Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mitä Tehdä????
04.02.2006 |
Auttakaa joku viisaampi. Kauhea vauva kuume.. 1 raskaus päättyi keskenmenoon ja mies lähti n 2 vuotta sitten. Nyt löytynyt uusi mies jonka kanssa yritetty lasta vajaa vuosi. Ei vaan ole tärpännyt.. Ovulaatiolaskuria olen käyttänyt.. Mut ei tulosta.. Toimiiko testit? Onko niistä apua? Alkaa masentamaan kun ei vauvaa kuulu.. Ikääkin jo 27 vuotta..
Kommentit (2)
Kiitos vinkistä! Kävin heti netistä tilaamassa aconin testejä.. :) Osaatko kertoa missä vaiheessa testailut pitäis aloittaa..?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Tai no mistä minä tiedän auttavatko ku itekin vasta ekaa kuumeillaan, mutta noilla oon omia hermojan viilennellyt! =) Ite oon kokenut että Aconin ovistestit ois parempia ku mammaksin, tiedä sitten onko yksilöllistä vai vaan luuloa..
Lämpöjen testailu pitäisi tehdä aamuisin, hyvien yöunien jälkeen, aina samoihin aikoihin, mielellään suusta. Lämmöt kohoavat ovulaation jälkeen, joten tietää ainakin oviksen tapahtuneen jos näin käy.
En tiedä oliko tästä nyt apua, mutta kuitenkin...
Ite löysin just " roskishaamun" , joten täällä on jännät paikat, vaikka vatsassa tuntuukin että ihan kohta täti tulee!
Tsemppiä teille yritykseen!!! bd bd bd