Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoittaako tuo kevätaurinko kenenkään muun päätä????

Vierailija
04.02.2006 |

Mulla tulee joka vuosi joku masennuskausi, kun aurinko rupeaa paistamaan kaamoksen jälkeen. Mitään en saa aikaiseksi vaikka hommaa olisi vaikka muille jakaa. Koti näyttää likaiselta ja parisuhde myös. Parisuhteemme on todellisuudessa ihan hyvä, mutta tässä vaiheessa vuotta näen vuodesta toiseen kumppanissani enimmäkseen vain ne huonot puolet....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on todella rankkaa aikaa. Minä en voi sietää aurinkoa, joten verhot vedetään ikkunan eteen tiukkaan ja istutaan hämärässä sisällä. Kesä on kyllä kiva sitten, mutta vasta kello kuuden jälkeen illalla.

Vierailija
2/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kääntynyt mua vastaan ja ihanassa miehessä nään hirviön. Kunpa aina ois syksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Vierailija
4/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseen: Ei ole vielä aurinko oikein vakuuttanut minua siitä, että kevät olisi tulossa lähiaikoina.

Vierailija
5/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten, kun aurinko näyttäytyi täällä ensimmäisiä kertoja meillä vietettiin seksiviikkoa. Oikein ihana viikko olikin... Nyt, kun tuo mollukka on näyttäytynyt enemmänkin, alkaa ahdistaa... Tuntuu, että seinät kaatuu päälle.. No, kyllähän se tietysti mulla viimeistään touko- kesäkuussa helpottaa. Kiva vaan kuulla onko muillakin tällaista.

Vierailija
6/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitain tutkimuksiakin on olemassa, löydät lisätietoa googlaamalla.

Vierailija
7/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntalvi...haloo!

Vierailija
8/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

ps. Mä kyllä yleensä siivoan öisin. 12 jälkeen yöllä on jo ulkonakin mukavan hiljaista viedä roskat ja vaikka istuskella rappusilla katselemassa tähtiä ja juoda kahvia.

Vierailija
9/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyspimeä masentaa, parisuhteessa menee päin h-vettiä, kiinnostaa vain nukkua ja mielellään juoda viinaa.

Kevään koittaessa väsymys väistyy, ja tilalle tulee ihmeellinen, aktiivinen olo. Menojalka vippaa ja tuntuu siltä, kuin pitäisi mennä kuin viimeistä päivää -> parisuhde tykkää.

Kevään olotila jatkuu kesään asti, ja sitten loppukesästä taas tuntuu siltä, että kaipaa vakaata parisuhdetta, turvallisuutta ja vihaa itseään kaikesta sekoilusta ja inhottavuudesta.

Alkusyksystä haluaa käpertyä kotiin lämpimään oman kullan kainaloon... kunnes taas pimenee ja haluaa vain käpertyä kotiin ja nukkua... ja mielellään juoda viinaa...

Vierailija
10/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
11/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tunsin ytimissäni aamulla herätessäni kevään ensi säteet ja räystäiltä tippuvat vesitipat, oli kroppa heti ihan " kohmeessa" ja ahdistunut olin. joka kevät. nyt on pari vuotta ollut aivan toisin! olen yllättynyt, että mistä moinen... energiaa siis vaikka muille jakaa ja koko kroppa nauraa!

Vierailija
12/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
13/14 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun aurinkokin paistaa.

Vierailija