Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun laihdutat, syötkö kylässä mitään herkkuja??

Vierailija
04.02.2006 |

Itse yritän karistaa muutamia kiloja, mutta ärsyttää kun hirveän usein olen paikassa, jossa tarjotaan jotain hyvää ja olisi " pakko" ottaa jotain. Miten toimittä näissä tilanteissa, laihduttajat?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua loukata emäntää ja isäntää.

Ja jos muulloin elää terveellisesti niin mitä väliä on jos kylässä silloin tällöin herkuttelee?

Vierailija
2/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta laihdutuksestaan ja siitä etten mä nyt voi syödä kun...

Yksi tuttu (tosi hoikka aina ollut) laittaa kylässä miehensä kanssa pullat sun muut puoliksi, kun ei voi syödä kun ne lihottaa. Vahtii miehensä jokaista suupalaa. Sairasta ja hyvin epämiellyttävää muita (isompia) vieraita kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis syönyt herkkuja. Mut nyt tuntuu, että joudun ihan päivittäin sellasiin tilanteisiin, että pitäisi syödä. Esim. eräs kaverini, joka ei ole kauhean hoikka, pyysi mua heseen. yritin et jos mentäis meille syömään jotain kevyttä, mutta hän halusi välttämättä heseen. En kehdannut sanoa, että laihdutan koska oon aika hoikka (haluan vaan pari joulukiloa pois) Välillä vaikea kieltäytyä, mutta hesessä käynti ei kyllä tee kutaa dieetille...

ap

Vierailija
4/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän nyt aikuisten ihmisten täytyy ymmärtää että jos toinen laihduttaa niin ei silloin syödä mussuta pullaa!

Mielestäni ei siinä ole mitään epäkohteliasta, melkein kaikki naiset ovat joskus laihduttaneet eikä sitä tarvitse pilata emännän pullalla.

Ja voihan sanoa jo etukäteen että" mulla laihis mennosssa, älä tarjoa mitään lihottavaa."

onhan niitä tarjottavia muitakin kun pullat....

Itseänne vaan huijaatte laihduttajat kun syötte kylässä kun ei muka voi pahoittaa toisen mieltä!!!

Vierailija
5/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muakin pyydetty heseen silloin kun laihdutin.

söin siis siellä salaatin!

eikä kaveri loukkaantunut, onhan hänkin aina joskus laihdutellut ja ymmärsi syyni.

Ja ne salaatit on kaikenlisäksi hyviä!!!

Vierailija
6/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmonen; ilmeisesti sulla ei ole käynyt kylässä laihduttavia ihmisiä, jotka höpöttävät omasta kuuristaan. Tottakai ystäville voi näin sanoa, ettei halua mitään lihottavaa, mutta ei joka kyläpaikassa kannata alkaa nokkaansa nyrpistelemään.

Siinä menee muidenkin kahvihetki pilalle, kun yksi alkaa suureen ääneen puhumaan laihdutuskuuristaan. Yleensä kun nämä mainostavat laihduttajat ovat ne pöydän hoikimmat.

Vierailija
7/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä kaveri loukkaantunut, onhan hänkin aina joskus laihdutellut ja ymmärsi syyni.

Vierailija
8/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voi syödä kylässä muutakin kuin yhden keksin.

Ja nimenomaan tavallinen pitkopullan palanen tai pyöreä pulla ilman voisilmää ovat kevyimpiä herkkuja ja kyllä niitä voi huoletta syödä. Toinen on hillotäyteinen kääretorttu josta menee vaan 1,5 p.

Jos meille on tulossa ihminen joka on ennestäänkin kovin lihava tai muuten vaan laihiksella niin teen jo valmiiksi jotakin kevyempää tarjottavaa kuten edellä mainitsin.

Nimittäin musta ainakaan ei ole mukavaa jos kylässä tieten tahtoen tarjotaan jotakin kinkkujuusto piirakkaa(aikamoinen kaloripommi)

jos siis tietää että laihdutan.

Vierailija
9/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
10/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä voi syödä jotain mahd. pientä ja kevyttä. Ja mutustellen hitaasti: näyttää ja tuntuu siltä, kun söisi enemmänkin! :)

Ja Hesellä on parikin eri kanasalaattia muistaakseni: ottaa sen kevyemmän ilman riisejä ja majoneeseja.. eikä varmasti kaadu kenenkään laihdutus siihen.

Vierailija
11/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 5-6p. Mikä siinä lihottaa? ehkä sulla pitää olla pari pussia majoneessia niin silloinhan se lihottaakin :)

Vierailija
12/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on todella epäkohteliasta emäntää kohtaan, jos pullastakin pitää mainita, että se lihottaa.

Tajuatteko edes, että esim. yksi pullaviipale(täytteetön) vastaa kalorimäärältään vain kahta ruisleipäviipaletta? Ja pieni keksi on samanarvoinen kuin yksi leipä.

Syön kylässä kohteliaisuudesta jotain makeaa.Syön sitä myös kotona esim. kerran päivässä kahvin kanssa. Laihtunut olen lähes 20kg.

ps. Eikö mitään muuta kahvipöytäpuheita löydy, kuin laihdutus????

Vierailija
13/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan sitä vielä, että helpommin laihtuu, kun siitä tekee mahdollisimman " julkisen" .

Vierailija
14/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

korkeintaan 5-6p. Mikä siinä lihottaa? ehkä sulla pitää olla pari pussia majoneessia niin silloinhan se lihottaakin :)

ja puolikkaasta grillatusta broilerista (kaupan valmis) tosiaan menee 11 pistettä. Eikö hesen kanasalaatissa ole juuri sitä lihaa ja suunnilleen sen verran? Ja sitten siihen vielä hedelmät ja patongit päälle, niin menee se suunnilleen tohon luokkaan, vaikka ei majoneesia laittaisikaan.

ap

Vierailija
15/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ottanut siitä salaatista vain sen 5 pistettä ja olen silti laihtunut. Tarkotatko sitä salaattia missä on kananmunan pulikas, perikan paloja ja kanasuikaleita ja salaattia?

minä ajattelin tätä salaattia...

Vierailija:

Vierailija:

ja puolikkaasta grillatusta broilerista (kaupan valmis) tosiaan menee 11 pistettä. Eikö hesen kanasalaatissa ole juuri sitä lihaa ja suunnilleen sen verran? Ja sitten siihen vielä hedelmät ja patongit päälle, niin menee se suunnilleen tohon luokkaan, vaikka ei majoneesia laittaisikaan.

ap

Vierailija
16/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siitä on jonkun verran aikaa että en välttämättä muista oikein kuinka paljon siinä oli broileria... Mut hyvähän se vaan jos siitä menee vähemmän pisteitä kun kuvittelin :)

Vierailija
17/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pistevihkossa lukee että broilerin koipireisi ilman nahkaa olis vaan 2 pistettä ja nahan kanssa 3..

Vierailija
18/18 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin siitä on jonkun verran aikaa että en välttämättä muista oikein kuinka paljon siinä oli broileria... Mut hyvähän se vaan jos siitä menee vähemmän pisteitä kun kuvittelin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme