ostan luultavimmin Ticketin välikausi anorakin kevääksi.

Jos vielä jostain löytäisin sellaisen ruskea-v.sinisen, mutta ei taida enää löytyä noita viimevuoden malleja mistään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut mieleenkään, että anorakkihan se kannattaa pojalle ostaa! Viime keväänä ostin pojalle 2-osaisen välikausipuvun, mutta jäi aika vähälle käytölle, kun silloin vajaa 4-vuotias ei osannut millään laittaa takkia päälle ja päiväkodissa on oltava omatoiminen. Poika siis käytti enimmäkseen haalaria. Tänä keväänä taidankin ostaa anorakin.

Mitäs muita anorokkeja olisi Ticketin lisäksi?